Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вікон будівлі СК "Титан", розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,131
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2020-08-11-001700-c 157c2c68213a45c29d9360ad3afe9a96
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулініч Анастасія Володимирівна

+380617081236 v24517096@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Заводський районний фізкультурно-спортивний комплекс"
Код ЄДРПОУ: 24517096
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Історична, буд.37 В
Контактна особа: Кулініч Анастасія Володимирівна
+380617081236
v24517096@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 15:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 15:36
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вікон будівлі СК "Титан", розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,131
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Перемоги 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися з урахуванням положень Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. № 668 (далі – Загальні умови) на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст.23 та ст.49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:31
Додаток 3 - Тендерна пропозиція.docx
11 серпня 2020 15:31
Додаток 2.pdf
11 серпня 2020 15:31
Додаток 1.pdf
11 серпня 2020 15:31
Оголошення.pdf
11 серпня 2020 15:31
Додаток 6.pdf
11 серпня 2020 15:31
Додаток 5.pdf
11 серпня 2020 15:31
Додаток 4 (проект договору).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 1 368 546,40
UAH з ПДВ
1 368 546,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 09:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:31
8. Інші документи.rar
18 серпня 2020 09:31
4. Проект договору.pdf
18 серпня 2020 09:31
3. пропозиція.pdf
18 серпня 2020 09:31
2. Технічна частина.rar
18 серпня 2020 09:31
1. Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Переможець 1 368 546,40
UAH з ПДВ
22 серпня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
1 368 546,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 11:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:13
д.у.по кап.рем.вкна. (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:49
дод.угода.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 15:38
Договір укладений
08 вересня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сумафінансування на 2020 рік - 423302.99 грн, сума фінансування на 2021 рік - 945243.41
Номер договору про закупівлю: 0409
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2022 рік через документально підтвердженні обставини; зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 0409
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 423 302,99
UAH (в тому числі ПДВ 70 550,50 UAH)