Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (1. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає))
Очікувана вартість
1 557 976,00 UAH
UA-2020-08-11-000988-a 290e99819560465abbf24cfeffc0b721
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552490321 economnewtend@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552490321
economnewtend@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:28
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:28
Очікувана вартість: 1 557 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 789,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1240 упаковка
ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками 1. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1425 упаковка
2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
217 упаковка
3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 30 банківських днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі, та після перевірки його на відповідність медико-технічним вимогам та фізичного стану. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація учасників
Дата подання: 13 серпня 2020 10:07
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:00
В даній процедурі чітко прописано медико-технічні вимоги під конкретну ТМ. яка не має аналогів. Вказані конкретні медико-технічні які має тільки дата ТМ не роблять даний товар екслюзивним . Просимо ввідрегувати .
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянувши запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (1.Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає), інформує наступне:

- в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником було прописані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На виконання статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником було зазначено: (у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі).

Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Дискримінаційні умови тендеру
Дата подання: 13 серпня 2020 17:54
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:00
Інформуємо Вас, що відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, вбачаємо, що у медико-технічних умовах до даного тендеру присутні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині умов, а саме унеможливлюють участь у тендері з аналогічними товарами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянувши запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (1.Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає), інформує наступне:
- в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником було прописані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На виконання статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником було зазначено: (у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі).


Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
незрозумілі вимоги
Дата подання: 16 серпня 2020 19:36
Дата відповіді: 18 серпня 2020 10:16
Шановний Замовнику! Роз'ясніть будь ласка, Ваші вимоги "ступень утримання вологи – 940 г. "? Відповідно до чого така вимога? Це вимірювання якимось відмінним методом від "Поглинання - не менше 3200 г"??? Звертаємо Вашу увагу, що поглинання вологи вимірюється в мілілітрах (літрах), а не в грамах (кілограмах)!! виправте вимоги! Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуті запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданих питань повідомляємо наступне.
Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок.
Багаторічний досвід роботи відділення виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. З метою забезпечення комфортності для хворих з тяжким перебігом хвороби, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт). На підставі вищенаведених характеристик була складена тендерна документація.
. КАРТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК SENI
Підгузки для дорослих Seni Standard Plus Air
I. Характеристика
Підгузки для осіб з важкою проблемою нетримання сечі та калу. Дві поглинальні вкладки анатомічної форми з целюлозної пульпи з суперабсорбентом. Бокові оборки вздовж поглинальної вкладки, що відігнуто назовні. Складки з еластичною пряжею, що запобігають протіканню в області промежини. Чотири нееластичні застібки-липучки для багаторазового закривання. Індикатор волого наповнення: тушевий напис, що розмивається під впливом рідини. Ізолюючий шар з поліетиленової плівки в середній частині, нетканий матеріал області стегон.
ІІ. Сировина
Целюлоза, Суперабсорбент,ізоляційна плівка біла з блакитними полосами, верхній нетканий матеріал гідрофільний-гідрофобний, гідрофобний матеріал (для оборок), гігієнічний папір, еластомірна пряжа розташована вздовж промежини та в складці, нееластичні застібки-липучки, індикаторна туш, клей, екстракт зеленого чаю.
ІІІ. Розміри

Розмір: Small; Повна довжина (мм)*: 720 ; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 370; Нижній 580; Повна ширина (мм): 520; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 250-150-250; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 55-80.
Розмір: Medim; Повна довжина (мм)*: 830; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 690; Нижній 690; Повна ширина (мм): 640; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 260-160-260; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 75-110.
Розмір: Large; Повна довжина (мм)*: 970; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 820; Нижній 820; Повна ширина (мм): 790; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 280-160-280; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 100-150.
Розмір: Extra Large; Повна довжина (мм)*: 970; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 820; Нижній 820; Повна ширина (мм): 850; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 280-160-280; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 130-170.

• Коливання розмірів: +/- 10мм

ІV. Фізико-хімічні властивості

Розмір: Small; Вага (г) не менш ніж: 77,0; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 2100; Ретенція (г) середня (NAFC): 650.
Розмір: Medim; Вага (г) не менш ніж: 113,1; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 2900; Ретенція (г) середня (NAFC): 810.
Розмір: Large ; Вага (г) не менш ніж: 134,9; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 3200; Ретенція (г) середня (NAFC): 940.
Розмір: Extra Large ; Вага (г) не менш ніж: 135,8; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 3200; Ретенція (г) середня (NAFC): 940.

V. Основні логістичні дані
1. Підгузки для дорослих SENI STANDARD PLUS дихаючі.
2. При важкому ступені нетримання сечі та калу
3. Підгузки повинні мати систему нейтралізації запаху;
4. Подвійний всмоктуючий шар з суперабсорбентом, високий рівень вбирання;
5. Бічні складки з еластичною пряжею для забезпечення додаткового захисту від протікання в області промежини;
6. Чотири нееластичні застібки-липучки для багаторазового закривання
7. Індикатор вологонасичення
8. Ізоляційний шар з поліетиленової плівки в центральній частині, нетканий матеріал в області стегон
9. окружність талії/стегон L - (см) 100-150; окружність талії /стегон XL - (см) 130-170
10. Поглинаюча здатність не менше 3200 г
11. Ступінь утримання вологи (ретенція) – не менше 940 г
поглинання пелюшка
Дата подання: 17 серпня 2020 18:47
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:08
Доброго дня! Маємо в своєму асортименті пелюшки розміром 90*60 см з максимальним поглинанням 1942 мл. Можемо ми запропонувати на закупівлю пелюшки з поглинанням 1942 мл? Адже це менше за вимоги всього на 2,9%? І відмінність знаходяться в межах похибки вимірювання. Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне.
В додатку 3 до тендерної документації Замовником торгів було прописані якісні характеристики до пелюшок поглинаючих. Вразі, якщо Учасник закупівлі запропонує пелюшки з поглинанням, похибка поглинання яких буде не більше 3%, тендерний комітет допустить до розгляду Вашу тендерну пропозицію.
по відповіді на питання "незрозумілі вимоги"
Дата подання: 18 серпня 2020 11:22
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:09
Шановний Замовнику! Всім учасникам і так видно, що Ви користуєтесь тільки "КАРТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК SENI", а повинні ЗУ «Про публічні закупівлі»! Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви зможете назвати ще торгові марки, крім SENI, які будуть відповідати Вашим вимогам? Ми - ні! Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі» в розрізі недискримінації учасників! Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” не зобов’язує Замовника проводити аналіз стосовно виробників предмета закупівлі, а також не зобов’язує надавати перелік таких виробників потенційним учасникам.
Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок.
Керуючись п. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет лікарні покладається на основний принцип закупівлі, як «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Багаторічний досвід роботи міського інсультного центру виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. Отже, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт).
Як вже було зазначено Технічні характеристики на підгузки виписані на підставі вимог п.1 ст. 23 Закону:
- «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»;
п.2 ст. 23 Закону:
- «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів».
На підставі вищенаведеного та вимог п. 4 ст. 32 Закону:
- Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація лікарні містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого.
Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” лікарня жодними чином не порушує вимоги Закону, а процює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт.
Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
по відповіді на питання "незрозумілі вимоги" 2
Дата подання: 18 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:10
Який ще виробник, крім SENI, декларує поглинання підгузків і пелюшок в грамах?
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” не зобов’язує Замовника проводити аналіз стосовно виробників предмета закупівлі, а також не зобов’язує надавати перелік таких виробників потенційним учасникам.
Тех.параметри
Дата подання: 18 серпня 2020 11:47
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:11
Доброго дня, шановний замовнику. Що маете на увазі к-ть упаковок(1 та 2 позиції)? - 1 шт.в уп., 10 шт.уп., 16, 18, 30 шт.в уп.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне.
В додатку 3 до тенедрної документації, в технічних вимогах, в позиціях 1 та 2 чітко зазначено – в упаковці повинно бути не менше 30 шт.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-000988-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 14 серпня 2020 14:11
щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі –ТД) повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
1. В Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога щодо довжини та ширини підгузків для дорослих (довжина 970 мм., ширина – 850 мм.). Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію в зв’язку з тим, що прописана під Учасника, який може запропонувати конкретну торгову марку підгузків, що унеможливлює участь інших учасників у закупівлі. Жодним нормативним актом України не передбачено вимог до конкретної ширини/довжини підгузків. Загальноприйнятим стандартом визначення розмірів дорослих підгузків є букви: XS, S, M, L,XL. А ширина/довжина підгузка у кожного з виробників може відрізнятися в той чи інший бік на декілька сантиметрів. Тому, зазначення Замовником у тендерній документації вимог до конкретної ширини/довжини підгузка є дискримінацією учасників та свідчить про спрямованість тендеру на закупівлю товару певного виробника. Зазначення такої вимоги є порушенням статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В зв’язку з вищезазначеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону та видалити вимогу щодо ширини/довжини підгузків для дорослих або ж допустити відхилення +- 50 мм (5 см).
Крім того, звертаємо увагу, що Вами зазначено однакові показники ширини та довжини для підгузків різних розмірів (Lта XL), що є помилкою, так як вказані показники у підгузків різних розмірів повинні відрізнятися.
Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям та зловживанням. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 11:39
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуті запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданих питань повідомляємо наступне.
Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок.
Керуючись п. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет лікарні покладається на основний принцип закупівлі, як «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Багаторічний досвід роботи відділення виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. Отже, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт).
Технічні характеристики на підгузки виписані на підставі вимог п.1 ст. 23 Закону:
- «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»;
п.2 ст. 23 Закону:
- «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів».
На підставі вищенаведеного та вимог п. 4 ст. 32 Закону:
- Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація лікарні містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Крім того, у розділі «Найменування товару» розміри містять «загальноприйняті стандарти» L та XL.
Тендерний комітет допустить до розгляду Вашу тендерну пропозицію з відхиленням +/-50мм.
Карта технічних характеристик наведених підгузків дійсно мають однакові показники. Це не помилка.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-000988-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 14 серпня 2020 14:17
щодо термінів постачання
Вимога Замовника «товар постачається в узгоджені Сторонами терміни - не пізніше 2-х діб від дати отримання заявки Замовника» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склад знаходяться в даному регіоні. Обмежене коло постачальників має таку кількість продукції. Проте, виробники відомих торгових марок та постачальники, продукція яких знаходяться за межами України, взагалі позбавлені можливості взяти участь у закупівлі. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, не в термін «до 2-х діб», а заздалегідь. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог замовником, як короткий строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію (та в проект договору). В зв’язку з вищезазначеним, просимо збільшити термін поставки товару до 7-10 днів з моменту подання заявки.
Нагадуємо, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Отже, просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 11:42
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуті запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданих питань повідомляємо наступне.
Тендерний комітет лікарні приймає Ваше зауваження щодо збільшення строків поставки, в документацію будуть внесені зміни. Але, лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок.
Керуючись пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, з метою уникнення обмеження щодо конкуренції та дискримінації лікарня збільшить термін поставки до 5 робочих днів від дати отримання замовлення.
Керуючись п. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет лікарні покладається на основний принцип закупівлі, як «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Відповідно до п.1 ст. 23 Закону «технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»;
п.2 ст. 23 Закону «у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів».
На підставі вищенаведеного та вимог п. 4 ст. 32 Закону:
- Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація лікарні містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-000988-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 16 серпня 2020 19:45
дискримінаційні вимоги
Доброго дня!
Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші Вимоги прописані під конкретну торгову марку (SENI)!
Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах, кількість в упаковці, які унеможливлюють участь в закупівлі других торгових марок, ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
З цього виходить, що Ви прописуєте вимоги під конкретну торгову марку!
Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі".

Тому Вимагаємо:
1. Убрати вимогу - кількість в упаковці!
2. Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL.
Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торговими матимуть змогу конкурувати з представником «SENI».
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 11:50
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуті запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданих питань повідомляємо наступне.
Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок.
Керуючись п. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет лікарні покладається на основний принцип закупівлі, як «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Враховуючи, те що вартість упаковки № 30 на 10 % дешевше Багаторічний досвід роботи відділення виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. Отже, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт).
Технічні характеристики на підгузки виписані на підставі вимог п.1 ст. 23 Закону:
- «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»;
п.2 ст. 23 Закону:
- «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів».
На підставі вищенаведеного та вимог п. 4 ст. 32 Закону:
- Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація лікарні містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Крім того, у розділі «Найменування товару» розміри містять «загальноприйняті стандарти» L та XL.
Тендерний комітет допустить до розгляду Вашу тендерну пропозицію з відхиленням +/-50мм.
Карта технічних характеристик наведених підгузків дійсно мають однакові показники. Це не помилка.

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 1 287 171,48
UAH з ПДВ
1 287 171,48
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 1 539 623,00
UAH з ПДВ
1 526 823,66
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн" 1 552 784,00
UAH з ПДВ
1 526 857,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:59
Довідка МВС
10 вересня 2020 11:59
довідка ст 17
10 вересня 2020 11:59
довідка податкова
10 вересня 2020 11:59
довыдка МВСУ
30 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
30 серпня 2020 16:44
РЕЄСТР.pdf
30 серпня 2020 16:43
6.1. Проект договору.pdf
30 серпня 2020 16:43
5.6. Витяг 07_02_20.pdf
30 серпня 2020 16:43
2.8. 2H Avtorisation.pdf
30 серпня 2020 16:43
5.4. ВИТЯГ ПДВ.pdf
30 серпня 2020 16:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:54
технічна частина.pdf
28 серпня 2020 14:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
Переможець 1 287 171,48
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
1 287 171,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:50
Договір - ТОВ КОМПАНІЯ ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ.pdf укладений
28 вересня 2020 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 960,00 UAH)