Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливні пелети з деревини сосни)
Очікувана вартість
1 485 000,00 UAH
UA-2020-08-11-002850-b ● e54c0408b08c4258a47f122515e03a12
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41793136 |
Місцезнаходження: | 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182 |
Контактна особа: |
Бубир Надія Григорівна +380954559559 mik.silrad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 485 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 т
ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливні пелети з деревини сосни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52744, Україна, Дніпропетровська область, село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 13:49 |
оголошення про Відкриті Торги.docx | |
11 серпня 2020 13:49 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
11 серпня 2020 13:49 |
Додаток 3 Інформація про технічні_ якісні_ кількісні та інші характеристики.docx | |
11 серпня 2020 13:49 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 серпня 2020 13:49 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
11 серпня 2020 13:49 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 серпня 2020 18:00
Дата відповіді: 18 серпня 2020 09:43
В тендерной документації (Розділ 3.2 Забезпечення тендерної пропозиції) вказано: "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тенедерних пропозицій". Надайте уточнення, яких саме днів: робочих, банківських чи календарних.
Відповідь: Доброго дня. Шановний потенційний учаснику, відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на Ваше запитання, яке надійшло 15.08.2020 року о 18:00, та повідомляє про наступне: «строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів із кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
При цьому Закон містить конкретизацію строків, які указані у робочих днях. У інших випадках строки указані в календарних днях.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
При цьому Закон містить конкретизацію строків, які указані у робочих днях. У інших випадках строки указані в календарних днях.
Виправити графік постачання
Дата подання: 15 серпня 2020 18:03
Дата відповіді: 18 серпня 2020 10:38
В ДОДАТКУ 3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі" вказано обсяг 450 т, термін постачання до 31.12.2020 р, два заклади для доставки та вимога "Поставка товару здійснюється згідно наданому замовником графіку не більше 15 тонн по кожному закладу раз на місяць". За таких умов повний обсяг постачання повинен здійснюватися щонайменш 15 місяців. А в запропонованій редації Договору вказано п. 3.6. "Постачальник зобов'язаний передати Товар у власність Замовника до 31 грудня 2020 року. Постачальник має право на дострокову поставку Товару."
Прохання узгодити графік постачання та виправити відповідні умови та вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний потенційний учаснику, відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на Ваше запитання, яке надійшло 15.08.2020 року о 18:03, та повідомляє про наступне:
« згідно Додатку 3 до тендерної документації обсяг закупівлі дійсно складає 450 т. Термін постачання вказано до 31.12.2020 року, так як договір дійсний до 31.12.2020 року. Поставка товару здійснюється згідно наданому замовником графіку не більше 15 тонн по кожному закладу раз на місяць, в залежності від погодних умов замовник має право збільшити кількість поставок на місяць та їх вагу. Якщо станом на 31.12.2020 року не буде можливості в повному обсязі прийняти товар на складські приміщення Замовника, то буде укладено договір відповідального зберігання з Переможцем торгів або укладено додаткову угоду на подовження строку поставки. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.»
« згідно Додатку 3 до тендерної документації обсяг закупівлі дійсно складає 450 т. Термін постачання вказано до 31.12.2020 року, так як договір дійсний до 31.12.2020 року. Поставка товару здійснюється згідно наданому замовником графіку не більше 15 тонн по кожному закладу раз на місяць, в залежності від погодних умов замовник має право збільшити кількість поставок на місяць та їх вагу. Якщо станом на 31.12.2020 року не буде можливості в повному обсязі прийняти товар на складські приміщення Замовника, то буде укладено договір відповідального зберігання з Переможцем торгів або укладено додаткову угоду на подовження строку поставки. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.»
Істотні умови правочину щодо надання учасником забезпечення/Критерії вимоги грошової застави
Дата подання: 15 серпня 2020 18:23
Дата відповіді: 18 серпня 2020 13:29
Тендерна документація, Розділ 6.6. Забезпечення виконання договору про закупівлю. "Замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі не більше ніж п'яти відсотків від вартості договору про закупівлю..." "Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення..."
Задля уникнення корупційних ризиків та застосування можливих дискримінаційних умов проти "небажаного" Переможця торгів, просимо заздалегідь визначити та оприлюднити істотні умови правочину щодо надання учасником забезпечення; надати чіткі критерії: до кого, за яких умов чи обставин, та в яких випадках така вимога буде точно застосована, і в яких випадках чи за яких умов така вимога точно не буде застосована.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний потенційний учаснику, відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на Ваше запитання, яке надійшло 15.08.2020 року о 18:23 та повідомляє про наступне:
« Істотні умови правочину зазначені в п.6 розділу 6 Тендерної документації. Під пріоритетним правом на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення мається на увазі визначення розміру відсотку грошової застави, який умовами тендерної документації не конкретизований, а визначений в розмірі не більше 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Рішення щодо внесення або не внесення забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник приймає на власний розсуд. Тендерне забезпечення можна назвати страхуванням наших ризиків. Тобто воно зменшує можливість невиконання Постачальником або ж переможцем тендеру його зобов'язань. Про можливість прийняття такого рішення повідомлено всіх учасників які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі, відповідно всі учасники знаходяться в рівних умовах. »
« Істотні умови правочину зазначені в п.6 розділу 6 Тендерної документації. Під пріоритетним правом на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення мається на увазі визначення розміру відсотку грошової застави, який умовами тендерної документації не конкретизований, а визначений в розмірі не більше 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Рішення щодо внесення або не внесення забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник приймає на власний розсуд. Тендерне забезпечення можна назвати страхуванням наших ризиків. Тобто воно зменшує можливість невиконання Постачальником або ж переможцем тендеру його зобов'язань. Про можливість прийняття такого рішення повідомлено всіх учасників які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі, відповідно всі учасники знаходяться в рівних умовах. »
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-11-002850-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Савонюк Олександр Юхимович", Код ЄДРПОУ:2730701138
Дата подання: 15 серпня 2020 19:24
Скасувати вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»:
- державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; 5
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
- об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи.
Статтями 40 - 41 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначено повноваження державного санітарного лікаря України щодо винесення рішень про необхідність проведення державної санітарноепідеміологічної експертизи, визначення складу комісій для її здійснення і затвердження висновків. Станом на серпень 2020 року державним санітарним лікарем України не виносилось рішень про необхідність проведення державної санітарноепідеміологічної експертизи предмета закупівлі, а саме Паливних пелет з деревини сосни.
Наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195, із змінами, затверджено Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Порядок), відповідно до пункту 3.4 якого:
державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи.
Наразі не відомо про наявність в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив предмета закупівлі, а саме Паливних пелет з деревини сосни, на здоров'я людей.
Тому ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ із додатка 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі) вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
- державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; 5
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
- об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи.
Статтями 40 - 41 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначено повноваження державного санітарного лікаря України щодо винесення рішень про необхідність проведення державної санітарноепідеміологічної експертизи, визначення складу комісій для її здійснення і затвердження висновків. Станом на серпень 2020 року державним санітарним лікарем України не виносилось рішень про необхідність проведення державної санітарноепідеміологічної експертизи предмета закупівлі, а саме Паливних пелет з деревини сосни.
Наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195, із змінами, затверджено Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Порядок), відповідно до пункту 3.4 якого:
державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи.
Наразі не відомо про наявність в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив предмета закупівлі, а саме Паливних пелет з деревини сосни, на здоров'я людей.
Тому ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ із додатка 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі) вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 13:37
Шановний Скаржник, на Вашу скаргу в якій ви наполягаєте на виключенні з додатка 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі) вимоги про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, повідомляємо слідуюче:
При спалюванні пелет з деревини сосни утворюються відповідні продукти згоряння які повинні бути безпечні як для здоров`я людини, так і для навколишнього природного середовища. Вимога про надання Висновку СЕС обгрунтовується тим, що Замовник повинен бути впевненим, що паливні пелети які будуть закуповуватись, безпечні для здоров`я людини.
