Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Комплект комп'ютерного обладнання для 1-х класів)
Очікувана вартість
402 500,00 UAH
UA-2020-08-11-001625-c ● 62b3c065c59a457cb270037ca42b00d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147823 |
Місцезнаходження: | 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5 |
Контактна особа: |
Метлицька Наталія Іванівна +380661193589 nataschamet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 402 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
(Комплект комп'ютерного обладнання для 1-х класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41000, Україна, Сумська область, м. Середина-Буда, Навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів,що підтверджують факт поставки (видаткових накладних та акту приймання-передачі товару). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 15:11 |
Договір.docx | |
11 серпня 2020 15:11 |
тендерна_документацiя (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до документації
Дата подання: 13 серпня 2020 14:51
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:02
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник.
Тендерною документацією передбачено закупівля комп'ютерного обладнання для 1-х класів НУШ. Наказ №574 від 29.04.2020 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" у відповідність до якого ви пропонуєте змінити тендерну документацію не має вимог до обладнання для закладів дошкільної освіти та класів НУШ. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог наказів Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 зі змінами. Також звертаємо Вашу Увагу, що в наказі №574 від 29.04.2020 рекомендоване Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника яке мається у Додатку 3 до Тендерної документації (Таблиця 1) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Виходячи з вищесказаного – керуючись у першу чергу наказом МОН, та з метою недопущення дискримінації учасників даної закупівлі тендерним комітетом прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено закупівля комп'ютерного обладнання для 1-х класів НУШ. Наказ №574 від 29.04.2020 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" у відповідність до якого ви пропонуєте змінити тендерну документацію не має вимог до обладнання для закладів дошкільної освіти та класів НУШ. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог наказів Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 зі змінами. Також звертаємо Вашу Увагу, що в наказі №574 від 29.04.2020 рекомендоване Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника яке мається у Додатку 3 до Тендерної документації (Таблиця 1) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 -30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Виходячи з вищесказаного – керуючись у першу чергу наказом МОН, та з метою недопущення дискримінації учасників даної закупівлі тендерним комітетом прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кругляк Антон Павлович #3006219230 |
Переможець |
397 950,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 08:50
|
звіт.pdf | укладений |
24 вересня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 12:23
|
договор.pdf | укладений |
08 вересня 2020 11:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 вересня 2020 10:06
|
264 159,00 UAH | UA128201720344221004102015278 ВО Середино-Будської РДА |
UA173808380000026002700435395 ФОП Кругляк А.П. |
Оплачений |
23 вересня 2020 10:06
|
120 412,00 UAH | UA078201720344271004178015278 ВО Середино-Будської РДА |
UA173808380000026002700435395 ФОП Кругляк А.П. |
Оплачений |