Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2020-08-11-003370-b 1665c96695ed49aea228231d16473319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Назарій Олександрович

+380981008421 tendervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41779881
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
Контактна особа: Степанюк Назарій Олександрович
+380981008421
tendervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 14:41
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 14:41
Початок аукціону: 28 серпня 2020 14:46
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Замовник - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 шт
Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Соборна, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:37
Вікна 2020 (додаток 6).xlsx
11 серпня 2020 14:37
ТД вікна 11.08.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Глибина відкосів
Дата подання: 11 серпня 2020 17:15
Дата відповіді: 12 серпня 2020 08:24
Доброго дня Зазначте, будь-ласка, глибину відкосів по кожному вікну де потрібно робити відкоси на кожному обєкті ДЛЯ ПРОРАХУНКУ ВАРТОСТІ ШТУКАТУРКИ, ФАРБИ ТА РОБІТ ПО ВІДНОВЛЕННЮ ВІДКОСІВ
Відповідь: Доброго дня, інформацію про глибину відкосів по кожному вікну не можемо надати, оскільки відсутні дані
Глибина відкосів
Дата подання: 12 серпня 2020 08:26
Дата відповіді: 12 серпня 2020 08:33
Так зберіть дані або приберіть вимогу про відкоси Чи у вас вже є той хто знає глибину відкосів?
Відповідь: Як показує практика при проведенні аналогічних закупівель, глибина відкосів суттєво не впливає на цінову пропозицію. Зібрати дані наразі неможливо, оскільки більшість закладів зараз не функціонує, а в Замовника відсутні фахівці з даного питання
Глибина відкосів
Дата подання: 12 серпня 2020 12:02
Дата відповіді: 12 серпня 2020 12:28
Тобто Ви відмовляєтесь вказати повну технічну характеристику продукції, яку хочете закупити
Відповідь: Орієнтовно від 30 до 35 см
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 07 вересня 2020 23:22
Вимога скасування протоколу № 134 засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради від 07 вересня 2020 року
Шановний Замовник, вимагаємо скасування протоколу № 134 засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради від 07 вересня 2020 року про визнання переможцем закупівлі ПП НИКС-П у зв'язку з порушення останнім умов тендерної документації, а саме:

Розділ Інтсрукції з підготовки тендерної документації

Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції

Підпункт 1.10. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї ЕЦП або КЕП.

Учасник не наклав, а ні ЕЦП/КЕП, а ні надав лист-пояснення не накладання ЕЦП або КЕП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 15:01
протокол № 134 засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради від 07 вересня 2020 року про визнання переможцем закупівлі ПП НИКС-П у зв'язку з порушення останнім умов тендерної документації, скасовано
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 19 вересня 2020 00:48
Скасування протоколу про визнання переможцем пропозицію ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо скачування Протоколу № 142 засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ».

Так, запропонований товар учасником закупівлі повинен відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником копій сертифікатів відповідності на товар та протоколів випробувань, дійсних на дату розкриття. Учасником було надано протоколи випробувань в яких не вказано термін дії протоколу, тому неможливо визначити чи дійсний він на дату розкриття пропозицій. Також хочемо наголосити, що відповідно до інформації наведеній в протоколах випробувань, протокол випробувань а саме його копії дійсні тільки після їхнього завірення лабораторією. А також те, що результати випробувань дійсні тільки для випробувальних зразків. Згідно інформації в документах учасника, незрозуміло, які саме матеріали будуть застосовуватись при виготовлені товарів вказаних у закупівлі. Так учасником у файлі 069 вказано, що він планує встановлення профілю OPENTECK ELITE EVO з монтажною глибиною 60мм, в той час як в протоколах випробування які надає учасник згідно вимог документації відсутня дана позиція, а наявний тільки профіль для блоків дверних OPEN TECK ELITE 70 ВП ОСП 14-14 ПВG. А відповідно до вимог тендерної документації, ненадання повної інформації, рівноцінне ненаданню взагалі.

Далі, відповідно до тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державного номера цих автотранспортних засобів. Якщо при виконанні замовлення буде задіяний орендований автотранспорт або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг. Учасником було надано тільки копії договорів, але не надано саму довідку, що є невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
Також, відповідно до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди . Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в своєму складі не містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень, що є невідповідністю умові тендерної документації. В складі тендерної пропозиції наявні тільки окрема довідка про наявність виробничої бази. Також, відповідно до наданого копії договору оренди нежитлових приміщень, відповідно до пункту 2.1. Строк Оренди за Договором встановлюється з дня підписання Сторонами Акту №1 приймання-передачі об’єкта Оренди Договору, і складає 12 (дванадцять) місяців. Сканована копія договору не містить акту-прийому передачі об’єкта оренди, що за собою не підтверджує наявність в користуванні учасника вказаної нерухомості (нежитлових приміщень). Що також підтверджує пункт 4.3. В разі не підписання Акту приймання – передачі Договір вважається не укладеним.
Відповідно до пункту 3 Переліку документів, Учасник повинен надати Гарантійний лист від Учасника, складений у довільний формі (за підписом та печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених ст.17 Закону (перерахувати всі обставини). В інструкції з підготовки, пункт 5, підпункт 5.4 вказані необхідні обставини, а саме: Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, довідку про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме наступне: - що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону; - що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону; -що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.12 ч. 1 ст. 17 Закону -що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.13 ч. 1 ст. 17 Закону. Учасником в свою чергу надано не один гарантійний лист, а декілька довідок.

Далі, відповідно до пункту 4 переліку документів, учасник повинен надати довідку, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. Довідка надана учасником, в пункті що містить інформацію про замовника не вказана його адреса, що знову є порушенням умов тендерної документації.
Також, відповідно до цього ж пункту 4, учасник повинен завантажити копію наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт на охорону праці. В пропозиції учасника відсутній даний наказ. Наявні тільки довідка про наявність відповідального за охорону праці, а також наказ про службу з охорони праці на підприємстві.
Відповідно до Додатку №5, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Учасником в свою чергу надано довідку, що він не планує залучати субпідрядні організації, а не гарантійний лист.
Далі, відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункту 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією, оформленою згідно вимог цієї тендерної документації; Учасником не затверджено в повному обсязі інформація наведена в Додатку 3, а саме в довідці файл 070 про технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі відсутня таблиця з вимогами.
- іншою інформацією, що передбачена згідно цієї тендерної документації та Додатках до неї. Учасником не надано погодження чи посвідчення з додатком 6 документів закупівлі.

Тому вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» з подальшою дискваліфікацією, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 12:45
Задоволено частково, в частині вимоги скасування протоколу № 142 засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради від 18 вересня 2020 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» у зв'язку з порушення останнім умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 14 вересня 2020 10:37
Оскарження дискваліфікації учасника
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону про електронні документи та електронний документообіг, електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Також це підтверджує і Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 р., в якому прямо визначені форм и документів, на які накладається електронний цифровий підпис. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Але навіть за умови наявності вимоги підписання тендерної пропозиції учасників ЕЦП, відсутність такого підпису не є порушенням, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП "НИКС-П".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2020 15:17
Шановний учаснику!
Відповідно п.1.10 розд. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї ЕЦП або КЕП».
Тобто, Замовником в тендерній документації чітко прописана вимога, яка не суперечить чинному законодавству та в ніякому разі не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
При цьому, Вами не накладено КЕП або ж ЕЦП на тендерну пропозицію і не надано листа-пояснення про причини не накладення.
Також, зазначаємо, що у всіх учасників було право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 28 вересня 2020 20:10
Вимагаємо скасування Протоколу № 153 від 28 вересня 2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ».
Вами як Замовником, було надано вказаному учаснику 24 години на виправлення кваліфікаційних помилок, серед яких Згідно абз.1 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: – довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди . Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в своєму складі не містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень, що є невідповідністю умові тендерної документації.
Учасником не було надано виправлено необхідну довідку, а знову завантажено окрему довідку про наявність виробничих приміщень.
Також, Згідно абз.6 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці.
Хочемо звернути увагу на те що саме одного наказу, а не наказів. В свою чергу тендерна пропозиція учасника містить два окремі накази, один з яких наказ про призначення відповідальної особи за виконання робіт по встановленню вікон в м.Жашків, датований тією ж датою якою було висунуто вимогу про виправлення помилок.
Але саме головне те, що це повинен бути один наказ. А ми в свою чергу маємо два накази, один з яких навіть не призначає відповідальну особу за охорону праці, а директор просто сам на себе покладає обов’язки.
Тому вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» з подальшою дискваліфікацією, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
А також наголошуємо на тому, що відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник не може повторно надати одному і тому ж учаснику 24 години на виправлення помилок.
У разі незадовлення вимоги, будемо вимушені подавати скаргу на рішення Замовника до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 15:49
В задоволенні скарги ТОВ «Нафтогазпостач» відмовити, так як підстави, на які посилається скаржник є надуманими, формальними. В тендерній пропозиції переможця-ТОВ « ІНТЕР-НОРМ» мається вся інформація, яка вимагалась згідно тендерної документації (протокол № 162 від 05.10.2020 додається)
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 05 жовтня 2020 21:31
Вимагаємо скасування Протоколу № 153 від 28 вересня 2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти Жашківської міської ради про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ».
Шановний Замовник, що за протиріччя з вашого боку?
У даного учасника були порушення. Ви надали йому 24 години на виправлення. Учасником не було виправлено всі невідповідності. Незважаючи на це ви визнаєте його переможцем. Вам вимогою вказують, що ваші дії неправомірні і що учасником не було виправлено помилки, які ви самі ж вказали. І потім ви відповідаєте, що вимога не може бути задоволена, так як причини надумані.
Як вони можуть бути надуманими, якщо ви самі ж вказали їх в недоліках, які учасник повинен був виправити і не виправив?
Тому останній раз вимагаємо скасувати протокол про визнання переможця, та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Згідно абз.1 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: – довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди . Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в своєму складі не містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень, що є невідповідністю умові тендерної документації. Учасником не було надано виправлено необхідну довідку, а знову завантажено окрему довідку про наявність виробничих приміщень. Також, Згідно абз.6 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці. Хочемо звернути увагу на те що саме одного наказу, а не наказів. В свою чергу тендерна пропозиція учасника містить два окремі накази, один з яких наказ про призначення відповідальної особи за виконання робіт по встановленню вікон в м.Жашків, датований тією ж датою якою було висунуто вимогу про виправлення помилок. Але саме головне те, що це повинен бути один наказ. А ми в свою чергу маємо два накази, один з яких навіть не призначає відповідальну особу за охорону праці, а директор просто сам на себе покладає обов’язки.
У разі незадоволення вимоги, нами 8 жовтня буде подана скарга до АМКУ, а також направленні запити у компетентні органи, за для накладання адміністративних стягнень на посадових осіб, у зв'язку з порушенням останніми чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 16:50
Пояснення на вимогу ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" про
скасування протоколу про визнання переможцем пропозиції ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"


Тендерним комітетом відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник) прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі метало пластикових вікон та дверей (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи) Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (далі – Процедура закупівлі).
Протоколом розгляду тендерної документації Замовника № 153 від 28.09.2020 року (далі – Протокол) правомірно було визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ».
Отже доводи, які викладені Скаржником с своїй вимозі є необґрунтованими та безпідставними, з наступних підстав:

По перше, в вимозі зазначено, що Замовником було надано ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», як учаснику 24 години на виправлення кваліфікаційних помилок, серед яких згідно абз.1 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: – довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди.
Так, з метою усунення кваліфікаційних помилок ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» було надано Довідку про наявність складських (виробничих) та офісних приміщень вих. № 6681/Т-20 від 25.08.2020 року, в якій зазначено, що Учасник, документально підтверджує наявність складських/виробничих та офісних приміщень (виробничої бази) за адресою: с. Княжичи, Броварський район, Київська область, вул. Медова, буд.1 відповідно до договору оренди нежитлових приміщень №1 / 1 від 01.01.2019 року. Відповідні скан-копії договору з додатками - додані до тендерної пропозиції.
Окрім цього, звертаємо увагу Скаржника, що ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих. № 6157/T-20 від 27.08.2020 року.
Отже, твердження Скаржника, про те, що «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в своєму складі не містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень, що є невідповідністю умові тендерної документації. Учасником не було надано виправлено необхідну довідку, а знову завантажено окрему довідку про наявність виробничих приміщень» - є безпідставним. Такий висновок, взагалі не містить жодного обґрунтування!
Таким чином, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» були виконані всі умови Замовника, щодо виправлення кваліфікаційних помилок та отже надані всі документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям.

По друге, згідно абз.6 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці.
Скаржник, просив звернути увагу, на те, що саме одного наказу, а не наказів. Зазначив, що «тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» містить два окремі накази, один з яких наказ про призначення відповідальної особи за виконання робіт по встановленню вікон в м. Жашків, датований тією ж датою якою було висунуто вимогу про виправлення помилок. Але саме головне те, що це повинен бути один наказ».
В свою чергу, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» було надано НАКАЗ про призначення відповідальної особи за виконанням робіт по встановленню вікон в м. Жашків від 25.08.2020 року та НАКАЗ № 01-ОД/1 про призначення відповідального з охорони праці від 01.02.2019 року.
Так, твердження щодо того, що наказ про призначення відповідальної особи за виконання робіт по встановленню вікон в м. Жашків, датований тією ж датою, якою було висунуто вимогу про виправлення помилок, не відповідає дійсності, адже вимогу про усунення невідповідностей було висунуто 25.09.2020 року, а наказ про призначення відповідальної особи за виконанням робіт по встановленню вікон в м. Жашків від 25.08.2020 року.
Твердження Скаржника, щодо того, що на їх думку наказ повинен бути один, не має під собою жодної законної аргументації. Всі накази та розпорядження є внутрішніми документами підприємства, відповідно мають містити в собі зміст (інформацію), підпис уповноваженої особи та дату складання. Тож всі суб’єкти господарювання мають право вільно оформляти свої розпорядження, та призначати відповідальних осіб, які відповідають за виконання окремих робіт різними наказами.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, вимоги Скаржника, щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» з подальшою дискваліфікацією, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації – є необґрунтованими та такими, які не мають під собою жодного законного обґрунтування.
Отже, відповідно до вище зазначеного, керуючись Конституцією, Законом України «Про публічні закупівлі» в межах процедурних обов`язків Замовником було дотримано норм законодавства в сфері публічних закупівель та відсутні підстави задовольняти вимоги згідно поданої Скарги.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Дата подання: 02 листопада 2020 15:42
Рішення про відміну дискваліфікації пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" є незаконним адже строки передбачені ЗУ "Про публічні закупівлі" вже були пропущені.
Рішення про відміну дискваліфікації пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" є незаконним адже строки передбачені ЗУ "Про публічні закупівлі" вже були пропущені. Вимагаємо надати копію протоколу тендерного комітету на підставі якого була відмінена дискваліфікація пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" для звернення до АМКУ та до суду. Копію протоколу надати завірену належним чином та у встановлені законом строки
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2020 17:02
Дякуємо за запитання, рішення тендерного комітету відправлено на Вашу електронну пошту
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003370-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Дата подання: 03 листопада 2020 11:07
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 02 листопада 2020 року протокол № 187 поро кваліфікацію пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ".
Відповідно до рішення АМКУ №19818-р/пк-пз від 23.10.2020 було зобов’язано Відділ освіти Жашківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР-НОРМ" переможцем процедури закупівлі "Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-11-003370-b.
Відповідно до ч. 4 розділу X Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
Відповідно до ч.10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Жодного протоколу з аргументацією продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" Замовник не надав та не оприлюднив.
Також зазначаємо, що пропозиція ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" перейшла до кваліфікації 08 вересня 2020 року.
29 жовтня 2020 року Замовник безпідставно скасовує рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ". Протокол про скасування дискваліфікації не оприлюднено.
02 листопада 2020 року Замовник повторно розглядає пропозицію ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" чим перевищує свої повноваження та строки передбачені на розгляд тендерної пропозиції даного Учасника.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 02 листопада 2020 року протокол № 187 поро кваліфікацію пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2020 17:04
Дякуємо за зауваження, Ваші пропозиції будуть враховані тендерним комітетом

Документи

25 вересня 2020 12:45
Протокол

Документи

05 жовтня 2020 15:48
Протокол

Документи

12 жовтня 2020 16:49
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-11-003370-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Дата подання: 28 вересня 2020 17:22
Скарга на дії Замовника
Скарга На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-11-003370-b, ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)). ТОВ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі подав свою пропозицію. В аукціоні прийняли участь 5 (п’ять) Учасника. ТОВ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" посів 4-те місце. Відповідно до протоколу № 141 тендерного комітету Жашківської міської ради від 18 вересня 2020 року, Замовник розглянув нашу пропозицію та прийняв рішення про її відхилення. В протоколі зазначено, що Учасником закупівлі ТОВ"ІНТЕРХОЛД-ГРУП" у складі тендерної пропозиції не надано сертифікати відповідності та протоколів випробування на запропонований товар. І пропозиція була відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. Тендерна документація не містить чітких вказівок що разом з тендерною документацією до системи потрібно завантажити сертифікати відповідності та протоколи випробування на запропонований товар. 2. Замовник може зазначати у ТД інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідну технічну специфікацію. А у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі. До того ж у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі та технічних специфікаціях до предмета закупівлі він не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Поняття «технічна специфікація до предмета закупівлі» вважають встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, послуги або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у т. ч. щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким її продають, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інші засоби підтвердження відповідності встановлює стаття 23 Закону про публічні закупівлі. Одна з таких вимог — можливість замовника вимагати від учасників підтвердити, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. Якщо замовник встановлює екологічні чи інші характеристики товару, роботи чи послуги, він має у ТД зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію або в інший спосіб, який визначає законодавство. Усе це регулює багато різних нормативних документів, а отже, потрібно було замовнику конкретизувати які сертифікати відповідності та протоколи випробування він має на увазі. Відповідно до ТД Учасник не повинен подавати документи які непередбачені законом. Враховуючи зазначене, рішення про відхилення нашої пропозиції відповідно до протоколу № 141 тендерного комітету Жашківської міської ради від 18 вересня 2020 року є неправомірним та підлягає скасуванню Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ"ІНТЕРХОЛД-ГРУП". Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення, що зазначене в протоколі № 141 тендерного комітету Жашківської міської ради від 18 вересня 2020 року, про відхилення нашої пропозиції та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Директор ТОВ «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» Куліков А.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2020 21:51
рішення від 01.10.2020 № 18432+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 21:51
рішення від 23.10.2020 №19818 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР-НОРМ" переможцем процедури закупівлі "Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні, демонтажні та монтажні роботи)
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 14:42

Документи подані скаржником

28 вересня 2020 15:52
Скарга.docx
28 вересня 2020 15:52
Скарга.pdf
28 вересня 2020 15:52
Скарга.pdf.p7s

Документи подані замовником

06 жовтня 2020 10:07
Лист-пояснення
06 жовтня 2020 10:07
Лист-пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" 672 000,00
UAH з ПДВ
659 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НИКС-П 713 800,00
UAH з ПДВ
713 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" 732 971,40
UAH з ПДВ
732 971,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 782 000,00
UAH з ПДВ
782 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 819 898,20
UAH з ПДВ
819 898,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:33
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:28
документи на авто 2ст.pdf
03 вересня 2020 13:28
договір ЗОШ _ 11.rar
03 вересня 2020 13:28
Договір ДНЗ Малятко.rar
03 вересня 2020 13:26
договір ЗОШ _ 11.rar
03 вересня 2020 13:26
Договір ДНЗ Малятко.rar
03 вересня 2020 13:22
документи на авто 2ст.pdf
03 вересня 2020 13:21
документи по п.4.rar
03 вересня 2020 13:17
документи на авто 1ст.pdf
03 вересня 2020 13:17
договір надання послуг.rar
27 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:32
договір _ 38.rar
27 серпня 2020 14:32
гарантійний лист 2ст..pdf
27 серпня 2020 14:32
довідки п5_6_12_13.rar
27 серпня 2020 14:32
довідка охорона праці.pdf
27 серпня 2020 14:32
довідка уповнов особи.pdf
27 серпня 2020 14:32
довідка санкції.pdf
27 серпня 2020 14:32
довідки.rar
27 серпня 2020 14:32
договір _ 122.rar
27 серпня 2020 14:32
установчі.rar
27 серпня 2020 14:32
аналогічні договори.rar
27 серпня 2020 14:32
гарантійний лист 1ст..pdf
27 серпня 2020 14:32
довідки п5_6_12_13.rar
27 серпня 2020 14:32
проект договору.rar
27 серпня 2020 14:32
довідки.rar

Публічні документи

27 серпня 2020 14:40
довідка про ст. 16.pdf
27 серпня 2020 14:40
Довідка згідно ст.17.pdf
27 серпня 2020 14:40
довідка договір.pdf
27 серпня 2020 14:40
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2020 14:40
довідка субпідрядник.pdf
27 серпня 2020 14:40
Договор.pdf
27 серпня 2020 14:39
ЭМЕС для ПП НИКС-П.rar
27 серпня 2020 14:39
Установчі.rar
27 серпня 2020 14:39
Сертифікати 3.rar
27 серпня 2020 14:39
Сертифікати 2.rar
27 серпня 2020 14:39
Сертифікати 1.rar
27 серпня 2020 14:38
сертифікат ISO (1).PDF
27 серпня 2020 14:38
СертSteko.rar
27 серпня 2020 14:38
Аналогічні договори 2.rar
27 серпня 2020 14:38
Аналогічні договори 1.rar
27 серпня 2020 14:38
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
27 серпня 2020 14:38
Sertyfikat ISO9001ukr-WDS.pdf
27 серпня 2020 14:38
2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 20:13
Електронний підпис
10 листопада 2020 20:12
Довідка МВС.pdf
10 листопада 2020 20:04
Електронний підпис
10 листопада 2020 20:03
doc12945520201110162836.pdf
27 серпня 2020 01:35
Електронний підпис
27 серпня 2020 01:34
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 01:34
Субпідрядники.pdf
27 серпня 2020 01:34
Статут.pdf
27 серпня 2020 01:34
Стаття 17.pdf
27 серпня 2020 01:34
Специфікації.pdf
27 серпня 2020 01:34
Сертифікати.pdf
27 серпня 2020 01:34
Протокол директор.pdf
27 серпня 2020 01:34
Наказ начальний ВТВ.pdf
27 серпня 2020 01:34
Наказ монтажники.pdf
27 серпня 2020 01:34
Наказ інженер з ОП.pdf
27 серпня 2020 01:34
Згода на обробку даних.pdf
27 серпня 2020 01:34
Захист довкілля.pdf
27 серпня 2020 01:34
Довідка транспорт.pdf
27 серпня 2020 01:34
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2020 01:34
Довідка досвід.pdf
27 серпня 2020 01:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 01:34
Відгук.pdf
27 серпня 2020 01:34
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 01:34
Виписка ЄДР ЮО та ФОП.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:35
Специфікація.7z
27 серпня 2020 14:34
Тендерна_пропозиція.pdf
27 серпня 2020 13:51
паспорт_Куліков ориг.pdf
27 серпня 2020 13:51
21 Звіт за 2019 рік.pdf
27 серпня 2020 13:51
5 статут.pdf
27 серпня 2020 13:51
8 Витяг з ЄДР.pdf
27 серпня 2020 13:51
11 паспорт_Куліков.pdf
27 серпня 2020 13:51
6 опис 1.pdf
27 серпня 2020 13:51
12 Код Куліков.pdf
27 серпня 2020 13:51
7 опис 2.pdf
27 серпня 2020 13:51
10 наказ № 1-к директор.pdf
27 серпня 2020 13:51
Ліцензія_ДАБІ.pdf
27 серпня 2020 13:51
сертифікат якості ISO.pdf
27 серпня 2020 13:51
Сертифікат ISO 9001.PDF
27 серпня 2020 13:51
наказ ДСНС № 263.pdf
27 серпня 2020 13:50
лiцензiя.pdf
27 серпня 2020 13:50
Ліцензія АВК.PDF
27 серпня 2020 13:50
дозвiл_на_роботи.pdf
27 серпня 2020 13:50
Дозвіл 1 ДЕРЖПРАЦЯ.PDF
27 серпня 2020 13:50
Дозвіл 2 ДЕРЖПРАЦЯ.PDF
27 серпня 2020 13:50
Ліцензія ДСНС.PDF
27 серпня 2020 13:50
працівники.7z
27 серпня 2020 13:50
Обладнання.7z
27 серпня 2020 13:50
Досвід.7z
27 серпня 2020 13:50
Специфікація.pdf
27 серпня 2020 13:50
Суб_підряд.pdf
27 серпня 2020 13:50
Довідка_МТБ.pdf
27 серпня 2020 13:50
Довідка_про_учасника.pdf
27 серпня 2020 13:50
Довідка_по_ст_17.pdf
27 серпня 2020 13:50
Лист_гарантія.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:36
074.Проект договору.pdf
27 серпня 2020 11:36
014.Витяг з ЕДР.zip
27 серпня 2020 11:36
002.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л"

