Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень для проведення слідчих дій в адміністративній будівлі літера «А» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-08-10-007954-a ● ceeab78c3516437d84cf99124426be26
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2 |
Контактна особа: |
Вадим Кириченко +380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень для проведення слідчих дій в адміністративній будівлі літера «А» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, Симона Петлюри,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату вартості наданих Послуг на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 19:04 |
Титульний аркуш Поточний ремонт приміщень для слідчих дій.PDF | |
10 серпня 2020 19:04 |
ТД_поточний ремонт слідчі кімнати.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-10-007954-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 11 вересня 2020 14:42
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР"
На підставі Протоколу №27 від 10.09.2020 р. засідання тендерного комітету Державного бюро розслідувань, тендерну пропозицію ТОВ "БК КБР" було відхилено, оскільки будівельна компанія взяла до розрахунків витрати, які не прийнятні для розрахунків між піідрядником та замовником, а саме: - згідно розрахунком №8. "Інші супутні витрати" дані кошти може закладати у свій кошторис тільки замовник. Однак відповідно до вимог додатку №3 до тендерної документації, Учасник повинен передбачити кошти на проведення державної експертної оцінки кошторисної частини договору за довіреністю від Замовника. Переможець закупівлі після підписання договору на протязі 14 календарних днів повинен отримати, за довіреністю від Замовника за власний кошт, державну експертну оцінку кошторисної частини договору. Також тендерною документацією передбачено, пункт2.4. Додатку №3, З метою контролю за відповідністю послуг та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання Послуг, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором та відповідний технічний нагляд за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
Таким чином Підрядник мав право включати до розрахунку №8. "Інші супутні витрати" кошти на проведення експертизи проектної документації та технічний нагляд. Просимо скасувати неправомірне рішення Замовника, оформлене у вигляді Протоколу № 27 від 10.09.2020 р. та прийняти Рішення про визнання ТОВ "БК КБР" переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином Підрядник мав право включати до розрахунку №8. "Інші супутні витрати" кошти на проведення експертизи проектної документації та технічний нагляд. Просимо скасувати неправомірне рішення Замовника, оформлене у вигляді Протоколу № 27 від 10.09.2020 р. та прийняти Рішення про визнання ТОВ "БК КБР" переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 19:06
Добрий день! Дякуємо за запитання. Тендерний комітет розглянув вимогу щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР".
Відповідно до положень ПРАВИЛ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – п. 5.8.13 вартість технічного нагляду відноситься до глави 10 «Утримання служби замовника», при цьому включення таких коштів до кошторису обумовлюється даними проектування (або технічним завданням Замовника).
Пунктом 5.8.12 передбачено, що до глави 9 «Кошти на інші роботи і витрати» (графи 4, 6 та 7) включаються кошти на покриття витрат замовника і підрядних будівельних організацій, пов'язаних із здійсненням будівництва, а також на окремі види робіт, які виконуються при будівництві. Зазначені кошти визначаються в цілому по об'єкту будівництва. Примірний перелік цих витрат наведено в додатку К. Правила визначення розміру коштів на інші роботи і витрати наведено в Розділі 6 та у ДСТУ-Н БД.1.1-5.
Таким чином включення витрат на технічний нагляд Замовника до "Інші супутні витрати" кошторису Підрядника є порушенням вимог
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а однією з основних вимог Тендерної документації є саме складання кошторису у відповідності до наведеного ДСТУ.
Крім того, відповідно до пункту 2.4. Додатку №3, на який вказаний у вимозі - З метою контролю за відповідністю послуг та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання послуг, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором та відповідний технічний нагляд за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
Тобто прямо вказано, що це витрати Замовника, та включення їх у кошторисну вартість Підрядника не передбачено. Таким чином складаючи Кошторис до своєї пропозиції ви порушили вимоги визначені у розділі «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» двічі перший раз включивши витрати, що несе Замовник до Кошторису, і вдруге включивши ці витрати до розділу "Інші супутні витрати" в порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до пункту 2 статті тридцять першої Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника відхиляється у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Як встановлено тендерним комітетом, тендерна пропозиція ТОВ "БК КБР" не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» з причин наведених вище, у зв’язку із чим на підставі Протоколу №27 від 10.09.2020 р. засідання тендерного комітету Державного бюро розслідувань, тендерну пропозицію ТОВ "БК КБР" було відхилено законно та правомірно.
Підстав для скасування Протоколу №27 від 10.09.2020 р. у ході розгляду вимоги ТОВ "БК КБР" не виявлено.
Відповідно до положень ПРАВИЛ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – п. 5.8.13 вартість технічного нагляду відноситься до глави 10 «Утримання служби замовника», при цьому включення таких коштів до кошторису обумовлюється даними проектування (або технічним завданням Замовника).
Пунктом 5.8.12 передбачено, що до глави 9 «Кошти на інші роботи і витрати» (графи 4, 6 та 7) включаються кошти на покриття витрат замовника і підрядних будівельних організацій, пов'язаних із здійсненням будівництва, а також на окремі види робіт, які виконуються при будівництві. Зазначені кошти визначаються в цілому по об'єкту будівництва. Примірний перелік цих витрат наведено в додатку К. Правила визначення розміру коштів на інші роботи і витрати наведено в Розділі 6 та у ДСТУ-Н БД.1.1-5.
Таким чином включення витрат на технічний нагляд Замовника до "Інші супутні витрати" кошторису Підрядника є порушенням вимог
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а однією з основних вимог Тендерної документації є саме складання кошторису у відповідності до наведеного ДСТУ.
Крім того, відповідно до пункту 2.4. Додатку №3, на який вказаний у вимозі - З метою контролю за відповідністю послуг та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання послуг, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором та відповідний технічний нагляд за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
Тобто прямо вказано, що це витрати Замовника, та включення їх у кошторисну вартість Підрядника не передбачено. Таким чином складаючи Кошторис до своєї пропозиції ви порушили вимоги визначені у розділі «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» двічі перший раз включивши витрати, що несе Замовник до Кошторису, і вдруге включивши ці витрати до розділу "Інші супутні витрати" в порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до пункту 2 статті тридцять першої Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника відхиляється у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Як встановлено тендерним комітетом, тендерна пропозиція ТОВ "БК КБР" не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» з причин наведених вище, у зв’язку із чим на підставі Протоколу №27 від 10.09.2020 р. засідання тендерного комітету Державного бюро розслідувань, тендерну пропозицію ТОВ "БК КБР" було відхилено законно та правомірно.
Підстав для скасування Протоколу №27 від 10.09.2020 р. у ході розгляду вимоги ТОВ "БК КБР" не виявлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
890 737,00
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОК" |
977 040,77
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 вересня 2020 16:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі