Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:58 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 11:10 |
ТД послуги з ремонту і ТО вентиляційної сиситеми (нова редакція) 2.doc | |
20 серпня 2020 11:10 |
Перелік змін до ТД 2.pdf | |
17 серпня 2020 12:15 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx | |
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 4 до ТД характеристика опалювально-вентиляційного обладнання.docx | |
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx |
20 серпня 2020 11:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2020 11:10 |
ТД послуги з ремонту і ТО вентиляційної сиситеми (нова редакція) 2.doc
|
||||||
20 серпня 2020 11:10 |
Перелік змін до ТД 2.pdf
|
||||||
17 серпня 2020 12:15 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
|
||||||
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 4 до ТД характеристика опалювально-вентиляційного обладнання.docx
|
||||||
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx
|
||||||
11 серпня 2020 12:10 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- 5.2.2. Надати копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, що підтверджують відповідність персоналу кваліфікаційним вимогам:...- копії документів, не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документів, на кожного працівника, зазначених в довідці відповідно до п.п. 5.2.1, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Підстава:
- По-перше, ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що "2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;" - Наявність/відсутність непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів у працівника не є кваліфікаційним критеріїєм, суперечить закону у сфері публічних закупівель (ст. 16 і ст. 17, яка говорить про" судимість за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів)", а не за скоєння умисних злочинів), тому не може вимагатися Замовником від Учасника.
- По-друге, Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. - Термін вашої закупівлі від оголошення до закінчення подачі пропозицій Учасником - 17 календарних днів (до 27 серп. 11:00). Якщо замовити довідку сьогодні 12.08.2020, то вона буде виготовлена через 30 к.д., а це вже 10.09.2020р. Тому ніхто з потенційних Учасників не може виконати дану вимогу, окрім тих, хто завчасно до публікації оголошення в системі знав від вас такі вимоги і вже замовив довідку.
По-третє, у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога в п. 5.2.2. порушує право безлічі підприємст та організацій брати участь у даних торгах згідно з встановленого законом порядком.
По-перше, ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що "2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні ЗНАННЯ та ДОСВІД;" - Наявність/відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не є кваліфікаційним критеріїєм, суперечить закону у сфері публічних закупівель.
По-друге, стан здоров'я людини є медичною таємницею, яка не може розголошуватися, крім передбачених законодавчими актами випадків.
По-третє, Держпраці у зв’язку з пандемією COVID-19 роботодавцям дозволено приймати на роботу працівників без проведення медоглядів.
Дозвіл на працевлаштування без медогляду і роботу без періодичного медогляду діє під час карантину (карантин урядом продовжено до 31 серпня 2020р.) та впродовж 30 днів після його завершення.
По-четверте, у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст. 22 ч.4 Закону містить заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо видалити наявні дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно з встановленого законом порядком.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" |
442 982,68
UAH з ПДВ
|
419 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" |
447 590,00
UAH з ПДВ
|
419 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новий Інжиніринг" |
455 351,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" #39395692 |
Переможець |
419 997,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:02
|
ДУ№1 від 20.10.2020 18.09.1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 16:55
|
Протокол № 341 від 25.09.2020 щодо визнання помилки в сумі ПДВ.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 11:20
|
Протокол № 341 від 25.09.2020 щодо визнання помилки в сумі ПДВ.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 14:40
|
Договір № 18.09.1 від 18.09.2020 ТОВ Група компаній Термоінжиніринг вентиляція.pdf | укладений |
22 вересня 2020 14:38
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 жовтня 2020 12:11
|
115 423,28 UAH | UA048201720343130001000016859 НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ |
UA483348510000000002600744734 ТОВ "ГК "ТЕРМОIНЖИНIРИНГ" |
Оплачений |
28 грудня 2020 12:28
|
115 423,28 UAH | UA048201720343130001000016859 НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ |
UA243052990000026001006200754 ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг" |
Оплачений |
28 грудня 2020 12:28
|
115 423,28 UAH | UA048201720343130001000016859 НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ |
UA243052990000026001006200754 ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг" |
Оплачений |
28 грудня 2020 12:29
|
73 587,84 UAH | UA048201720343130001000016859 НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ |
UA243052990000026001006200754 ТОВ "ГК "Термоiнжинiринг" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 |
Номер договору про закупівлю: | 18/09/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/09/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 |
Номер договору про закупівлю: | 18/09/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/09/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 |
Номер договору про закупівлю: | 18/09/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/09/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |