Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва
Catering services for students (educators) in communal institutions of general secondary education in the city of Kyiv
Очікувана вартість
17 434 464,00 UAH
UA-2020-08-11-003137-b a15cc0fbeaf849faa0f5b6f513c30b6b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дроздова Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Ольга Дроздова Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
National ID: 37397216
Contact point: Phedorenko Margaret
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 17 434 464,00 UAH без ПДВ
Publication date: 11 серпня 2020 14:16
Enquiries until: 31 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 17 434 464 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000056 ● bc57b4ab424d4dcd876d5405cf8834a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-08-11-003137-b 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-16 16:09:18

Пояснення

Тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації розглянуто зауваження щодо проведення тендеру на закупівлю послуг з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва (5 лотів), за результатами якого повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних», за формою установленою у додатку № 6 до тендерної документації та передбачив, що зазначені листи-згоди повинні подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються у складі тендерної пропозиції. У складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «Понтем.уа» містяться файли: «лист персональні дані директора» та «листи персональні дані», тобто учасник повністю виконав вимогу замовника щодо цієї частини тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фабрика Смаку» у файлі «інші документи» містяться довідки листи-згоди щодо всіх працівників підприємства, персональні дані яких зазначені у тендерній пропозиції учасника. Гр-ка Вольна Л.В. вже не являється ані учасником товариства, ані директором, що витікає з тексту протоколу, вона звільнена з посади директора та вийшла зі складу учасників товариства 09.03.2016 р. даний протокол був наданий на підтвердження повноважень діючого директора ТОВ «Фабрика Смаку» Левінзон І.Ю., лист згода на обробку персональних даних якого міститься у складі тендерної пропозиції. Тому учасник ТОВ «Фабрика Смаку» не порушив вимогу замовника щодо виконання вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання листів-згод на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації від Учасників вимагалось надати: «1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання)»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.уа» міститься файл: «довідка обладнання та МТБ», яка заповнена за формою, передбаченою замовником, вкінці довідки зазначено, що все майно знаходиться в технічно справному стані, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надані відповідні документи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Смаку» міститься файл: «кваліфікаційні критерії», в якому є довідка про наявність обладнання та МТБ за формою, встановленою Замовником, в якій зазначено, крім всього термін експлуатації обладнання, та на підтвердження наявності обладнання та МТБ надано відповідні документи, тому Учасником немає порушень в частині виконання пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації, учасники повинні надати скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Смаку» міститься файл: «медичні книжки». Серед яких зокрема подані книжки: кухонного працівника Першина Л.В., в якій зазначено дату проходження медичного огляду: 07.05.20р. та дату наступного проходження мед. огляду: 07.11.2020 року.; водія Малецького В’ячеслава Валерійовича – дата проходження медичного огляду: 06.05.2020р. з датою наступного проходження мед. огляду: 06.11.2020 року; головного технолога – Ременок Т.І., з датою проходження медичного огляду: 20.03.2020 року та дату проходження наступного медичного огляду: 20.03.2021 року. Таким чином, ТОВ «Фабрика Смаку» не порушило умови тендерної документації в частині надання медичних книжок працівників та надало медичні книжки з чинними медичними оглядами на момент подачі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні були надати довідку щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі в електронній системі закупівель щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17. Учасником ТОВ «Понтем.уа» міститься файл «гарантійні листи та довідки», з пояснень учасника – з технічних причин стор. 12 не завантажила довідку ст. 17, тому дана довідка була завантажена ТОВ «Понтем.уа» 25.09.20р.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 404 644,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 27 024,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1 Catering services for students (educators) in communal institutions of general secondary education in the city of Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 5 404 644,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 27 024,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 22 вересня 2020 15:14
Auction planned date: 22 вересня 2020 15:14
Закінчення: 22 вересня 2020 15:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: просп. Миру, 6-а (заклади освіти), 02105, м. Київ, Україна, м. Київ
Дата доставки: 31 грудня 2020

Catering services for students (educators) in communal institutions of general secondary education in the city of Kyiv
CPV: 55320000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2020
UA-2020-08-11-003137-ba15cc0fbeaf849faa0f5b6f513c30b6b
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 17:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:27
Проект договору ЛОТ 1.pdf
10 вересня 2020 17:27
7.Інші документи.pdf
10 вересня 2020 17:27
6.Повноваження.pdf
10 вересня 2020 17:27
2.Відповідність ст.17.pdf
10 вересня 2020 17:27
Технічні вимоги ЛОТ 1.pdf
10 вересня 2020 17:27
4.Технічні вимоги.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.4.Трудові книжки.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.3.Копії Наказів.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.2. Дипломи працівників.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.1. Медичні книжки.pdf

Документи

10 вересня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:12
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:52
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-податкова.pdf
25 вересня 2020 14:50
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:50
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-податкова.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка-податкова.pdf
24 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.doc.pdf
10 вересня 2020 17:47
Калькуляція+набір.pdf
10 вересня 2020 17:47
Проет договору.pdf
10 вересня 2020 17:47
Листи-персонал.дані.pdf
10 вересня 2020 17:47
Трудові, ЦПД.pdf
10 вересня 2020 17:47
СТАТУТ ТОВ ПОНТЕМ.УА.pdf
10 вересня 2020 17:47
Сертифікат ISO.pdf
10 вересня 2020 17:47
Протокол+наказ+паспорт.pdf
10 вересня 2020 17:47
Повноваження директора.pdf
10 вересня 2020 17:47
Накази.pdf
10 вересня 2020 17:47
Меню - Дніпровський р-н.pdf
10 вересня 2020 17:47
Медичні книжки.pdf
10 вересня 2020 17:47
Лист-затверджене меню.pdf
10 вересня 2020 17:47
Довідка-працівники.pdf
10 вересня 2020 17:47
Дипломи.pdf
10 вересня 2020 17:47
Витяг платника ПДВ.pdf
10 вересня 2020 17:47
Аналогічний договір.pdf
10 вересня 2020 17:47
Акт дератизації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 5 404 644,00
UAH
5 404 644,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 5 403 510,00
UAH
5 403 510,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 17:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:27
Проект договору ЛОТ 1.pdf
10 вересня 2020 17:27
7.Інші документи.pdf
10 вересня 2020 17:27
6.Повноваження.pdf
10 вересня 2020 17:27
2.Відповідність ст.17.pdf
10 вересня 2020 17:27
Технічні вимоги ЛОТ 1.pdf
10 вересня 2020 17:27
4.Технічні вимоги.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.4.Трудові книжки.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.3.Копії Наказів.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.2. Дипломи працівників.pdf
10 вересня 2020 17:27
3.1. Медичні книжки.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:12
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:52
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:51
Довідка-податкова.pdf
25 вересня 2020 14:50
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:50
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-податкова.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-МВС.pdf
25 вересня 2020 14:49
Довідка-ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка-п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка--аб.1 ч.2 ст.17.pdf
25 вересня 2020 14:48
Повноваження директора.pdf
25 вересня 2020 14:48
Довідка-податкова.pdf
24 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.doc.pdf
10 вересня 2020 17:47
Калькуляція+набір.pdf
10 вересня 2020 17:47
Проет договору.pdf
10 вересня 2020 17:47
Листи-персонал.дані.pdf
10 вересня 2020 17:47
Трудові, ЦПД.pdf
10 вересня 2020 17:47
СТАТУТ ТОВ ПОНТЕМ.УА.pdf
10 вересня 2020 17:47
Сертифікат ISO.pdf
10 вересня 2020 17:47
Протокол+наказ+паспорт.pdf
10 вересня 2020 17:47
Повноваження директора.pdf
10 вересня 2020 17:47
Накази.pdf
10 вересня 2020 17:47
Меню - Дніпровський р-н.pdf
10 вересня 2020 17:47
Медичні книжки.pdf
10 вересня 2020 17:47
Лист-затверджене меню.pdf
10 вересня 2020 17:47
Довідка-працівники.pdf
10 вересня 2020 17:47
Дипломи.pdf
10 вересня 2020 17:47
Витяг платника ПДВ.pdf
10 вересня 2020 17:47
Аналогічний договір.pdf
10 вересня 2020 17:47
Акт дератизації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 5 403 510,00
UAH
24 вересня 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
5 403 510,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 16:22
Договір № 185 від 13.10.2020 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва ЛОТ 1).pdf укладений
15 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:45
ДУ № 4 до Договору № 185 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва).pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 16:33
Додаткова угода № 3 до Договору № 185 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва).pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:39
Дод. угода №2 до Дог. № 185.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:34
Додаткова угода № 1 до договору № 185 (послуги з організації харчування).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною місцезнаходження Виконавця
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML