Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 234 400,00 UAH
UA-2020-08-11-002222-c b4cab82360904a1883551ac1be6e88e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думітро Вікторія Олексіївна

+380577816104 dog.viddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Думітро Вікторія Олексіївна
+380577816104
dog.viddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:25
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:25
Початок аукціону: 27 серпня 2020 15:03
Очікувана вартість: 1 234 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 344,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24688 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


ГУ ПФ України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України (Відповідно до затвердженого кошторису на 2020 рік) Тендерні пропозиції учасника готуються виключно українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх та за місцем розташування структурних підрозділів головного управління
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником по факту виконання робіт щомісячно протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Зведеного Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 18:20
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 14 серпня 2020 12:44
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:22
Основні вимоги до банківської гарантії: Електронна банківська гарантія підтверджується у вигляді електронного файлу у форматі “PDF” з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис для можливості перевірки такого підпису; Відповідь по цьому питанню Державної фін.установи: Добрый день АЦСК ПриватБанка не предусматривает никаких дополнительных файлов с электронной подписью. Наша подпись вмонтирована прямо в pdf-файл. Файлы p7s не создаются, предоставить не можем. Всем требованиям наши подписи удовлетворяют, выдаём гарантии с ними почти 10 лет. Наша АЦСК в перечне разрешённых правительством https://czo.gov.ua/ca-registry Всем требованиям квалифицированных электронных подписей удовлетворяет. Если торги на стадии периода уточнений - напишите на странице закупки требование удалить это дискриминационное условие. Питання: чи буде прийнята до розгляду банківська гарантія данної державної фін.установи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання від 14.08.2020 12:44
ID b4cab82360904a1883551ac1be6e88e8

Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення роз’яснюємо наступне.
Замовником згідно розділу 2 тендерної документації вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, з розширенням файлів у форматі «PDF» та «p7s», для достовірної перевірки Кваліфіковананого електронно-цифрового підпису банківської установи.


Голова тендерного комітету: Т. ЗЯТЄВА

Заступник голови тендерного комітету І. ГОРДУС

Члени тендерного комітету: О. МЕРСОН
В. ДУМІТРО
Н. ТИМОФЄЄВА
М. КОСТЕНКО
Д. КАРПОВ
І. ФОКІНА
Л. ШАШЕНКО
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 14 серпня 2020 13:25
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:25
- Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Наявність не менше ніж двох сертифікованих спеціалістів – сервісних інженерів, надати сертифікати від офіційних представників в Україні про проходження технічного навчання за останні два роки. Питання: Як що сертифікати не мають термінів придатності, то чому надання сертифікатів акцентовано за останні два роки; На нашу думку це дискримінація фахівців, маючих сертифікати видані більше ніж два роки тому і, як результат, мають більший досвід по наданню послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання від 14.08.2020 13:25
ID b4cab82360904a1883551ac1be6e88e8

На Ваш запит повідомляємо наступне. Замовником згідно тендерної документації розділу 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) п.5.1 довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Наявність не менше ніж двох сертифікованих спеціалістів – сервісних інженерів, надати сертифікати від офіційних представників в Україні про проходження технічного навчання за останні два роки. Тільки даними сертифікатами можно підтвердити, що спеціалісти сервісного центру дійсно кваліфіковані та мають певний досвід роботи з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів. Замовник гарантовано має отримувати послуги відповідної якості. Отримання сертифікатів за останні два роки є доступною процедурою для будь яких Виконавців. Замовник вважає, що це не є дискримінація фахівців, а дійсне та сучасно-професійне підтвердження кваліфікації фахівців які мають необхідний досвід роботи.

Голова тендерного комітету: Т. ЗЯТЄВА

Заступник голови тендерного комітету І. ГОРДУС

Члени тендерного комітету: О. МЕРСОН
В. ДУМІТРО
Н. ТИМОФЄЄВА
М. КОСТЕНКО
Д. КАРПОВ
І. ФОКІНА
Л. ШАШЕНКО

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-11-002222-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР-СЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:14095895
Дата подання: 04 вересня 2020 12:58
Скарга на дії Замовника закупівлі за процедурою відкритих торгів у вигляді прийняття рішення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Неправомірні та необґрунтовані дії Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області щодо прийняття рішення про визначення переможцем Закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Триняк К.В., яка, як переможець закупівлі не надала документів про відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є порушенням статей 3, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, а також неупередженої оцінки тендерних пропозицій, внаслідок чого Замовником порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 20:24
Рішення від 08.09.2020 №16851.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 20:23
Рішення від 16.09.2020 №17461.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 22:36

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 12:54
СКАРГА .pdf
04 вересня 2020 13:21
Оплата СКАРГИ 001.pdf
04 вересня 2020 13:24
Оплата СКАРГИ 001.pdf
04 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:27
Електронний підпис

Документи подані замовником

11 вересня 2020 12:02
Відповідь на вимогу
11 вересня 2020 12:02
Відповідь на вимогу

Документи Органу Оскарження

08 вересня 2020 20:23
Рішення від 08.09.2020 №16851.pdf
21 вересня 2020 22:36
Рішення від 16.09.2020 №17461.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА 982 290,00
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР-СЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 986 700,00
UAH з ПДВ
940 056,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 1 210 000,00
UAH з ПДВ
947 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 18:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:18
Dovidka_20248585530530337483.pdf.p7s
04 вересня 2020 18:18
Dovidka_20248585530530337483.pdf
28 серпня 2020 18:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:30
Довідка.pdf.p7s
28 серпня 2020 18:30
Довідка.pdf
28 серпня 2020 18:30
Квалификация.pdf
28 серпня 2020 18:30
public_doc.p7s
28 серпня 2020 18:29
public_doc.pdf
28 серпня 2020 18:29
Dovidka_20227529360010736215.pdf.p7s
28 серпня 2020 18:29
Dovidka_20227529360010736215.pdf
26 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:52
Довідка.pdf.p7s
26 серпня 2020 15:52
Довідка.pdf
26 серпня 2020 15:52
public_doc.p7s
26 серпня 2020 15:52
public_doc.pdf
26 серпня 2020 15:52
Протокол_НР.7Z
26 серпня 2020 15:52
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
26 серпня 2020 15:52
Лист_для_клieнтi1.7z
26 серпня 2020 15:52
Гарантiя_7240-20.7z
26 серпня 2020 15:52
Витяг_iз_Статуту.7z
26 серпня 2020 15:52
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
26 серпня 2020 15:52
Додаток 2.pdf
26 серпня 2020 15:52
Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:35
Витяг 2020.pdf
26 серпня 2020 14:35
Договор утилізації.pdf
26 серпня 2020 14:35
Банківська гарантія _3_.zip
26 серпня 2020 14:35
Фін звітність.pdf
26 серпня 2020 14:35
Довідка не платник ПДВ.pdf
26 серпня 2020 14:35
Відом. про підпр.pdf
26 серпня 2020 14:35
Довідки з банка.pdf
26 серпня 2020 14:35
Довідка МВС ключ.pdf.p7s
26 серпня 2020 14:35
Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 14:35
Довідка МВС.pdf
26 серпня 2020 14:35
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 14:35
Лист згода з додатком 2.pdf
26 серпня 2020 14:35
Довідка ДФС.pdf
26 серпня 2020 14:35
Сертифікати.pdf
26 серпня 2020 14:35
Аналогічні договори 1.pdf
26 серпня 2020 14:35
Доставка картриджей.pdf
26 серпня 2020 14:35
Гарантія по тонеру.pdf
26 серпня 2020 14:35
Аналогічні договори 2.pdf
26 серпня 2020 14:35
Статут.pdf
26 серпня 2020 14:35
Листи-відгуки.pdf
26 серпня 2020 14:35
Лист авторизація .pdf
26 серпня 2020 14:35
Наявність працівників.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:50
сертифікати.zip
19 серпня 2020 11:50
доки.zip
19 серпня 2020 11:50
договора аналог.zip
19 серпня 2020 11:50
проект договору.pdf
19 серпня 2020 11:50
20 довідка не субпідряд.pdf
19 серпня 2020 11:50
19 паспорт на тонер.pdf
19 серпня 2020 11:50
17 згода з договором.pdf
19 серпня 2020 11:50
16 лист гарантія дод 2.pdf
19 серпня 2020 11:50
9 гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 11:50
7 довідка статут.pdf
19 серпня 2020 11:50
6 пропозиція.pdf
19 серпня 2020 11:50
5 довідка про санкції.pdf

Конфіденційні документи

19 серпня 2020 11:50
паспорт.zip

Обґрунтування конфіденційності

документ містить копію паспорту та коду

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА

ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР-СЕРВІС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3136711901
Переможець 930 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3136711901
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:41
Договір укладений
22 вересня 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 924 000,00
UAH