Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постільна білизна для закладів дошкільної освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
298 652,00 UAH
UA-2020-08-10-007866-a 71f433b5ca24428b811c08b4c94e892b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:38
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 298 652,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 493,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


(перелік товару вказаний в додатку 3 до ТД та специфікації (додаток 1 до договору)

постільна білизна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2001 штуки
Постільна білизна для закладів дошкільної освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади дошкільної освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 17:28
Перелік змін-14.08.2020.docx
14 серпня 2020 17:28
ТД-постільна білизна ДНЗ-ЗМІНИ.docx
10 серпня 2020 18:18
ТД-постільна білизна ДНЗ.docx
10 серпня 2020 18:18
Проект договору Додаток 7.docx
14 серпня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 17:28
Перелік змін-14.08.2020.docx
14 серпня 2020 13:40
Перелік змін-14.08.2020.docx
14 серпня 2020 17:28
ТД-постільна білизна ДНЗ-ЗМІНИ.docx
14 серпня 2020 13:40
ТД-постільна білизна ДНЗ-ЗМІНИ.docx
10 серпня 2020 18:18
ТД-постільна білизна ДНЗ.docx
10 серпня 2020 18:18
Проект договору Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 13 серпня 2020 15:14
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:41
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, технічні характеристики матрацу, наматрацника, рушників махрових та комплекту постільної білизни.
Відповідь: до тендерної документації внесено відповідні зміни
Стосовно ДСТУ
Дата подання: 14 серпня 2020 16:30
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:38
У технічних вимогах зазначено, що простирадло, підковдра, наволочка та комплект дитячої постільної білизни повинні відповідати ДСТУ 4239:2003. Однак в Україні на постільну білизну діє ДСТУ 3119-95 Білизна постільна. Загальні технічні умови. ДСТУ 11027-2014 на махрові рушники - є міждержавним стандартом, який не діє в Україні. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ 4239:2003 є чинним на території України згідно "каталогу Нац. стандартів та кодексів усталеної практики." Якщо ви вважаєте що ДСТУ не діє на території України, то згідно вимог Додатку 4 до ТД: Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА 145 612,00
UAH з ПДВ
145 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбань Юрій Васильович 179 378,50
UAH з ПДВ
179 378,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 229 083,00
UAH з ПДВ
229 083,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП СПІВДРУЖНІСТЬ " 287 090,00
UAH з ПДВ
287 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД" 298 611,60
UAH з ПДВ
298 611,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:32
СЕС_.pdf
26 серпня 2020 09:32
СЕС.pdf
26 серпня 2020 09:32
Аналогічні договори.pdf
26 серпня 2020 09:32
Dovidka.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 09:18
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:16
Довідка(1).zip

Публічні документи

26 серпня 2020 08:59
Електронний підпис
26 серпня 2020 08:59
фіззвітність.pdf
26 серпня 2020 08:59
Статут.pdf
26 серпня 2020 08:59
СЕС2.PDF
26 серпня 2020 08:59
Протокол.pdf
26 серпня 2020 08:59
ПРОЕКТ-ДОГОВІР.pdf
26 серпня 2020 08:59
ПДВ.pdf
26 серпня 2020 08:59
Паспорт якості.pdf
26 серпня 2020 08:59
Паспорт Дуброва.pdf
26 серпня 2020 08:59
накладная Марченко.PDF
26 серпня 2020 08:59
НАКАЗ.pdf
26 серпня 2020 08:59
марченко відгук.PDF
26 серпня 2020 08:59
договор Марченко.PDF
26 серпня 2020 08:59
Довідка щодо товару.pdf
26 серпня 2020 08:59
Довідка сертифікація.pdf
26 серпня 2020 08:59
ДОВІДКА МВД.pdf
26 серпня 2020 08:59
Довідка ліцензування.pdf
26 серпня 2020 08:59
Довідка довкілля.pdf
26 серпня 2020 08:59
відгук.jpg
26 серпня 2020 08:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 серпня 2020 08:59
Висновок СЕС.PDF
26 серпня 2020 08:59
Висновок ДСЕЕ 12.2-18-1 25055.pdf
26 серпня 2020 08:59
Виробнича база.pdf
26 серпня 2020 08:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 00:43
Електронний підпис
26 серпня 2020 00:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 серпня 2020 00:42
Ст.17.pdf
26 серпня 2020 00:42
Протокол.pdf
26 серпня 2020 00:42
Лист-згода.pdf
26 серпня 2020 00:42
Довідка про Учасника.pdf
26 серпня 2020 00:42
Витяг.zip
26 серпня 2020 00:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Горбань Юрій Васильович

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП СПІВДРУЖНІСТЬ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЕТКАЛО ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА
#2644914420
Відхилено
145 612,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 серпня 2020 00:00
ФОП Горбань Юрій Васильович
#2307200094
Переможець 179 378,50
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:31

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Горбань Юрій Васильович
#2307200094
179 378,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:20
дод.уг.№2 до дог.№247 від 15.09.20-зміна реквізитів-ФОП Горбань.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:49
дод.уг.1 від 30.12.2020 до дог.247 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:15
дод.уг.1 від 30.12.2020 до дог.272 від 20.10.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:50
дог.№247 від 15.09.2020-постіл.білиз.-ФОП Горбань Ю.В.pdf укладений
15 вересня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML