Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень 2 поверху 3 корпусу КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Очікувана вартість
3 862 545,60 UAH
UA-2020-08-11-002301-b c907d15726994a8fadae88a605494762
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 3 862 545,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 625,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19312.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень 2 поверху 3 корпусу КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 14:52
Перелік змін_ що вносяться.docx
18 серпня 2020 14:52
Тендерна документацiя ІІІ корпус зміни.doc
11 серпня 2020 12:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
18 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 14:52
Перелік змін_ що вносяться.docx
18 серпня 2020 14:52
Тендерна документацiя ІІІ корпус зміни.doc
11 серпня 2020 12:42
Тендерна документацiя ІІІ корпус.doc
11 серпня 2020 12:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відповідність вимогам етичної поведінки
Дата подання: 13 серпня 2020 14:42
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:20
" Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз'яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно чинних рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. 3 огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою." Звертаю увагу замовника, що роз'яснення Мінекономрозвитку щодо етнічної поведінки під час здійснення публічних закупівель містить наступні додатки : Настанови щодо етнічної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель ( Додаток 1) та звіт "Кодексу етнічної поведінки під час публічних закупівель" ( Додаток 2 ). Виходячи зі змісту цих документів ( які носять реккмендаційний характер ) можна зробити висновок, що дані документи стосуються виключно Замовників. Тому прошу Замовника конкретизувати, які саме документи має подати Учасник або внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мінекономіки напрацьовані саме Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, метою яких є надання методично-консультативної допомоги щодо забезпечення системного підходу до формування, підтримки та розвитку етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях в Україні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-002301-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 01 вересня 2020 14:55
Вимога
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» умовам тендерної документації та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 16:23
Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" код ЄДРПОУ: 13326341 датоване від 01.09.2020 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 14 год. 55 хв. ID: UA-2020-08-11-002301-b.b1 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням змісту вимоги оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомляємо, що тендерним комітетом було проведено розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", про що було складено протокол № 286 від 31 серпня 2020 року, згідно якого встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації.
Так, зокрема в складі пропозиції учасника відсутні наступні документи:
- довідка, щодо ціни тендерної пропозиції, яка розраховується і зазначається у відповідних полях електронних форм при поданні тендерної пропозиції у гривнях (UAH) з точністю до однієї сотої грошової одиниці – копійки, чим порушив вимоги п.6 розділу 1 тендерної документації;
- оригінал довідки з обслуговуючого банку - ПАТ «Банк «Український капітал» про наявність відкритого рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, чим порушено вимоги п.п. 5.2.7. п. 2 розділу 5 тендерної документації;
- довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги Додатку 1 тендерної документації;
- гарантійний лист щодо наявності на будівельному майданчику відповідних документів та засобів захисту відповідно до переліку, чим порушено вимоги п. 5.3.7 проекту договору, Додаток № 2 до тендерної документації;
- гарантійний лист, щодо якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації п. 6.5. проекту договору, Додаток № 2 до тендерної документації.
Також, під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено недотримання форми: «тендерна пропозиція» та форми: «відомості про учасника».
Таким чином, з урахуванням принципів публічних закупівель Замовником поряд з виявленими порушенням було описано пункт тендерної документації, яким ставилась вимога, щодо його надання.
Щодо надання довіреності на посадових осіб Замовника уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, то слід звернути увагу Учасника, що в складі його тендерної пропозиції наявний лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (файл № 27.) в примітках до якого Учасник самостійно стверджує про надання довіреності саме з урахуванням наведеного.
Водночас, довіреність надана лише на особу, що зазначена в тендерній документації, що не відповідає вимогам.
Також, слід відмітити, що в складі пропозиції міститься лист-підтвердження щодо розуміння права на звернення до Замовника не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (файл №3), що стверджує про обізнаність учасника з вимогами тендерної документації та можливістю поставити відповідні питання в період уточнень.
Тому, з врахуванням означеного тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" була відхилення на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Документи подані скаржником

Документи

04 вересня 2020 16:23
Відповідь на Вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 3 250 000,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИР.БУД" 3 498 722,79
UAH з ПДВ
3 498 722,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ 3 754 500,00
UAH з ПДВ
3 754 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
26 серпня 2020 21:42
Підписаний_G0820-1892-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 21:42
Підписаний_Лицензия_.pdf
26 серпня 2020 21:42
7.1. Лист-згода.pdf
26 серпня 2020 21:42
41. ЛІЦЕНЗІЯ + додатки.pdf
26 серпня 2020 21:42
4. Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 21:42
39.3. ЗВВ 2019.pdf
26 серпня 2020 21:42
39.1. Кошторис 4-5 частина.pdf
26 серпня 2020 21:42
39. Кошторис 1-3 частина.pdf
26 серпня 2020 21:42
30.5. відгуки Якушинці.pdf
26 серпня 2020 21:42
3. Лист-підтвердження.pdf
26 серпня 2020 21:42
26. Інформація ст.17.pdf
26 серпня 2020 21:42
22. Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 21:42
19. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:40
Довідка МВС.PDF
10 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:47
Довідка про несудимість.zip
26 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:01
Підписаний_G0820-1456-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 18:01
40. Лист ДБН ДСТУ .PDF
26 серпня 2020 18:01
36. Відомості з ЄДРПОУ .pdf
26 серпня 2020 18:01
30. Тендерна пропозиція.PDF
26 серпня 2020 18:01
29. Копія виписки з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 18:01
28. Копія витяг з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 18:01
26. Установчий документ.pdf
26 серпня 2020 18:01
18. Лист-відгук 3.pdf
26 серпня 2020 18:01
17. Лист-відгук 2.pdf
26 серпня 2020 18:01
16. Лист-відгук 1..pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:32
Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 12:32
Витяг ФОП 2019.12.19.pdf
26 серпня 2020 12:32
Довідка обладнання.pdf
26 серпня 2020 12:32
Довідка сертифікати.pdf
26 серпня 2020 12:32
Гарантійний довкілля.pdf
26 серпня 2020 12:32
Документи гарантійний.pdf
26 серпня 2020 12:32
Погодження договір.pdf
26 серпня 2020 12:32
Витяг ФОП.pdf
26 серпня 2020 12:32
Довідка стаття 17.pdf
26 серпня 2020 12:32
Право підпису.pdf
26 серпня 2020 12:32
Довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 12:32
Фінансова звітність.pdf
26 серпня 2020 12:32
Reg_Docs.pdf
26 серпня 2020 12:32
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 12:32
Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ "МИР.БУД"

ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Відхилено 3 250 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
Переможець 3 498 722,79
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
3 498 722,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 22:12
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 15:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 14:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 липня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 17:37
Додаткова угода_1 _ 341.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 17:34
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:54
Календарний графік виконання робіт укладений
15 вересня 2020 11:44
Підсумкова відомість ресурсів укладений
15 вересня 2020 11:43
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-3 укладений
15 вересня 2020 11:43
Таблиця 3 Заробітна плата в експлуатації машин укладений
15 вересня 2020 11:41
Таблиця 2-1 Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин укладений
15 вересня 2020 11:41
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-4 укладений
15 вересня 2020 11:41
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-2 укладений
15 вересня 2020 11:41
Об'єктний кошторис укладений
15 вересня 2020 11:41
Кошторисний розрахунок №П147 укладений
15 вересня 2020 11:41
Кошторисний розрахунок №П130 укладений
15 вересня 2020 11:41
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 укладений
15 вересня 2020 11:41
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 укладений
15 вересня 2020 11:40
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 укладений
15 вересня 2020 11:40
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 укладений
15 вересня 2020 11:40
Розрахунки №1-4 укладений
15 вересня 2020 11:40
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 укладений
15 вересня 2020 11:40
Договірна ціна укладений
15 вересня 2020 11:40
Договір укладений
15 вересня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: №280
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/341
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №280
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/187
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №280
Договір:
Номер додаткової угоди: №3/234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 498 722,79
UAH (в тому числі ПДВ 583 120,46 UAH)