При наданні Висновку СЕС на будь-які види палива досліджуються такі показники як рівень міграції хімічних речовин в атмосферне повітря та допустимі радіаційні параметри, надмірний рівень яких при спалюванні, може шкідливо вплинути на здоров`я людини.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів.
Висновок СЕС не отримується на продукти харчування, так як цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014.
На сьогоднішній день висновок СЕС видає Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) і підписує тільки голова цієї служби.
Тож наявність вказаної вимоги повністю відповідає вимогам діючого законодавства.
З огляду на вказане, ваша вимога щодо виключення з додатка 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі) вимоги про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не підлягає задоволенню.
При спалюванні пелет з деревини сосни утворюються відповідні продукти згоряння які повинні бути безпечні як для здоров`я людини, так і для навколишнього природного середовища. Вимога про надання Висновку СЕС обгрунтовується тим, що Замовник повинен бути впевненим, що паливні пелети які будуть закуповуватись, безпечні для здоров`я людини.
При наданні Висновку СЕС на будь-які види палива досліджуються такі показники як рівень міграції хімічних речовин в атмосферне повітря та допустимі радіаційні параметри, надмірний рівень яких при спалюванні, може шкідливо вплинути на здоров`я людини.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів.
Висновок СЕС не отримується на продукти харчування, так як цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014.
На сьогоднішній день висновок СЕС видає Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) і підписує тільки голова цієї служби.
Тож наявність вказаної вимоги повністю відповідає вимогам діючого законодавства.
З огляду на вказане, ваша вимога щодо виключення з додатка 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі) вимоги про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-11-002850-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2591204894
Дата подання: 09 вересня 2020 12:06
Дата подання: 09 вересня 2020 12:06
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
прийняті під час проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2020 19:15
Рішення від 14.09.2020 №17136.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 19:15
інформація про резулятивну частину рішення від 22.09.2020 №17851.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 18:51
Рішення від 22.09.2020 №17851 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ прийняте та виконується
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2020 11:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович #2737904117 |
Рішення скасоване |
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 11:44
|
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович #2737904117 |
Відхилено |
1 215 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 13:55
|
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ #2591204894 |
Відхилено |
1 480 500,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 10:07
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 09:07 |
Кінець періоду оскарження: | 31 жовтня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 07 грудня 2020 11:30 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Оголошення не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції витягу з реєстру платників єдиного податку, що суперечить Закону, так як відповідна інформація оприлюднюється у формі відкритих даних та є у відкритому доступі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
07 грудня 2020 11:29
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 08:36
|
протокол |
07 грудня 2020 11:29
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 09:07
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 08:36
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-11-002850-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2591204894
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:31
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:31
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2020 21:35
Рішення від 02.11.2020 № 20294 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 21:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2020 № 20835.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 22:39
Рішення від 10.11.2020 № 20835.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 23:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ прийняте та виконане. Рішення про відміну скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2020 11:32
Скасовано
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2020 14:27 |
Кінець періоду оскарження: | 22 грудня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 12 січня 2021 12:29 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі. |
Документи:
12 січня 2021 12:29
|
Електронний підпис |
11 грудня 2020 14:26
|
Електронний підпис |
11 грудня 2020 14:14
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-11-002850-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2591204894
Дата подання: 16 грудня 2020 10:38
Дата подання: 16 грудня 2020 10:38
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 11:25
Рішення від 18.12.2020 №23413+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 11:25
інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2020 №24203.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2020 13:31
рішення від 30.12.2020№24203.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 18:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ прийняте та виконане. Рішення про відміну скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 12:32
Дата відміни
13 січня 2021 10:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі