Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( ДК 021:2015: 32322000-6 —Мультимедійне обладнання - інтерактивні дошки )
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-11-001440-b 99574c045245444e80c1ae2b273e94c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ложечка Іванівна

380665077994 osvbug20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142129
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Чернишевського, 26
Контактна особа: Світлана Ложечка Іванівна
380665077994
osvbug20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:42
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
( ДК 021:2015: 32322000-6 —Мультимедійне обладнання - інтерактивні дошки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92703, Україна, Луганська область, Старобільськ, вул.Гаршина,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 11:13
Dodatok_5.docx
11 серпня 2020 11:13
Dodatok_4.docx
11 серпня 2020 11:13
Dodatok_3.docx
11 серпня 2020 11:12
Додаток 2.docx
11 серпня 2020 11:12
Dodatok_1.docx
11 серпня 2020 11:12
ТД інтерактивні дошки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 09:05
Дата відповіді: 13 серпня 2020 09:10
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня, доставка товару на одну адресу, без монтажу.
Внесення змін до документації
Дата подання: 13 серпня 2020 15:06
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:52
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за рекомендації, технічні вимоги до процедури відкритих торгів за предметом закупівлі:за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2- Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( ДК 021:2015: 32322000-6 —Мультимедійне обладнання - інтерактивні дошки ) змінюватись не будуть, так як це не порушує Закон України "Про публічні закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-001440-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 серпня 2020 15:07
РАЦІОНАЛЬНЕ ВИТРАЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.

Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 11:20
«Доброго дня! , розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне: зазначені Замовником інтерактивні дошки не призначені для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів та STEM- лабораторій. Також зазначаємо , що в технічному завданні прописано, що наявність програмного забезпечення в зазначеній інтерактивній дошці повинне бути. Модель вказаної дошки відповідає вимогам МОН. Враховуючи зазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню.»

Документи

14 серпня 2020 11:20
протокол на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 173 250,00
UAH з ПДВ
173 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ 279 972,00
UAH з ПДВ
279 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:08
Лист-пояснення АНЦ.pdf
26 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:28
Установчі документи.pdf
26 серпня 2020 15:28
Уповноважена особа.pdf
26 серпня 2020 15:28
Технічні вимоги згода.pdf
26 серпня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 15:28
Таблиця відповідності.pdf
26 серпня 2020 15:28
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 15:28
Лист істотні умови.pdf
26 серпня 2020 15:28
Інформаційна довідка.pdf
26 серпня 2020 15:28
Довідка стаття 17.pdf
26 серпня 2020 15:28
Довідка ліцензування.pdf
26 серпня 2020 15:28
Довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 15:28
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:24
Довідка МВС.pdf
25 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:05
Сертифікати.pdf
25 серпня 2020 13:05
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 13:05
Паспорт.pdf
25 серпня 2020 13:05
ІПН.pdf
25 серпня 2020 13:05
Єдиний податок.pdf
25 серпня 2020 13:05
Довідка про учасника.pdf
25 серпня 2020 13:05
Відомості з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 13:05
Витяг з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 13:05
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено
173 250,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 вересня 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ
#2889508836
Переможець 279 972,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 08:59

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

02 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:58
рішення відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ
#2889508836
279 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:05
звіт інтерактивні.pdf укладений
02 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:35
договір інтерактивні дошки.pdf укладений
14 вересня 2020 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 972,00
UAH