Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі (без зміни конфігурації) ЗЗСО І-ІІ ст. с. Стоки корпус №2 за адресою: вул. У.Кравченко, 7а, с.Стоки, Перемишлянського району, Львівської області
Очікувана вартість
460 445,80 UAH
UA-2020-08-11-001072-c 460a647ba73b48a2a687ce1b06ab5f93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христіна Катерина Вікторівна

+380326343135 khristina-katia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконком Бібрської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26412390
Вебсайт: http://bibrka-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81220, Україна , Львівська обл., Бібрка, вул. Г.Тарнавського, 22
Контактна особа: Христіна Катерина Вікторівна
+380326343135
khristina-katia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:51
Очікувана вартість: 460 445,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 302,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі (без зміни конфігурації) ЗЗСО І-ІІ ст. с. Стоки корпус №2 за адресою: вул. У.Кравченко, 7а, с.Стоки, Перемишлянського району, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81220, Україна, Львівська область, с.Стоки, вул. У.Кравченко, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:31
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
11 серпня 2020 12:40
Оголошення.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 4 Проект договору.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 1 Пропозиція.docx
13 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:31
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 серпня 2020 12:40
Оголошення.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 4 Проект договору.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
11 серпня 2020 12:40
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Локальний кошторис
Дата подання: 14 серпня 2020 10:54
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:54
Доброго дня. Шановний замовнику, Ви у технічних вимогах маєте подати кошторис, який пройшов експертизу з роботами і матеріалами. А ви подали тільки дефектний акт, який включає у себе тільки роботи, тому нам, як підряднику не можливо порахувати свій кошторис. Нам не відомо, які передбачені кошторисом (що пройшов експертизу) матеріали . Тому подайте, будь ласка, технічні вимоги з роботами і матеріалами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завантаженого в Електронну систему закупівель файлу з відомостями обсягів робіт достатньо для розрахунку учасником вартості пропощиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-001072-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 12 серпня 2020 18:07
Дискримінаційні умови Замовника
Об’єкт: Капітальний ремонт покрівлі (без зміни конфігурації) ЗЗСО І-ІІ ст. с. Стоки корпус №2 за адресою: вул. У.Кравченко, 7а, с.Стоки, Перемишлянського району, Львівської області

У спрощені закупівлі Додаток № 2 Розділ 4
Замовник вимагає надати:
 Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
 Оборот коштів за останній звітний період має становити не менше, ніж 1 млн гривень.
Вами безпідставно та необґрунтовано ставиться умова, щодо надання Копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період., оборот коштів за останній звітний період має становити не менше, ніж 1 млн гривень.
Замовнику не варто покладатись саме на суму обороту (коштів)за останній звітний період , який має становити не менше ніж 1 млн гривень, як на запоруку спроможності учасника, оскільки виконання суб’єктом господарювання різних договорів на суми у менших обсягах ніж передбачено в документації не свідчить про можливість цього суб’єкта не виконати всі заплановані роботи. Фактично, замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання вказаного обсягу та видів робіт, проте виконував їх в рамках різних договорів.та не має обороту за останній звітний період не менше, ніж 1 млн гривень.

Як і більшість кількісних показників у кваліфікаційних критеріях до учасників, Замовник повинен обґрунтовано довести, що для виконання умов договору за процедурою закупівлі учасники повинні мати саме встановлену суму.оброту за останній звітний період, яка має становити не менше, ніж 1 млн гривень
Слід зазначити, що така вимога оголошення дискримінує і не дає можливості взяти участь у даній закупівлі учасникам, які мають досвід виконання необхідних робіт .
Вимагаємо скасувати в Додатоку № 2 у Розділі 4 :
-Копію Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- Оборот коштів за останній звітний період має становити не менше, ніж 1 млн гривень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 15:29
Доброго дня, уповноваженою особою розглянуто Вашу скаргу, до оголошення будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-001072-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 12 серпня 2020 18:49
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дана умова є дискримінаційною та порушує принципи зазначені в п.1 Статті. 5 пп1, п2 Статті 5 пп4, Статті14, статті.16 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені ЗУ«Про публічні закупівлі»..
Вимагаємо скасувати дискримінаційні умови в оголошенні про закупівлю. Капітальний ремонт покрівлі (без зміни конфігурації) ЗЗСО І-ІІ ст. с. Стоки корпус №2 за адресою: вул. У.Кравченко, 7а, с.Стоки, Перемишлянського району, Львівської області в Додатку2Розділу 4 в частині -
 Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
 Оборот коштів за останній звітний період має становити не менше, ніж 1 млн гривень.
У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися в ДАСУ, Національне антикорупційне бюро України ,Прокуратуру України з метою належного реагування на місцях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 15:29
Доброго дня, уповноваженою особою розглянуто Вашу скаргу, до оголошення будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-001072-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 02 вересня 2020 09:14
Безпідставне та необгрунтоване відхилення пропозиції ПП "ЮеМСІ Холдинг"
Ми вважаємо, що протоколом кваліфікації учасника спрощеної закупівлі від 31.08.2020 № 33 нашу пропозицію відхилено БЕЗПІДСТАВНО, з наступних причин:
Покладання уповноваженої особи в протоколі на те , що «В складі пропозиції учасника ПП «ЮеМСІ Холдинг» відсутній сертифікат що відповідає зазначеному ДСТУ ( 8802:2018 «Вироби із тонколистої сталі із захисно-декоративним покриттям для будівництва») не відповідає дійсності.
А саме, в тендерній документації , поданій ПП «ЮеМСІ Холдинг» в папці «дозвільні документи.7z» у pdf- файлі «Сертифікат Ю.КОМ.pdf», наявний сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі UA.10190.00675-18 на продукцію «Вироби покрівельні металеві (черепиця металева)», що відповідає вимогам ДСТУ Б EN 14782:2015 « Листи металеві самонесучі для покрівлі, зовнішнього обшиття і внутрішнього облицювання. Технічні умови на продукцію та вимоги (EN 14782:2006, IDT)»
В п.1.2 ДСТУ 8802:2018 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ , вказано на підтвердження ідентичності вимог стандарту ДСТУ 8802:2018 стосовно вимог ДСТУ Б EN 14782, а також в п.2 ДСТУ 8802:2018 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ чітко вказано на «ДСТУ Б EN 14782:2015 Листи металеві самонесучі для покрівлі, зовнішнього обшиття і внутрішнього облицювання. Технічні умови на продукцію та вимоги (EN 14782:2006, IDT)».
Враховуючи вищенаведене, стверджуємо, що нашу пропозицію безпідставно та необґрунтовано відхилено. Вимагаємо скасувати протокол від 31.08.2020 № 33 та повторно розглянути нашу пропозицію. яка є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 19:33
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо ,що вимога п.3.3. Розділу 3 документації спрощеної закупівлі встановлена в наступній редакції: Учасник повинен гарантувати встановлення якісного перекриття, на підтвердження чого повинен надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ 8802:2018 «Вироби із тонколистої сталі із захисно-декоративним покриттям для будівництва». Відповідно до п.3.1. Розділу документації спрощеної закупівлі: у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. В такому випадку учасник повинен був надати лист-пояснення про не подання Сертифікату відповідності ДСТУ 8802:2018 з посиланням на норми чинного законодавства та довести, що поданий в складі пропозиції сертифікат аналогічний тому, який вимагається замовником.
Відповідно до ч.11 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч.7. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо вище зазначеного документу ніяких звернень не надходило.
Виходячи з вищенаведеного Замовник правомірно відхилив пропозицію ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 379 375,86
UAH з ПДВ
377 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 417 775,90
UAH з ПДВ
