Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоків шкільних їдалень
Очікувана вартість
200 040,00 UAH
UA-2020-08-11-000854-b 1cb16e92a1ca4ae2b8f1d09a6c89647d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Аліна Юріївна

+380681432445 talneosvita.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41326277
Місцезнаходження: 20401, Україна , Черкаська обл., Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 30 Б
Контактна особа: Нестеренко Аліна Юріївна
+380681432445
talneosvita.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі «Обладнання для харчоблоків шкільних їдалень (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 39710000-2 — Електричні побутові прилади)», через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 32 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № UA-2020-06-12-004863-c та № UA-2020-07-01-008538-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 10:29
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Обладнання для харчоблоків шкільних їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами закладів, підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 20401, Черкаська обл., Тальнівський район, місто Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 30 Б. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі - 200 040 грн. 00 коп. з ПДВ. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: Плита електрична промислова з духовкою Арм-Еко ПЕ-6Ш (39711440-5 Електричні плити) ; Сковорода електрична промислова Кий-В СЕ-70 (39711410-6 Жаровні); Марміт Кий-В для підігріву 1-х страв 3-х конфорочний М 1Б-3-1600 (39711300-2 Електронагрівальні прилади); Піч пароконвекційна Tecnodom FEDL05NEMIDVH2O ( 39711361-7 Електричні печі). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 10:17
Протокол проведення переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТВК «Укрпромпостач»
#39224504
Переможець 200 040,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 10:29

Документи

11 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:28
Протокол про намір .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 10:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТВК «Укрпромпостач»
#39224504
200 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:28
Протокол про намір .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2020 16:45
Видаткова накладна № 480.pdf укладений
25 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:15
Договір №182.pdf укладений
25 серпня 2020 16:14
Key-6.dat укладений
25 серпня 2020 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 200 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 340,00 UAH)