Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
137 400,00 UAH
UA-2020-08-11-003161-b 31b0d5a994074731922c517ce3b87ace
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Лисенко

380577179812 kzk2018mcki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "Муніципальний центр культурних ініціатив"
Код ЄДРПОУ: 23325957
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, Скрипника, 7
Контактна особа: Андрій Лисенко
380577179812
kzk2018mcki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:30
Очікувана вартість: 137 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, вул. Скрипника, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар Покупцем здійснюється після отримання Товару Покупцем та надання Постачальником Покупцю видаткової накладної на Товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету (бюджет міста Харкова). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:19
Додаток_4 Проєкт договору.docx
11 серпня 2020 14:19
Додаток_1 Технічні вимоги.doc
11 серпня 2020 14:19
Додаток_3 Форма пропозиції.doc
11 серпня 2020 14:19
Додаток_2 Перелік документів.doc
11 серпня 2020 14:19
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корпус
Дата подання: 11 серпня 2020 15:48
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:11
Подскажите пожалуйста вот эти показатели принципиальны: Кількість зовнішніх відсіків 5.25" не менше 2 Кількість внутрішніх відсіків 5.25" не менше 3 Кількість внутрішніх відсіків 3.5" не менше 3 Кількість відсіків 2.5" не менше 2 Слоти розширення PCI не менше 7 И разъясните : Бічна панель 2*120 мм, Задня панель 1*80 або 1*92 мм Имеется в виду наличие посадочных мест под кулера без их наличия?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання.
1. Корпус персонального комп’ютера повинен відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, що передбачені в Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Бічна панель 2*120 мм, Задня панель 1*80 або 1*92 мм це місця під винтелятор . Вентилятори в комплекті не йдуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-003161-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 серпня 2020 11:11
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 10:53
Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника виробника на території України, або офіційного дистриб’ютора на території України. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати авторизаційний лист від офіційного представника виробника на території України, або офіційного дистриб’ютора на території України. Альтернативність даної вимоги виключає її дискримінацію. Окрім цього, це є підтвердженням легального ввозу товару на митну територію України та оригіналу товару і дозволяє замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій