Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Catering services for students (educators) in communal institutions of general secondary education in the city of Kyiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Ольга Дроздова Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration |
National ID: | 37397216 |
Contact point: |
Phedorenko Margaret dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 17 434 464,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 11 серпня 2020 14:16 |
Enquiries until: | 31 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 17 434 464 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Тендерна документація
03 вересня 2020 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 17:45 |
Протокол внесення змін до Тендерної документації (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва).pdf | |
03 вересня 2020 17:40 |
ТД послуги з організації харчування учнів зміни від 03.09.2020.docx |
03 вересня 2020 17:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2020 17:45 |
Протокол внесення змін до Тендерної документації (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва).pdf
|
|||
03 вересня 2020 17:40 |
ТД послуги з організації харчування учнів зміни від 03.09.2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000056 ● bc57b4ab424d4dcd876d5405cf8834a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-08-11-003137-b 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-16 16:09:18
Пояснення
Тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації розглянуто зауваження щодо проведення тендеру на закупівлю послуг з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва (5 лотів), за результатами якого повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних», за формою установленою у додатку № 6 до тендерної документації та передбачив, що зазначені листи-згоди повинні подаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються у складі тендерної пропозиції. У складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «Понтем.уа» містяться файли: «лист персональні дані директора» та «листи персональні дані», тобто учасник повністю виконав вимогу замовника щодо цієї частини тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фабрика Смаку» у файлі «інші документи» містяться довідки листи-згоди щодо всіх працівників підприємства, персональні дані яких зазначені у тендерній пропозиції учасника. Гр-ка Вольна Л.В. вже не являється ані учасником товариства, ані директором, що витікає з тексту протоколу, вона звільнена з посади директора та вийшла зі складу учасників товариства 09.03.2016 р. даний протокол був наданий на підтвердження повноважень діючого директора ТОВ «Фабрика Смаку» Левінзон І.Ю., лист згода на обробку персональних даних якого міститься у складі тендерної пропозиції. Тому учасник ТОВ «Фабрика Смаку» не порушив вимогу замовника щодо виконання вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання листів-згод на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації від Учасників вимагалось надати: «1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання)»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.уа» міститься файл: «довідка обладнання та МТБ», яка заповнена за формою, передбаченою замовником, вкінці довідки зазначено, що все майно знаходиться в технічно справному стані, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надані відповідні документи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Смаку» міститься файл: «кваліфікаційні критерії», в якому є довідка про наявність обладнання та МТБ за формою, встановленою Замовником, в якій зазначено, крім всього термін експлуатації обладнання, та на підтвердження наявності обладнання та МТБ надано відповідні документи, тому Учасником немає порушень в частині виконання пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації, учасники повинні надати скан-копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучатись до організації харчування У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика Смаку» міститься файл: «медичні книжки». Серед яких зокрема подані книжки: кухонного працівника Першина Л.В., в якій зазначено дату проходження медичного огляду: 07.05.20р. та дату наступного проходження мед. огляду: 07.11.2020 року.; водія Малецького В’ячеслава Валерійовича – дата проходження медичного огляду: 06.05.2020р. з датою наступного проходження мед. огляду: 06.11.2020 року; головного технолога – Ременок Т.І., з датою проходження медичного огляду: 20.03.2020 року та дату проходження наступного медичного огляду: 20.03.2021 року. Таким чином, ТОВ «Фабрика Смаку» не порушило умови тендерної документації в частині надання медичних книжок працівників та надало медичні книжки з чинними медичними оглядами на момент подачі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні були надати довідку щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі в електронній системі закупівель щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17. Учасником ТОВ «Понтем.уа» міститься файл «гарантійні листи та довідки», з пояснень учасника – з технічних причин стор. 12 не завантажила довідку ст. 17, тому дана довідка була завантажена ТОВ «Понтем.уа» 25.09.20р.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 779 208,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 897,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 17:42 |
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) зміни від 03.09.2020.doc |
11 серпня 2020 14:17 |
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору).doc |
03 вересня 2020 17:42 |
Додаток № 2 до ТД (технічні вимоги) зміни від 03.09.2020.doc
|
||
11 серпня 2020 14:17 |
Додаток № 4 до ТД (проєкт договору).doc
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
3 778 080,00
UAH
|
24 вересня 2020 11:13
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною місцезнаходження Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |