Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (чоботи робочі литтєвого методу кріплення підошви утеплені) (власні кошти)
Очікувана вартість
3 100 944,60 UAH
UA-2020-08-11-000277-c fa9d534f33d7437a9b969fc288ca655c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:06
Очікувана вартість: 3 100 944,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 009,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77523 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8130 пар.
Чоботи робочі литтєвого методу кріплення підошви утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 09:38
ТД чоботи утеплені.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000008 ● 6059de59dee1452faa74cdade386ee72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.10.2020 № 318

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-11-000277-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області моніторингу по процедурі закупівлі 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (чоботи робочі литтєвого методу кріплення підошви утеплені) було встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон), а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не місить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. По першому питанню: керуючись Законом, надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозиції інформація міститься в Розділ 3 п. 2 тендерної документації Замовника Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню: головою тендерного комітету регіональної філії «Південно-Західна залізниця» була проведена роз’яснювальна робота, в подальшому зобов’язуємося не допускати аналогічні порушення. *Висновок оприлюднено через електронну систему закупівель на п’ятий (шостий) робочий день з дня оприлюднення висновку, у зв’язку чотирьох денним робочим графіком роботи Регіональної філії «Південно – Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця».

2020-11-10 17:18:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 3 093 627,60
UAH з ПДВ
3 093 627,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 3 100 456,80
UAH з ПДВ
3 100 456,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 10:16
цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:30
довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:35
Nakaz.zip
21 серпня 2020 14:35
Dovirenist_Nazarenko.zip
21 серпня 2020 14:35
Dovidka pro nazvu.zip
21 серпня 2020 14:35
Bank_licenzia.zip
21 серпня 2020 14:35
203008_6_68_77523.zip
21 серпня 2020 14:35
12 довідка про ліцензію.pdf
21 серпня 2020 14:35
10 довідка роз'яснення.pdf
21 серпня 2020 14:35
8 цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 14:35
5 Статут с описом.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 19:16
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:16
19 Довідка щодо Санкцій.pdf
25 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:18
31 Сертифікат ISO.pdf
25 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:28
30 Копія висновку СЕС.pdf
25 серпня 2020 17:28
3 Статут та Опис.pdf
25 серпня 2020 17:28
22 Опис предмета чоботи.pdf
25 серпня 2020 17:28
21 Довідка щодо санкцій.pdf
25 серпня 2020 17:28
19 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Переможець 3 093 627,60
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
3 093 627,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:39
Валтекс 20704 ду чоботи утеплені.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:37
валтекс.pdf укладений
25 вересня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20704/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20704/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 712 353,12
UAH (в тому числі ПДВ 618 725,52 UAH)