Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з сервісного обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-08-11-000989-c 1a0b61764b4548a883d24d2a3e182bb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:58
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з сервісного обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

П.5.2.2.
Дата подання: 17 серпня 2020 16:25
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:40
5.2.2. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відповідність персоналу кваліфікаційним вимогам: - копії документів, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, дійсні протягом не менше як 30 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій; Питання - Що це має бути за документ ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику до тендерної документації будуть відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-000989-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:42173282
Дата подання: 12 серпня 2020 11:10
Вимога, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимагаємо видалити вимогу Замовника, вказану в п. 5.2.2. розділу ІІІ тендерної документації, а саме
- 5.2.2. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відповідність персоналу кваліфікаційним вимогам:...- копії документів, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документів, на кожного працівника, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Підстава:
- По-перше, ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що "2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;" - Наявність/відсутність непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів у працівника не є кваліфікаційним критеріїєм, суперечить закону у сфері публічних закупівель (ст. 16 і ст. 17, яка говорить про" судимість за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів)", а не за скоєння умисних злочинів), тому не може вимагатися Замовником від Учасника.
- По-друге, Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. - Термін вашої закупівлі від оголошення до закінчення подачі пропозицій Учасником - 17 календарних днів (до 27 серп. 11:00). Якщо замовити довідку сьогодні 12.08.2020, то вона буде виготовлена через 30 к.д., а це вже 10.09.2020р. Тому ніхто з потенційних Учасників не може виконати дану вимогу, окрім тих, хто завчасно до публікації оголошення в системі знав від вас такі вимоги і вже замовив довідку.
По-третє, у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога в п. 5.2.2. порушує право безлічі підприємст та організацій брати участь у даних торгах згідно з встановленого законом порядком.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 11:27
Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-000989-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:42173282
Дата подання: 12 серпня 2020 12:51
Дискримінаційна вимога
Вимагаємо видалити вимогу Замовника, вказану в п. 5.2.2. розділу ІІІ тендерної документації, а саме - 5.2.2. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відповідність персоналу кваліфікаційним вимогам:...- копії документів, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, дійсні протягом не менше як 30 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій;
По-перше, ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що "2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;" - Наявність/відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не є кваліфікаційним критеріїєм, суперечить закону у сфері публічних закупівель.
По-друге, стан здоров'я людини є медичною таємницею, яка не може розголошуватися, крім перед­бачених законодавчими актами випадків.
По-третє, Держпраці у зв’язку з пандемією COVID-19 роботодавцям дозволено приймати на роботу працівників без проведення медоглядів.
Дозвіл на працевлаштування без медогляду і роботу без періодичного медогляду діє під час карантину (карантин урядом продовжено до 31 серпня 2020р.) та впродовж 30 днів після його завершення.
По-четверте, у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо видалити наявні дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно з встановленого законом порядком.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 12:56
Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-08-11-000989-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:42173282
Дата подання: 17 серпня 2020 16:38
Ігнорування!!! Дискримінаційна вимога! Повторно!
Вимагаємо видалити вимогу Замовника, вказану в п. 5.2.2. розділу ІІІ тендерної документації, а саме - 5.2.2. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відповідність персоналу кваліфікаційним вимогам:...- копії документів, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, дійсні протягом не менше як 30 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій; По-перше, ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що "2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;" - Наявність/відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не є кваліфікаційним критеріїєм, суперечить закону у сфері публічних закупівель. По-друге, стан здоров'я людини є медичною таємницею, яка не може розголошуватися, крім перед­бачених законодавчими актами випадків. По-третє, Держпраці у зв’язку з пандемією COVID-19 роботодавцям дозволено приймати на роботу працівників без проведення медоглядів. Дозвіл на працевлаштування без медогляду і роботу без періодичного медогляду діє під час карантину (карантин урядом продовжено до 31 серпня 2020р.) та впродовж 30 днів після його завершення. По-четверте, у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо видалити наявні дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно з встановленого законом порядком.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 14:45
Шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" 442 982,68
UAH з ПДВ
419 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" 447 590,00
UAH з ПДВ
419 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новий Інжиніринг" 455 351,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:00
5.5.5. Довідка за ст.17 ч.2.pdf
08 вересня 2020 18:00
public_doc(1).p7s
08 вересня 2020 18:00
public_doc(1).pdf
08 вересня 2020 18:00
Dovidka_20212419720160871223.pdf.p7s
08 вересня 2020 18:00
Dovidka_20212419720160871223.pdf
27 серпня 2020 20:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 20:46
6. 1. Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2020 20:46
4. Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 20:46
3. 5.3.2. Договори_копії.pdf
27 серпня 2020 20:46
2. 2. Опис _статут_копія.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
29 серпня 2020 10:25
Статут.pdf
29 серпня 2020 10:25
Протокол.pdf
29 серпня 2020 10:25
Опис до статуту.pdf
29 серпня 2020 10:25
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2020 10:25
20 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 10:25
18 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 10:25
14 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 10:25
13 Довідка.pdf
29 серпня 2020 10:25
12 Довідка.pdf
29 серпня 2020 10:25
11 Довідка.pdf
29 серпня 2020 10:25
10 Довідка.pdf
29 серпня 2020 10:25
09 ст. 17.pdf
29 серпня 2020 10:25
08 Довідка досвід.pdf
29 серпня 2020 10:25
07 Довідка працівники.pdf
29 серпня 2020 10:25
06 Довідка МТБ.pdf
29 серпня 2020 10:25
04 ТЗ.pdf
29 серпня 2020 10:25
02 Проект договору.pdf
29 серпня 2020 10:25
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:22
Ліцензія НІ_13122017.PDF
28 серпня 2020 10:21
Виписка_231219.pdf
28 серпня 2020 10:21
7_Субпiдрядники.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_3_2_Вiдгук 1.pdf
28 серпня 2020 10:21
Дозвіл.PDF
28 серпня 2020 10:21
6_2_Договiрна цiна.pdf
28 серпня 2020 10:21
1_4_Тендерна пропозицiя.pdf
28 серпня 2020 10:21
1_1_Протокол ЗЗУ.pdf
28 серпня 2020 10:21
1_2_1_Статут.pdf
28 серпня 2020 10:21
Свідоцтво ПДВ.PDF
28 серпня 2020 10:21
5_2_2_1_Медичнi довiдки.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_2_1_Довiдка_працiвники.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_1_1_Довідка_обладнання.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_2_4_Пожежна безпека.pdf
28 серпня 2020 10:21
1_7_Iнформацiйний лист.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_3_2_Відгук.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_2_3_Охорона працi.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_3_1_Досвiд.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_3_2_Договір 2.pdf
28 серпня 2020 10:21
5_3_2_Договір 1.pdf
28 серпня 2020 10:21
1_2_2_Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

ТОВ "Новий Інжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
Переможець 419 997,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
419 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:02
ДУ№1 від 20.10.2020 18.09.1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 16:55
Протокол № 341 від 25.09.2020 щодо визнання помилки в сумі ПДВ.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:20
Протокол № 341 від 25.09.2020 щодо визнання помилки в сумі ПДВ.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:40
Договір № 18.09.1 від 18.09.2020 ТОВ Група компаній Термоінжиніринг вентиляція.pdf укладений
22 вересня 2020 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 жовтня 2020 12:11
115 423,28 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA483348510000000002600744734
ТОВ "ГК "ТЕРМОIНЖИНIРИНГ"
Оплачений
28 грудня 2020 12:28
115 423,28 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA243052990000026001006200754
ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг"
Оплачений
28 грудня 2020 12:28
115 423,28 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA243052990000026001006200754
ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг"
Оплачений
28 грудня 2020 12:29
73 587,84 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA243052990000026001006200754
ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 18/09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 18/09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/09/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 18/09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 419 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 999,00 UAH)