378 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТІРОЛЬ" 444 056,40
UAH з ПДВ
378 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.В.К "БУДТРАНС" 459 410,39
UAH з ПДВ
414 747,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:44
ФІН_спроможн.7z
21 серпня 2020 14:44
Установчі_докум.7z
21 серпня 2020 14:44
ТЕХзавдання.pdf
21 серпня 2020 14:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2020 14:44
проєкт_договору.pdf
21 серпня 2020 14:44
Працівники.7z
21 серпня 2020 14:44
повноваження.7z
21 серпня 2020 14:44
МТБ.7z
21 серпня 2020 14:44
КОШТОРИС.7z
21 серпня 2020 14:44
згода на обробку.pdf
21 серпня 2020 14:44
згода з умовами дог.pdf
21 серпня 2020 14:44
досвід.7z
21 серпня 2020 14:44
дозвільні документи.7z
21 серпня 2020 14:44
ДОВ_СУБПІДРЯД.pdf
21 серпня 2020 14:44
ВІДОМ_про учасника.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:42
цінова пропзиція.pdf
19 серпня 2020 12:42
Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 12:42
технічна документація.pdf
19 серпня 2020 12:42
працівеики.pdf
19 серпня 2020 12:42
кошторис.pdf
19 серпня 2020 12:42
інші документи.pdf
19 серпня 2020 12:42
досвід.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 09:28
лист держпраці.png
20 серпня 2020 14:46
штатний розпис 2020.pdf
20 серпня 2020 14:46
умови договору.pdf
20 серпня 2020 14:46
сертифікат матеріали.pdf
20 серпня 2020 14:46
пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:46
Проект Договору.PDF
20 серпня 2020 14:46
пасп.6 івахів.jpeg
20 серпня 2020 14:46
пасп.5 івахів.jpeg
20 серпня 2020 14:46
пасп.3 івахів.jpeg
20 серпня 2020 14:46
пасп.1 івахів.jpeg
20 серпня 2020 14:46
оборот та рух коштів.pdf
20 серпня 2020 14:46
накладна на обладн..pdf
20 серпня 2020 14:46
накз директор.pdf
20 серпня 2020 14:46
лист відгук.pdf
20 серпня 2020 14:46
Кошторис Стоки.PDF
20 серпня 2020 14:46
Кб-3-2 кінцеве Політех.jpeg
20 серпня 2020 14:46
КБ-3 кінц.Політех.jpeg
20 серпня 2020 14:46
згода на обробку даних.pdf
20 серпня 2020 14:46
Звіт 1-ДФ.PDF
20 серпня 2020 14:46
Довідки банк.PDF
20 серпня 2020 14:46
довідка про досвід.pdf
20 серпня 2020 14:46
дов. обладнання та мтб.pdf
20 серпня 2020 14:46
дов. ІТР+працівники.pdf
20 серпня 2020 14:46
дов по субпідрядників.pdf
20 серпня 2020 14:46
диплом ІТР 2.pdf
20 серпня 2020 14:46
диплом ІТР 1.pdf
20 серпня 2020 14:46
графік виконання.pdf
20 серпня 2020 14:46
гарантійний лист 2.pdf
20 серпня 2020 14:46
гарантійний лист 1.pdf
20 серпня 2020 14:46
Баланс+ фінзвіт.PDF
20 серпня 2020 14:46
3. Тіроль ПДВ.PDF
20 серпня 2020 14:46
2.Тіроль СВ Реєстрація.PDF
20 серпня 2020 14:46
1. Тіроль Статут 2014.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:08
13. Проект договору.PDF
21 серпня 2020 11:08
20. Локальний кошторис.PDF
21 серпня 2020 11:08
3. Відомість ресурсів.PDF
21 серпня 2020 11:08
25. Розрахунок ЗВВ.PDF
21 серпня 2020 11:08
16. Календарний графік.PDF
21 серпня 2020 11:08
32. Цінова пропозиція.PDF
21 серпня 2020 11:08
14. Договірна ціна.PDF
21 серпня 2020 11:08
11. Довідка укрсиббанк.PDF
21 серпня 2020 11:08
10. Довідка ощадбанк.pdf
21 серпня 2020 11:08
29. Диплом Лінчак.PDF
21 серпня 2020 11:08
30. Статут.PDF
21 серпня 2020 11:08
2. Аналогічний договір.PDF
21 серпня 2020 11:08
33. Штатний розпис.PDF
21 серпня 2020 11:08
31. Фінансова звітність.PDF
21 серпня 2020 11:08
1. 1-ДФ.PDF
21 серпня 2020 11:08
22. Паспорт.PDF
21 серпня 2020 11:08
17. Лист пояснення.PDF
21 серпня 2020 11:08
21. Наказ розпорядження.PDF
21 серпня 2020 11:08
18. Лист відгук.PDF
21 серпня 2020 11:08
23. Право підпису.PDF
21 серпня 2020 11:08
19. Ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

ПП "ТІРОЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.В.К "БУДТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Рішення скасоване 377 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:42
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Відхилено 377 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:45
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Відхилено 378 499,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:50
ПП "ТІРОЛЬ"
#32127376
Відхилено 378 500,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.В.К "БУДТРАНС"
#38208916
Переможець 414 747,77
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:53

Документи

31 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:40
Протокол

Документи

31 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:44
Протокол

Документи

31 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:48
Протокол

Документи

31 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:51
Протокол

Документи

31 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.В.К "БУДТРАНС"
#38208916
414 747,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 09:25
Додаткова угода Стоки.pdf зміни до договору
11 червня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:57
Договір укладений
08 вересня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML