Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво». (Завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
65 943,60 UAH
UA-2020-08-11-001511-c 11a1c8dcddd34bce868dff094b8aa416
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 14:45
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:07
Очікувана вартість: 65 943,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 659,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво». (Завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13337, Україна, Житомирська область, смт. Гришківці, Каштанова 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:42
Договір з додатками.docx
11 серпня 2020 14:42
Техзавдання Гришківці 2020.xls
11 серпня 2020 14:42
Оголошенняа амбулаторія гришківці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 14 серпня 2020 12:37
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:49
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати Кольорову скановану копію паспорту та Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду. Надайте роз'яснення копію чийого паспорту та довідки необхідно надати, якщо учасник юридична особа. Чи дана вимога стосується учасників фізичних осіб?
Відповідь: Шановний учасник , якщо учасник є юридичною особою , то скан копію паспорту директора та особи, яка буде здійснювати Технічний нагляд у тому числі і копію довідки про присвоєння ІНН.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-001511-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ", Код ЄДРПОУ:41350692
Дата подання: 26 серпня 2020 21:48
скасувати рішення
Відповідно до Вимог до документації пропозиції Учасника Учасник повинен надати кольорову скановану копію листа-відгука за підписом керівника організації, з яким укладено аналогічний договір, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, назви об’єкту, суми договору, вартості виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника.
Відгук, наданий ФОП Ільюк Василь Михайлович у складі пропозиції не відповідає вказаним вище вимогам, а саме:
1. Відгук не адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
2. Відгук не містить посилання на номер та дату укладеного договору
3. Відгук не містить назви об’єкту
4. Відгук не містить вартості виконаних робіт,
Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо, скасувати рішення щодо визначення ФОП Ільюк Василь Михайлович переможцем закупівлі та розглянуту наступну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 09:55
Шановний учасник, згідно Наказу № 710 від 15.08.2020 року "Про затвердження Переліку формальних помилок" , повідомляємо, що ці не відповідності є формальними помилками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович 43 962,40
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 49 950,00
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 23:30
сертифікат.pdf
17 серпня 2020 23:30
паспорт.pdf
17 серпня 2020 23:30
диплом.pdf
17 серпня 2020 23:30
іідентифікаційний.pdf
17 серпня 2020 23:30
виписка.pdf
17 серпня 2020 23:30
відгук.pdf
17 серпня 2020 23:30
Договір з додатками.pdf
17 серпня 2020 23:30
Технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 23:30
Форма пропозиції.pdf
17 серпня 2020 23:30
лист гарантія.pdf
17 серпня 2020 23:30
Довідки.pdf
17 серпня 2020 23:30
Листи.pdf
17 серпня 2020 23:30
Наказ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 19:44
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:41
відгук_.pdf
17 серпня 2020 19:41
Статут.pdf
17 серпня 2020 19:41
Сертификат Тимченко.pdf
17 серпня 2020 19:41
Паспорт тимченко.pdf
17 серпня 2020 19:41
опис реєстратора.pdf
17 серпня 2020 19:41
лист згода оплата.pdf
17 серпня 2020 19:41
Код Тимченка.pdf
17 серпня 2020 19:41
договір атк 62_т.pdf
17 серпня 2020 19:41
договір атк 48_т.pdf
17 серпня 2020 19:41
договір акт 39_т.pdf
17 серпня 2020 19:41
договір акт 14_т.pdf
17 серпня 2020 19:41
довідка тимченко.pdf
17 серпня 2020 19:41
довідка субпідрядник.pdf
17 серпня 2020 19:41
довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 19:41
довідка пдв.pdf
17 серпня 2020 19:41
довідка досвід.pdf
17 серпня 2020 19:41
Диплом Тимченко М. О. _.PDF
17 серпня 2020 19:41
витяг єдиний.pdf
17 серпня 2020 19:41
Виписка.pdf
17 серпня 2020 19:41
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:51

Документи

25 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:48
протокол77.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:48
протокол77.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:52
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:21
Додаткова угода _ 6 до Договору _ ТН 76-20.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 14:45
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 09:12
Додатткова угода _ 5 до Договору _ ТН76-20.pdf зміни до договору
15 червня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 14:52
Додаткова угода _4 від 14.06.2021.pdf зміни до договору
14 червня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:42
Додаткова угода _3 до договору _ТН 76-20 від 03.09.2020 р..pdf зміни до договору
08 червня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:57
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 12:41
ТН 76-20 Додаткова угода _1.pdf укладений
03 вересня 2020 12:40
ТН 76-20.pdf укладений
03 вересня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити підпунктами 4.1.1, 4.1.2 пункту 4.1. розділу 4. 2. Доповнити даний Договір Додатком №3 «Календарний план робіт», що додається. 3. У зв’язку зі зміною реквізитів, Сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стронои дійшли згоди викласти Додаток № 3 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 3 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: викласти пункт 4.1 розділу 4 Договору у новій редакції наступного змісту: "4.1. Варітсть робіт, що доручаються Виконавцю, визначається згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Загальна вартість робіт на здійснення технічного нагляду за даним Договором складає 1,115035344% від пудсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку і становить 41 938,28 грн (Сорок одна тисяча дев'ятсот тридцять вісім гривень 28 копійок), в тому числі єдиний податок - 2096,91 грн (Дві тисячі дев'яносто шість гривень 91 копійка) (кошторис (Додаток 1) та протокол погодження договірної ціни додається (додаток 2). Остаточна вартість технічного нагляду визначається відповідно до підсумку глав 1-5 актів приймання фактично виконаних робіт (форма КБ-2В) по Об`єкту"; викласти підпункт 4.1.2 пункту 4.1. розділу 4 Договору у новій редакції наступного змісту: "4.1.2. Обсяг фінансування в 2021 році становить 7575,90 (Сім тисяч п'ятсот сімдесят п'ять гривень 90 копійок), в т.ч. єдиний податок за ставкою 5%"; Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з відсутністю у функціоналі електронного майданчика можливості виправлення технічної помилки, виникла необхідність у повторній публікації змін до Договору за Додатковою угодою № 6. Сторони дійшли згоди: викласти пункт 4.1 розділу 4 Договору у новій редакції наступного змісту: "4.1. Варітсть робіт, що доручаються Виконавцю, визначається згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Загальна вартість робіт на здійснення технічного нагляду за даним Договором складає 1,115035344% від пудсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку і становить 41 938,28 грн (Сорок одна тисяча дев'ятсот тридцять вісім гривень 28 копійок), в тому числі єдиний податок - 2096,91 грн (Дві тисячі дев'яносто шість гривень 91 копійка) (кошторис (Додаток 1) та протокол погодження договірної ціни додається (додаток 2). Остаточна вартість технічного нагляду визначається відповідно до підсумку глав 1-5 актів приймання фактично виконаних робіт (форма КБ-2В) по Об`єкту"; викласти підпункт 4.1.2 пункту 4.1. розділу 4 Договору у новій редакції наступного змісту: "4.1.2. Обсяг фінансування в 2021 році становить 7575,90 (Сім тисяч п'ятсот сімдесят п'ять гривень 90 копійок), в т.ч. єдиний податок за ставкою 5%"; Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН 76-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 938,28
UAH