Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи теплопостачання Ставківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-IІI ступенів – дошкільний навчальний заклад» Зіньківської районної ради Полтавської області
Очікувана вартість
1 490 200,00 UAH
UA-2020-08-11-003195-b 9ec70f9d1cf64d5d8fc8fd331464bd8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добряк Аліна Василівна

+380535331135 zinkiv.rvo63@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Зіньківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145501
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вул.Воздвиженська,63
Контактна особа: Добряк Аліна Василівна
+380535331135
zinkiv.rvo63@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 14:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 14:27
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:51
Очікувана вартість: 1 490 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 451,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи теплопостачання Ставківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-IІI ступенів – дошкільний навчальний заклад» Зіньківської районної ради Полтавської област
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38152, Україна, Полтавська область, с. Ставкове, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:35
Технічне завдання (оновлено).docx
13 серпня 2020 16:35
Оголошення реконструкція (оновлено).docx
11 серпня 2020 14:25
Проект договору_1597070458.docx
13 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:35
Технічне завдання (оновлено).docx
12 серпня 2020 08:26
Технічне завдання (оновлене).docx
11 серпня 2020 14:25
Технічне завдання.docx
13 серпня 2020 16:35
Оголошення реконструкція (оновлено).docx
13 серпня 2020 11:08
Оголошення реконструкція.docx
12 серпня 2020 09:56
Оголошення реконструкція.docx
11 серпня 2020 14:25
Оголошення реконструкція.docx
11 серпня 2020 14:25
Проект договору_1597070458.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації.
Дата подання: 13 серпня 2020 10:39
Дата відповіді: 13 серпня 2020 11:22
Надайте ро'яснення, що саме ви маєте на увазі: Розділ 3. пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: "Примітка* Вимоги до обладнання (арматура,насоси, тощо) при виконанні(робіт) реконструкції внутрішніх інженерних мереж індивідуального теплового пункту (ІТП) ______________________________________________ повинні бути виконанні відповідно до проекту робіт, який надає Учасник. - " Що саме повинен надати Учасник? Що означає ____нижнє підкреслення? І який проект мається на увазі? Змініть, будь ласка, цей пункт, виклавши його коректно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Тендерна документація оновлена.
проект робіт
Дата подання: 13 серпня 2020 11:38
Дата відповіді: 13 серпня 2020 15:59
Дякуємо за відповідь! Але уточніть, який проект робіт повинен надати Учасник?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за вказані допущені помилки, найближчим часом тендерна документація буде оновлена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-003195-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБРІЗ", Код ЄДРПОУ:42175693
Дата подання: 27 серпня 2020 22:20
ВИМОГА про скасування відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАБРІЗ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБРІЗ"
код ЄДРПОУ 42175693
36029, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ШВЕДСЬКА, буд. 30


Вихідний № 1/27082020
від 27 серпня 2020 року

Уповноваженій особі Сектору освіти Зіньківської районної
державної адміністрації А.В. Добряк
Назва предмета закупівлі: «Реконструкція системи
теплопостачання Ставківського навчально-виховного
комплексу «Загальноосвітня школа I-IІI ступенів –
дошкільний навчальний заклад» Зіньківської
районної ради Полтавської області». Ідентифікатор
закупівлі UA-2020-08-11-003195-b.


ВИМОГА
про скасування відхилення тендерної пропозиції
Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАБРІЗ»

Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №21 від 27.08.2020 р. відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ТАБРІЗ" за предметом закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання Ставківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-IІI ступенів – дошкільний навчальний заклад» Зіньківської районної ради Полтавської області». Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-003195-b.

ТОВ «ТАБРІЗ» вважає аргументацію, зазначену у вказаному протоколі, недостатньою та на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» реалізує своє право на звернення з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

Зокрема, щодо листа-згоди на обробку персональних даних, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимоги про надання такого листа щодо кожного працівника, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, а тому не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАБРІЗ».

Щодо відсутності сертифікатів на будівельні матеріали та устаткування, оголошення про проведення спрощеної закупівлі також не містить вимоги щодо їх надання в складі тендерної пропозиції, і, відповідно, не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАБРІЗ».

Щодо відсутності підтверджуючих документів до таблиці «а» та таблиці «б» додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то знову ж таки, тендерна документація не містить вимоги щодо їх надання і також не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАБРІЗ».

Відповідно до п. 31) ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.

Замовником після 13 серпня 2020 року зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вносились і аргументи, вказані в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №21 від 27.08.2020 р., в якості нових вимог до вказаного оголошення додані не були.

Таким чином, ТОВ «ТАБРІЗ» в повній мірі виконало всі умови та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі і має право вимагати скасування рішення щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, що міститься в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №21 від 27.08.2020 р.

В іншому випадку ТОВ «ТАБРІЗ» буде змушене звернутись зі скаргою на дії уповноваженої особи Сектору освіти Зіньківської районної державної адміністрації, що порушують положення ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», до Антимонопольного комітету України.


