Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: "Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС" (2-етап)
Очікувана вартість
53 958 050,00 UAH
UA-2020-08-11-001876-c a6ba22a766ff456f83e9df6bbc5d0753
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:37
Очікувана вартість: 53 958 050,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: "Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС" (2-етап)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: "Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС" (2-етап)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:20
6118-20-ВТ_ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000042 ● 1143c1f6fd31485bbc34cf285d48718b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-08-11-001876-c 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-29 15:07:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС» (2-етап) (СРV за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-11-001876-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наданням підтвердних документів з наступного питання:
З яких підстав в електронній системі закупівель при оприлюдненні додатку «Договірна ціна» до договору від 17.09.2020 № 46-122-01-20-10008 не розміщено усі розшифровки (обґрунтування) складників ціни, як це передбачено умовами додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-02 12:08:06

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Пунктом 3 Додатку 1 до тендендерної документації визначено надання переможцем процедури закупівлі розшифровки (обгрунтування) складників ціни при укладанні договору. Дана вимога виконана, оскільки обгрунтуванням складників ціни є розрахунки (№№1-4 «Прямі витрати та загальновиробничі витрати»; №8 «Інші супутні витрати»; №9 «Розрахунок прибутку»; №10 «Кошти на покриття адміністративних витрат»). Зазначені витрати відображені в договірній ціні договору, мають вартісні показники та оприлюднені в електронній системі закупівель разом з додатком «Договірна ціна» в складі договору.
Договірна ціна закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: "Модернізація розподільчих пристроїв 0,4 кВ (в частині заміни комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП-0,5) на енергоблоці №4 Рівненської АЕС" (2-етап)» складена переможцем процедури в програмному комплексі АВК, яка автоматично формує номенклатуру витрат договірної ціни.
Обгрунтування - Розрахунки №5, №6, №7, №11, №12, №13, які зазначаються в договірній ціні договору, не мають вартісного показника (тобто «-»), дані витрати в ціні договору не враховуються.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-06 16:47:33

Ухвала від 03.11.2020 по справі №640/26913/20

Ухвала окружного адміністративного суду міста Києва від 03.11.2020 по справі №640/26913/20 (закупівля №UA-2020-08-11-001876-c)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». При цьому в пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції».

2020-10-21 16:15:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визначення протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16236/001
Дата публікації: 30 жовтня 2020

Документи:

30 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:51
квитанція.pdf
30 жовтня 2020 16:51
позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 53 668 050,00
UAH
53 668 050,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 53 718 100,00
UAH
53 718 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:53
5.5.1. Довідка МВС.pdf
26 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:06
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:39
1. Лист-заявка.PDF
25 серпня 2020 16:38
5.3.1. Листи-відгуки.PDF
25 серпня 2020 16:38
9. Ліцензія ДСНС.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 13:49
пропозиція ТОВ КЕБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 53 668 050,00
UAH
01 вересня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
53 668 050,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 16:55
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 11:12
6118-20-ВТ_ДУ3.pdf зміни до договору
27 липня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 10:01
6118-20-ВТ_ДУ_2.pdf зміни до договору
27 липня 2022 10:01
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 16:48
6118-20-ВТ_ДУ1 (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:10
Договір 46-122-01-20-10008 від 17.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: зміна строку виконання робіт (закінчення робіт – 30 червня 2022 р.) та продовження терміну дії договору до 31.03.2023 р. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10008
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. Випадки для внесення змін: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10008
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та внесення змін до відомості об'ємів будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10008
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 64 128 742,24
UAH (в тому числі ПДВ 10 688 123,71 UAH)