Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
5 800,00 UAH
UA-2020-08-11-003574-b ● 5581c08f839740f7ae87d325c56a4da9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
Код ЄДРПОУ: | 21606480 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Контактна особа: |
Андрій Загоровський Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 5 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські товари (18 позицій зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари (18 позицій зазначені в окремому файлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 вересня 2020
—
18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 14:59 |
Канцелярія 8.xlsx |
11 серпня 2020 14:58 |
Вимоги до постачальника.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
4 664,40
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2020 Рішення 07 договір ТОВ Ваш Автограф.PDF | укладений |
07 вересня 2020 16:12
|