Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для нової української школи
Очікувана вартість
549 470,00 UAH
UA-2020-08-11-001444-c afed094d245f4936b424e4700262977e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференц Микола Ярославович

+380355421482 rayvozal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань освіти Заліщицької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145955
Вебсайт: http://rayvozal.at.ua
Місцезнаходження: 48600, Україна , Тернопільська обл., Заліщики, С.Бандери 15Б
Контактна особа: Ференц Микола Ярославович
+380355421482
rayvozal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 14:28
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 14:28
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:36
Очікувана вартість: 549 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 747,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 комплекти
меблі для нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48600, Україна, Тернопільська область, Заліщицький район, Закллади освіти Заліщицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:26
Перелік змін.doc
13 серпня 2020 17:26
ТЗ зі змінами.doc
11 серпня 2020 14:25
Додаток 3.doc
11 серпня 2020 14:25
Додаток 2.doc
11 серпня 2020 14:25
дог.doc
11 серпня 2020 14:25
ТД.doc
13 серпня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:26
Перелік змін.doc
13 серпня 2020 17:26
ТЗ зі змінами.doc
11 серпня 2020 14:25
ТЗ.doc
11 серпня 2020 14:25
Додаток 3.doc
11 серпня 2020 14:25
Додаток 2.doc
11 серпня 2020 14:25
дог.doc
11 серпня 2020 14:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-001444-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2850415481
Дата подання: 02 вересня 2020 12:11
Порушення у визначенні Переможця
Вимога надана окремим файлом
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 15:03
В тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" надано всі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією. Встановлення оригінальності фото чи його підробки не належить до компетенції Замовника. Згідно поданих документів встановлено, що пропоновані товари відповідають технічним вимогам Замовника. Враховуючи вищенаведене причин для відхилення даної пропозиції у Замовника немає.

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 12:11
Вимога Заліщики.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000007 ● 82a4d6f045e9443cb0d5c949b50ea669
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.10.2020 №64
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Ганна ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-08-11-001444-c від 11.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На порушення щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо, що відповідне поле для заповнення даної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутнє. Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Враховуючи, що електронне поле інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відсутнє, то і можливості для внесення такої інформації також відсутнє. В будь-якому випадку дана інформація наявна в п.7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації. Щодо порушення п.2 ч.2 ст.22 Закону повідомляємо, що даний пункт Закону не передбачає «спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті17 Закону», а передбачає «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», тому заперечуємо щодо наявності даного порушення, а «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» в тендерній документації наявний. Щодо невідповідності вимогам статті 24 Закону, повідомляємо, що згідно чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити такий розділ як «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а будь-які наслідки за словами «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» відсутні, оскільки функція призупинення тендеру належить електронному майданчику і в будь-якому випадку Замовником після вчинення дій визначених в абз. 3 ч.2 ст.24 Закону необхідно продовжити строк подання пропозицій так, щоб до кінця подання пропозицій залишилось не менше 7 днів – про що і йдеться в пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації. На порушення вимог частини третьої статті 33 Закону повідомляємо, що ч.3 ст.33 Закону не передбачає умову «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів» також тендерна документація не повинна містити таку умову згідно ч.2 ст.22 Закону. Таким чином Замовником не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні закупівлі «меблі для нової української школи».

2020-11-04 15:35:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 514 800,00
UAH з ПДВ
514 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА 549 120,00
UAH з ПДВ
549 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 549 450,00
UAH з ПДВ
549 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:56
public_doc (5).p7s
05 вересня 2020 20:56
public_doc (4).pdf
05 вересня 2020 20:56
Dovidka_20245622850230399772.pdf.p7s
05 вересня 2020 20:56
Dovidka_20245622850230399772.pdf
05 вересня 2020 20:56
ст.17 (5,6,12,13, ч.2).pdf
05 вересня 2020 20:56
Комерційна пропозиція.pdf
05 вересня 2020 20:56
Довідка торгівля людьми.pdf
26 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:23
26. Статут (копія) + ОПИС.pdf
26 серпня 2020 11:23
25. ПІдписала ТП.pdf
26 серпня 2020 11:23
24. Службова особа.pdf
26 серпня 2020 11:23
22. ст.17.pdf
26 серпня 2020 11:23
21. ст.17 (5,6,12,13, ч.2).pdf
26 серпня 2020 11:23
20.1 Договір 155.pdf
26 серпня 2020 11:23
20. Аналогічні.pdf
26 серпня 2020 11:23
19. Довідка м-т база.pdf
26 серпня 2020 11:23
17. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 11:23
15. Фото.pdf
26 серпня 2020 11:23
14.1 Паспорт стілець.pdf
26 серпня 2020 11:23
14. Паспорт стіл.pdf
26 серпня 2020 11:23
13. СЕС матеріали.pdf
26 серпня 2020 11:23
12.1 ISO.pdf
26 серпня 2020 11:23
12. ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
26 серпня 2020 11:23
11. Дефектний товар.pdf
26 серпня 2020 11:23
10. Поставка.pdf
26 серпня 2020 11:23
9. Лист виробник.pdf
26 серпня 2020 11:23
8. Порівняльна таблиця.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.7 Сертифікати 8.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.6 Сертифікати 7.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.5 Сертифікати 6.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.4 Сертифікати 5.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.3 Сертифікати 4.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.2. Сертифікати 3.pdf
26 серпня 2020 11:23
7.1 Сертифікати 2.pdf
26 серпня 2020 11:23
7. Сертифікати 1.pdf
26 серпня 2020 11:23
6. Кольорова гамма.pdf
26 серпня 2020 11:23
5. Екологічні.pdf
26 серпня 2020 11:23
2. ВІдповідність ДСТУ.pdf
26 серпня 2020 11:23
1. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 21:53
Електронний підпис
24 серпня 2020 21:51
Фотографії виробів.pdf
21 серпня 2020 21:07
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:06
Фото виробів Заліщики.pdf
21 серпня 2020 21:06
Паспорт Крикун В.В..pdf
21 серпня 2020 21:06
ІПН Крикун Вікторія.pdf
21 серпня 2020 21:06
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2020 21:06
Довідка про власне МТБ.pdf
21 серпня 2020 21:06
Довідка МТБ.pdf
21 серпня 2020 21:06
СЕЕ стільці 1251.pdf
21 серпня 2020 21:06
Комерційна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 21:06
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 21:05
Паспорт_80318 (1).pdf
21 серпня 2020 21:05
СЕЕ лаки.pdf
21 серпня 2020 21:05
СЕС на матеріали.pdf
21 серпня 2020 21:05
Сертифікат_ПВХ (1).pdf
21 серпня 2020 21:05
Сертифікат_АБС (1).pdf
21 серпня 2020 21:05
СЕЕ кромка ПВХ.pdf
21 серпня 2020 21:05
Договір аренди.pdf
21 серпня 2020 21:05
УкрСЕПРО 30.04.2020.pdf
21 серпня 2020 21:05
Витяг Крикун Вікторія.pdf
21 серпня 2020 21:05
ВДСЕЕ стільці.pdf
21 серпня 2020 21:05
ВДСЕЕ столи.pdf
21 серпня 2020 21:05
Сес метал.pdf
21 серпня 2020 21:05
СЕС на клей, ДВП.pdf
21 серпня 2020 21:05
Копії ISO виробника.pdf
21 серпня 2020 21:05
Договір ліс.pdf
21 серпня 2020 21:05
СЕС ФАНЕРА.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:54
Технічна специфікація.pdf
26 серпня 2020 09:54
Комерційна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 09:54
Довідка про учасника.pdf
26 серпня 2020 09:54
ІПН.pdf
26 серпня 2020 09:54
Санкції.pdf
26 серпня 2020 09:54
Дозволи та ліцензії.pdf
26 серпня 2020 09:54
Довідка про Статут.pdf
26 серпня 2020 09:54
Захист довкілля.pdf
26 серпня 2020 09:54
Витяг з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 09:54
Стаття 17.pdf
26 серпня 2020 09:54
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2020 09:54
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА

ФОП Вовкотруб Тетяна Григорiвна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Переможець 514 800,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
514 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:41
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:38
додаткова угода1.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 21:37
дог.парт.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 21:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмету закупівлі, а саме доповнення ДК 021:2015 п.1.2. договору
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 514 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 800,00 UAH)