ПП НИКС-П

ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП НИКС-П
#33384198
Рішення скасоване 713 800,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Рішення скасоване 819 898,20
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 12:44
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л"
#35332314
Рішення скасоване 659 400,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 13:57
ПП НИКС-П
#33384198
Рішення скасоване 713 800,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ"
#32456397
Рішення скасоване 732 971,40
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
Рішення скасоване 782 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:42
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Рішення скасоване 819 898,20
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 12:58
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л"
#35332314
Відхилено 659 400,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 10:59
ПП НИКС-П
#33384198
Відхилено 713 800,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ"
#32456397
Переможець 732 971,40
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 13:13

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно абз.1 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди . Учасником ТОВ «Еко Л» у складі тендерної пропозиції така довідка не надана. На усунення даної невідповідності надати Замовнику довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надати належним чином завірені копії договорів оренди. 2. Згідно абз.2 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: – довідка про наявність автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державниого номера цих автотранспортних засобів. Якщо при виконанні замовлення буде задіяний орендований автотранспорт або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг; Учасником ТОВ «Еко Л» у складі тендерної пропозиції така довідка не надана. На усунення даної невідповідності надати Замовнику довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державного номера цих автотранспортних засобів. 3. Згідно абз.6 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці Учасником ТОВ «Еко Л» у складі тендерної пропозиції такий наказ не наданий. На усунення даної невідповідності надати Замовнику копію наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці. 4. Згідно абз.7 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. Учасником ТОВ «Еко Л» у складі тендерної пропозиції така довідка не надана, також відсутнє документальне підтвердження поданих аналогічних договорів. На усунення даної невідповідності надати Замовнику довідку щодо виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).

Документи

04 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:53
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

08 вересня 2020 15:06
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:02
Протокол
08 вересня 2020 14:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:05
Протокол
08 вересня 2020 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2020 13:16
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:14
Протокол
15 вересня 2020 17:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно абз.2 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - довідка про наявність автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державного номера цих автотранспортних засобів. Якщо при виконанні замовлення буде задіяний орендований автотранспорт або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг Учасником ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надано тільки копії договорів оренди, але не надано саму довідку. На усунення невідповідності надати довідку про наявність автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державного номера цих автотранспортних засобів. 2. Згідно абз.1 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: – довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди . Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в своєму складі не містить інформацію про наявність офісних та складських приміщень, що є невідповідністю умові тендерної документації. В складі тендерної пропозиції наявні тільки окрема довідка про наявність виробничої бази. Також, відповідно до наданого копії договору оренди нежитлових приміщень, відповідно до пункту 2.1. Строк Оренди за Договором встановлюється з дня підписання Сторонами Акту №1 приймання-передачі об’єкта Оренди Договору, і складає 12 (дванадцять) місяців. Сканована копія договору не містить акту-прийому передачі об’єкта оренди, що за собою не підтверджує наявність в користуванні учасника вказаної нерухомості (нежитлових приміщень). Що також підтверджує пункт 4.3. На усунення невідповідності надати довідку з інформацією про наявність офісних та складських приміщень, а також акту-прийому передачі об’єкта оренди нерухомості (нежитлових приміщень). 3. Згідно абз.7 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: -довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. Згідно довідки, наданої Учасником ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», в пункті, що містить інформацію про замовника, не вказана його адреса, що є порушенням умов тендерної документації. На усунення невідповідності надати довідку щодо виконання аналогічного договору із зазначенням назви предмету договору, року виконання договору, повної назви Замовника, його адреси та телефону. 4. Згідно абз.6 п.4 додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасниками процедури закупівлі подається: - копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці В Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в складі пропозиції відсутній даний наказ. Наявні тільки довідка про наявність відповідального за охорону праці, а також наказ про службу з охорони праці на підприємстві. На усунення невідповідності надати наказ на призначення відповідальної особи за проведення робіт та охорону праці.

Документи

02 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:29
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

02 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:36
Протокол
02 листопада 2020 11:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ"
#32456397
732 971,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:09
ДУ1 (3).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:36
Договір укладений
13 листопада 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 441
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 732 971,40
UAH (в тому числі ПДВ 122 161,90 UAH)