Директор ____________________ Т.П. Ахмедов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 10:57
Скаржник належним чином не довів та документально не підтвердив наявність матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надав сертифікатів на будівельні матеріали або устаткування. Це унеможливлює здійснити повну та об’єктивну оцінку можливості виконання Учасником зазначених в тендерній документації видів робіт.
Також варто зазначити, що вивчивши детально тендерну пропозицію ТОВ «ТАБРІЗ», а саме досвід виконання аналогічного договору, було виявлено ознаки фіктивності (підроблення) запропонованого договору.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003195-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:42892451
Дата подання: 03 вересня 2020 12:03
ВИМОГА про скасування відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД»
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22 від 02.09.2020 року відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД " за предметом закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання Ставківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-IІI ступенів – дошкільний навчальний заклад» Зіньківської районної ради Полтавської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-003195-b.
Відповідно до п. 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається: “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
Просимо надати нам, ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД ",час та можливість усунути невідповідності, виявлені Вами під час розгляду нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 13:45
Виходячи з частини 16 ст. 29, а також ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" бачимо, що Законодавець надає вичерпний перелік документів щодо яких можна застосувати процедуру «усунення невідповідностей». З цього випливає те, що Замовник не наділений правом надати можливість Учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД» усунути невідповідності зазначені у протоколі №22 Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель сектору освіти Зіньківської РДА.

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 22:20
Вимога.pdf

Документи

31 серпня 2020 10:56
заперечення

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 12:03
вимога.docx

Документи

07 вересня 2020 13:44
заперечення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБРІЗ" 1 427 889,11
UAH з ПДВ
1 420 438,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД" 1 490 200,00
UAH з ПДВ
1 426 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ" 1 449 524,00
UAH з ПДВ
1 426 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 19:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:51
8 додаток 4.PDF
19 серпня 2020 19:51
наказ.pdf
19 серпня 2020 19:51
9 проект договору.PDF
19 серпня 2020 19:51
10 субпідрядники.PDF
19 серпня 2020 19:51
5 додаток 2.PDF
19 серпня 2020 19:51
протокол.pdf
19 серпня 2020 19:51
1 обладнання.PDF
19 серпня 2020 19:51
виписка.pdf
19 серпня 2020 19:51
декларація.PDF
19 серпня 2020 19:51
Довідки з банку.pdf
19 серпня 2020 19:51
витяг 21.07.20.pdf
19 серпня 2020 19:51
Статут.pdf
19 серпня 2020 19:51
15 аналогічний договір.PDF
19 серпня 2020 19:51
12 вимоги до обладнання.PDF
19 серпня 2020 19:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2020 19:51
4.3 антиконкурентні дії.PDF
19 серпня 2020 19:51
7 договірна ціна.PDF
19 серпня 2020 19:51
паспорт всі ст.pdf
19 серпня 2020 19:50
13 довкілля.PDF
19 серпня 2020 19:50
14 достовірність.PDF
19 серпня 2020 19:50
2 працівники.PDF
19 серпня 2020 19:50
4.2 корисливі мотиви.PDF
19 серпня 2020 19:50
7 графік.PDF
19 серпня 2020 19:50
6 пропозиція.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:49
Проект Договору.PDF
19 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:50
32. Довідка про витрати.PDF
19 серпня 2020 18:50
30. Лист-погодження.PDF
19 серпня 2020 18:50
25. Лист - згода.PDF
19 серпня 2020 18:50
23. Пропозиція.PDF
19 серпня 2020 18:50
21. Статут.PDF
19 серпня 2020 18:50
14. Витяг з ЄДР.PDF
19 серпня 2020 18:50
13. Виписка з ЄДР.PDF
19 серпня 2020 18:50
12. Ліцензія.PDF
19 серпня 2020 18:50
10. Довідка ДПІ.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:45
Форма пропозиції.pdf
20 серпня 2020 13:45
Сертифікати ч.3.PDF
20 серпня 2020 13:45
Сертифікати ч.2.PDF
20 серпня 2020 13:45
Сертифікати ч.1.PDF
20 серпня 2020 13:45
Підсумкова відомість.pdf
20 серпня 2020 13:45
Локальний кошторис 2_3.pdf
20 серпня 2020 13:45
Локальний кошторис 1.pdf
20 серпня 2020 13:45
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАБРІЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД"

ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБРІЗ"
#42175693
Відхилено 1 420 438,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 13:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД"
#42892451
Відхилено 1 426 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:11
ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ"
#38378021
Переможець 1 426 524,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 09:58

Документи

27 серпня 2020 13:34
протокол

Документи

02 вересня 2020 15:11
протокол

Документи

08 вересня 2020 09:57
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛ.МАЗ." ЕКО-ПРОЕКТ"
#38378021
1 426 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 09:57
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:16
ставкове.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:32
ду 1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:35
договір зміни до договору
22 вересня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:47
договір укладений
22 вересня 2020 10:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 жовтня 2020 10:59
476 058,00 UAH UA068201720344291012149013158
Сектор освіти Зіньківської РДА
UA033314010000026002054605788
ТОВ "АЛ.МАЗ.ЕКО-ПРОЕКТ"
Оплачений
22 грудня 2020 12:38
865 466,00 UAH UA068201720344291012149013158
Сектор освіти Зіньківської РДА
UA033314010000026002054605788
ТОВ "АЛ.МАЗ.ЕКО-ПРОЕКТ"
Оплачений
22 грудня 2020 12:38
85 000,00 UAH UA878201720344201012100013158
Сектор освіти Зіньківської РДА
UA033314010000026002054605788
ТОВ "АЛ.МАЗ.ЕКО-ПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір з додатками
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML