Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг (Костюми робочі)
Очікувана вартість
198 789,00 UAH
UA-2020-08-11-002380-b e94737c94e204d7e828b260102b10f04
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Михайлюченко Олександрович

380442490990
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Максим Михайлюченко Олександрович
380442490990,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 23:00
Очікувана вартість: 198 789,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 комплект
Костюми робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 12:53
Додаток № 3 до документації .docx
11 серпня 2020 12:52
СЗ спецодяг .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-002380-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІВА - ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:33585132
Дата подання: 14 серпня 2020 09:28
Змінити умови тендерної документації щодо зразків.
Доброго дня, шановний Замовник. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили необхідність зміни умов тендерної документації щодо направлення зразків-еталонів оскільки це є пряме порушення чинного законодавства:
по-перше, відповідно до правової позиції АМКУ РІШЕННЯ №8881-р /пк-пз від 29.08.2018, від 26.07.2018 № 7548, від 28.08.2019 № 11938, були розглянуті подібні справи щодо зразків-еталону, де Замовник вимагав від Учасників зразки-еталони у яких була найбільш економічну вигідну пропозицію. в цих справах АМКУ задовільнив скарги від учасників та оголосив свою правову позицію щодо зарзків-еталонів, де зазначає:
По-друге, слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищезазначеного, ПРОШУ:
1.Вснести зміни до тендерної документації, а саме: видалити умови, які зазначені в тендерній документації, щодо надання зразків предмету закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 13:36
Шановний учасник
Звертаємо увагу, що обґрунтування Вашої вимоги правовою позицією АМКУ, що викладена в рішеннях від 29.08.2018 та 26.07.2018 р. є хибним , тому як предметом розгляду була процедура відкритих торгів , яка має свої відміности від процедури спрощенних закупівель. Враховуючи положення ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Буряченко Кирило Володимирович 185 640,00
UAH з ПДВ
185 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:15
договір дезинфекції.PDF
18 серпня 2020 12:15
договір ШЕУ.PDF
18 серпня 2020 12:15
Свідоцтво.PDF
18 серпня 2020 12:15
Свід-во ЄП.PDF
18 серпня 2020 12:15
паспорт инд код.PDF
18 серпня 2020 12:15
Витяг.PDF
18 серпня 2020 12:15
Оксфорд.PDF
18 серпня 2020 12:15
фурнітура.PDF
18 серпня 2020 12:15
паспорт якості.PDF
18 серпня 2020 12:15
Майстер Коттон.PDF
18 серпня 2020 12:15
лист-погодження.PDF
18 серпня 2020 12:15
лист-гарантія.PDF
18 серпня 2020 12:15
додаток 4.PDF
18 серпня 2020 12:15
додаток 3.PDF
18 серпня 2020 12:15
довідки.PDF
18 серпня 2020 12:15
Грета ЧШК.PDF
18 серпня 2020 12:15
гарантійні листи.PDF
18 серпня 2020 12:15
відомості.PDF
18 серпня 2020 12:15
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Буряченко Кирило Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Буряченко Кирило Володимирович
#2925806516
Переможець 185 640,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 13:43

Документи

21 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:41
Акцепт по спецодягу.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Буряченко Кирило Володимирович
#2925806516
185 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:41
Акцепт по спецодягу.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:06
Договір 214.pdf укладений
14 вересня 2020 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутня необхідність