Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Комплект комп'ютерного обладнання для 1-х класів)
Очікувана вартість
402 500,00 UAH
UA-2020-08-11-001625-c 62b3c065c59a457cb270037ca42b00d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метлицька Наталія Іванівна

+380661193589 nataschamet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147823
Місцезнаходження: 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Контактна особа: Метлицька Наталія Іванівна
+380661193589
nataschamet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 15:15
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:47
Очікувана вартість: 402 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
(Комплект комп'ютерного обладнання для 1-х класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м. Середина-Буда, Навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів,що підтверджують факт поставки (видаткових накладних та акту приймання-передачі товару). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:11
Договір.docx
11 серпня 2020 15:11
тендерна_документацiя (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до документації
Дата подання: 13 серпня 2020 14:51
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:02
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник.

Тендерною документацією передбачено закупівля комп'ютерного обладнання для 1-х класів НУШ. Наказ №574 від 29.04.2020 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" у відповідність до якого ви пропонуєте змінити тендерну документацію не має вимог до обладнання для закладів дошкільної освіти та класів НУШ. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог наказів Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 зі змінами. Також звертаємо Вашу Увагу, що в наказі №574 від 29.04.2020 рекомендоване Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника яке мається у Додатку 3 до Тендерної документації (Таблиця 1) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Виходячи з вищесказаного – керуючись у першу чергу наказом МОН, та з метою недопущення дискримінації учасників даної закупівлі тендерним комітетом прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович 401 975,00
UAH з ПДВ
397 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович 401 300,00
UAH з ПДВ
401 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:22
30.Документи Vivitek DX281-ST .pdf
26 серпня 2020 13:22
29.Документи ePresenter EP-84T.pdf
26 серпня 2020 13:22
28.Acer Сертифікати ISO.pdf
26 серпня 2020 13:22
23.Проект Договору.pdf
26 серпня 2020 13:22
21.Довідка_довкілля.pdf
26 серпня 2020 13:22
20.Згода на ОПД.pdf
26 серпня 2020 13:22
19.Порівняльна таблиця.pdf
26 серпня 2020 13:22
18.Гарантійні листи.pdf
26 серпня 2020 13:21
6. Лист щодо Статуту.pdf
26 серпня 2020 13:21
4.Довідка МТБ.pdf
26 серпня 2020 13:21
2.Довідка про досвід.pdf
26 серпня 2020 13:21
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:13
Лист гарантія.pdf
26 серпня 2020 10:13
Додаток 3.pdf
26 серпня 2020 10:13
Додаток 2.pdf
26 серпня 2020 10:13
Договір.pdf
26 серпня 2020 10:13
Договір про співпрацю.pdf
26 серпня 2020 10:13
Договір банк.pdf
26 серпня 2020 10:13
Довіреність.pdf
26 серпня 2020 10:13
Довідка-гарантія.pdf
26 серпня 2020 10:13
Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 10:13
Довідка тех підтримка.pdf
26 серпня 2020 10:13
Технічні вимоги.pdf
26 серпня 2020 10:13
Свідоцтво МОН К-80А.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка ст 16.pdf
26 серпня 2020 10:12
Сан гігієна 1.pdf
26 серпня 2020 10:12
Порівняльна таблиця.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка про персонал.pdf
26 серпня 2020 10:12
Наявність підрядника.pdf
26 серпня 2020 10:12
Лист-пояснення.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка підпис.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка Захарченко.pdf
26 серпня 2020 10:12
Лист-выдгук С-Буда.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка 2.pdf
26 серпня 2020 10:12
Довідка 1.pdf
26 серпня 2020 10:12
Лист гарантія2.pdf
26 серпня 2020 10:12
Диплом Захарченко Д..pdf
26 серпня 2020 10:12
Декларація INTECH.pdf
26 серпня 2020 10:12
Гарантійний термін.pdf
26 серпня 2020 10:12
Витяг.pdf
26 серпня 2020 10:12
Витяг 1.pdf
26 серпня 2020 10:12
Висновок СЕС.pdf
26 серпня 2020 10:12
Висновок СЕС проектор.pdf
26 серпня 2020 10:12
Виписка.pdf
26 серпня 2020 10:12
ISO14001 Intech.pdf
26 серпня 2020 10:12
ISO9001 Intech.pdf
26 серпня 2020 10:12
ISO 14001 Vivitek.pdf
26 серпня 2020 10:12
ISO 9001 Vivitek.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кругляк Антон Павлович

ФОП Захарченко Денис Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
Переможець 397 950,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
397 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 08:50
звіт.pdf укладений
24 вересня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:23
договор.pdf укладений
08 вересня 2020 11:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2020 10:06
264 159,00 UAH UA128201720344221004102015278
ВО Середино-Будської РДА
UA173808380000026002700435395
ФОП Кругляк А.П.
Оплачений
23 вересня 2020 10:06
120 412,00 UAH UA078201720344271004178015278
ВО Середино-Будської РДА
UA173808380000026002700435395
ФОП Кругляк А.П.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 397 950,00
UAH