Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211701 Під`їзд до села Піщанка км 0+553 - км 1+703; км 2+260 - км 4+160; км 4+160 - км 5+610; км 5+610 - км 6+260 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance С211701 Entrance to the village of Pishchanka km 0+553 - km 1+703; km 2+260 - km 4+160; km 4+160 - km 5+610; km 5+610 - km 6+260 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
52 299 365,22 UAH
UA-2020-08-11-001400-c dc4246f1e402451ebe91fb6807c594a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 52 299 365,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 522 993,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 522990 UAH
Publication date: 11 серпня 2020 14:17
Enquiries until: 31 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 52 299 365 UAH including VAT
Minimal lowering step: 522 994 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211701 Під`їзд до села Піщанка км 0+553 - км 1+703; км 2+260 - км 4+160; км 4+160 - км 5+610; км 5+610 - км 6+260 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С211701 Entrance to the village of Pishchanka km 0+553 - km 1+703; km 2+260 - km 4+160; km 4+160 - km 5+610; km 5+610 - km 6+260 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:15
ТД_Піщанка.docx
11 серпня 2020 14:15
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Піщанка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисні розрахунки
Дата подання: 19 серпня 2020 09:45
Дата відповіді: 20 серпня 2020 10:58
Шановний Замовнику! 1. Чи враховується у проекті коефіцієнт на умови виконання робіт на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій половині (к=1,2)? 2. П. 14 (Примикання) Яка площа влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші (V=166т)? (Потрібна для розцінок по ущільненню вирівнюючого шару котками). 3. П. 23 Монтаж металевих павільйонів. З яких металоконструкцій виконується монтаж автопавільйона (труба, кутик, двотавр, профільований лист та інше) по проекту? Надайте будь-ласка специфікацію матеріалів?(для розрахунку вартості автопавільйона). 4. Чи враховані в проекті кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва? Якщо так, то який відсоток?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, для розділу “Дорожній одяг”.

2. 864,6м2.

3. При складанні технічного завдання було передбачено встановлення Зупинки з полікарбонату (моноліт) з розмірами 2,0х3,5х2,7. При виконанні робіт допускається монтаж подібних зупинок з відповідними габаритами.

4. Врахований згідно п.5.22. СОУ 42.1-37641918-085.2018

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000015 ● 00cc209aad594fecbc5bed1d6dce0b0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 20:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.10.2020 №209
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-08-11-001400-c 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон), де за результатами моніторингу на закупівлю послуг по об’єкту "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211701 Під`їзд до села Піщанка км 0+553 - км 1+703; км 2+260 - км 4+160; км 4+160 - км 5+610; км 5+610 - км 6+260 у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", код ДК 021:2015– 45233142-6 "Ремонт доріг")" виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону та протоколом Уповноваженої особи від 22.10.2020р. №223/Д виявлені порушення можливо усунути тільки шляхом скасування торгів.

2020-10-23 13:59:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-08-11-001400-cdc4246f1e402451ebe91fb6807c594a3
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 10:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 14:01
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документах: Учасник не надав підтверджуючі документи щодо досвіду виконання робіт / надання послуг з основного виду робіт «Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші –1 308,0м3». ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п. 3. Додатку №2 Тендерної документації “Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 20 725,0м2 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші –7 510,0т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші –28 050,0м2 - Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші –1 308,0м3 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити досвід виконання основних робіт/ послуг з «Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші –1 308,0м3» та надати такі документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

10 вересня 2020 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч3.rar
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч2.rar
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч1.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документаї: Відповідно до пункту 2 довідки від 08.09.2020р. №3120т не надано договір від 28.04.2020р. №09/04-20 та лист-відгук до нього. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.3 Додатку №2 Тендерної документації «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію договору від 28.04.2020р. №09/04-20 та копію позитивного відгуку до нього. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

10 вересня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:15
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.4.1. Копії наказів.pdf
10 вересня 2020 15:15
Банківська гарантія.rar
10 вересня 2020 15:15
8. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 15:15
7. Лист про повноваження.pdf
10 вересня 2020 15:15
1. Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.5.2. Відгук.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.2.4. Транспортна схема.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документаї: Учасник не надав копію чинного договору щодо залученої лабораторії та копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи: - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію чинного договору щодо залученої лабораторії та копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

10 вересня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:33
32 Тезнічне завдання.pdf
10 вересня 2020 15:33
27 копія статуту.pdf
10 вересня 2020 15:33
19.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
18.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
17.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
16.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
15.7 копія листа відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
6 Листи-підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 51 600 000,00
UAH з ПДВ
42 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 51 900 000,00
UAH з ПДВ
42 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 42 660 000,00
UAH з ПДВ
42 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:33
32 Тезнічне завдання.pdf
10 вересня 2020 15:33
27 копія статуту.pdf
10 вересня 2020 15:33
19.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
18.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
17.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
16.2 копія відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
15.7 копія листа відгуку.pdf
10 вересня 2020 15:33
6 Листи-підтвердження.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:15
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.4.1. Копії наказів.pdf
10 вересня 2020 15:15
Банківська гарантія.rar
10 вересня 2020 15:15
8. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 15:15
7. Лист про повноваження.pdf
10 вересня 2020 15:15
1. Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.5.2. Відгук.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.2.4. Транспортна схема.pdf
10 вересня 2020 15:15
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч3.rar
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч2.rar
10 вересня 2020 15:07
10 09 10 ХАРЬКОВ_ Пищанка_ч1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 42 610 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
42 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:18
Кінець періоду оскарження: 03 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 02 листопада 2020 23:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Скасувати тендер враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби та керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень опубліковано у висновку від 20.10.2020р. Північно-східним офісом Держаудитслужби.
Документи:
23 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:18
Протокол №223-Д.pdf