Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань освіти Заліщицької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145955 |
Вебсайт: | http://rayvozal.at.ua |
Місцезнаходження: | 48600, Україна , Тернопільська обл., Заліщики, С.Бандери 15Б |
Контактна особа: |
Ференц Микола Ярославович +380355421482 rayvozal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 14:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 14:28 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 549 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 747,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 17:26 |
Перелік змін.doc | |
13 серпня 2020 17:26 |
ТЗ зі змінами.doc | |
11 серпня 2020 14:25 |
Додаток 3.doc | |
11 серпня 2020 14:25 |
Додаток 2.doc | |
11 серпня 2020 14:25 |
дог.doc | |
11 серпня 2020 14:25 |
ТД.doc |
13 серпня 2020 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 17:26 |
Перелік змін.doc
|
|||
13 серпня 2020 17:26 |
ТЗ зі змінами.doc
|
|||
11 серпня 2020 14:25 |
Додаток 3.doc
|
|||
11 серпня 2020 14:25 |
Додаток 2.doc
|
|||
11 серпня 2020 14:25 |
дог.doc
|
|||
11 серпня 2020 14:25 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000007 ● 82a4d6f045e9443cb0d5c949b50ea669
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2020 №64
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-08-11-001444-c від 11.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На порушення щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо, що відповідне поле для заповнення даної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутнє. Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Враховуючи, що електронне поле інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відсутнє, то і можливості для внесення такої інформації також відсутнє. В будь-якому випадку дана інформація наявна в п.7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації. Щодо порушення п.2 ч.2 ст.22 Закону повідомляємо, що даний пункт Закону не передбачає «спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті17 Закону», а передбачає «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», тому заперечуємо щодо наявності даного порушення, а «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» в тендерній документації наявний. Щодо невідповідності вимогам статті 24 Закону, повідомляємо, що згідно чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити такий розділ як «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а будь-які наслідки за словами «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» відсутні, оскільки функція призупинення тендеру належить електронному майданчику і в будь-якому випадку Замовником після вчинення дій визначених в абз. 3 ч.2 ст.24 Закону необхідно продовжити строк подання пропозицій так, щоб до кінця подання пропозицій залишилось не менше 7 днів – про що і йдеться в пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації. На порушення вимог частини третьої статті 33 Закону повідомляємо, що ч.3 ст.33 Закону не передбачає умову «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів» також тендерна документація не повинна містити таку умову згідно ч.2 ст.22 Закону. Таким чином Замовником не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні закупівлі «меблі для нової української школи».
2020-11-04 15:35:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
514 800,00
UAH з ПДВ
|
514 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА |
549 120,00
UAH з ПДВ
|
549 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА |
549 450,00
UAH з ПДВ
|
549 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Переможець |
514 800,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 20:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 17:38
|
додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 21:37
|
дог.парт.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 21:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення предмету закупівлі, а саме доповнення ДК 021:2015 п.1.2. договору |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |