Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради Волинської області в смт. Турійськ, вул. Лікарська,22» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015- 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
8 615 354,00 UAH
UA-2020-08-10-007855-a 285dc08cd31147f2b6ff7e26a41bd25b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Мельничук

+380967251431 turcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Турійська центральна районна лікарня" Турійської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01983039
Місцезнаходження: 44800, Україна , Волинська обл., смт. Турійськ, вул. Лікарська, буд. 22
Контактна особа: Петро Мельничук
+380967251431
turcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:57
Очікувана вартість: 8 615 354,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 076,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради Волинської області в смт. Турійськ, вул. Лікарська,22» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015- 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44801, Україна, Волинська область, Турійськ, вул.Лікарська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 14:52
Протокол 5.pdf
17 серпня 2020 14:52
Тендерна документація змінена від 17.08.2020.docx
13 серпня 2020 15:14
Протокол 4 зміни.pdf
11 серпня 2020 17:00
Протокол (7).pdf
10 серпня 2020 18:14
Додаток 3.1. відомість обсягів робіт.docx
10 серпня 2020 18:14
Додаток 4 - Проект договору.docx
26 серпня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 14:52
Протокол 5.pdf
17 серпня 2020 14:52
Тендерна документація змінена від 17.08.2020.docx
13 серпня 2020 15:14
Тендерна документація змінена від 13.08.2020.docx
11 серпня 2020 17:00
Тендерна документація змінена.docx
10 серпня 2020 18:14
Тендерна документація.docx
13 серпня 2020 15:14
Протокол 4 зміни.pdf
11 серпня 2020 17:00
Протокол (7).pdf
10 серпня 2020 18:14
Додаток 3.1. відомість обсягів робіт.docx
10 серпня 2020 18:14
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін в ТД
Дата подання: 12 серпня 2020 14:05
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:01
ШановнийЗамовник! У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії, до учасників та вимоги» вказано, що обов'язковою умовою є використання учасником для виконання робіт спецтехніки, учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди / користування або наявність у власності): - якщо оренда / користування спецтехніки з водієм: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції медичної книжки або медичної довідки водія ( -їв), - якщо оренда / користування без водія: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою за договором оренди / користування; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою або медичною довідкою водія (-їв), - за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою або медичною довідкою водія (-їв). У складі тендерної пропозиції надаються скановані копії медичних книжок на робітників субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)) та робітників, залучених згідно з договорами цивільно-правового характеру/трудовими договорами. Поясніть чим обґрунтовуються необхідність вимоги надати Інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв та ін.) відповідної кваліфікації (на даному етапі закупівлі), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету договору, особливо "медичні книжки та довідки". Навіщо вимагати абсолютно непотрібні документи в ТД про працівників, якщо це жодним чином не впливає на предмет договору? Відповідно до Постанови КМ України №559 від 23 травня 2001р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» тому, вимагаємо усунути явні дискримінаційні та необґрунтовані вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесемо зміни до ТД
Питання щодо кваліфікації субпідрядника та інші порушення
Дата подання: 14 серпня 2020 18:22
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:52
Шановний Замовник. В Розділі 7 оновленої Тендерної документації від 13.08.2020 року, яка не затверджена протоколом № 4. зазначена вимога, про необхідність долучення до Тендерної пропозиції Учасника копії медичних книжок працівників субпідрядника, що в штаті та або по ЦПУ. Дана вимога є дискимінаційною та порушує Закон України "Про захист персональних даних". Крім цього, вимога надання субпідрядником копію балансової або інвентаризаційної відомості є порушеням вимог цивільного та господарського законодавства, оскільки Генпідрядник несе відповідальність перед Замовником за роботи, які будуть виконуватись субпідрядником. Вважаємо, що вищевказані вимоги Замовника в Тендерній документації є порушенням ст. 16 та п.18 ч. 2 ст. 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними. Також Замовником при публікації не дотримано вимоги ч.2 ст. 24 Закону України " Про публічні закупівлі" , оскільки не опубліковано перелік самих змін, що вносились ним, згідно протоколу № 4 від 13.08.2020р. На титульній сторінці Тендерної документації, також, відсутнє посилання на нову редакцію від 13.08.2020р. Просимо, привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесемо зміни до ТД

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-007855-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Код ЄДРПОУ:30659431
Дата подання: 09 вересня 2020 14:46
оскарження дій замовника
перегляд рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Скасована
Дата: 09 вересня 2020 15:42
Причина: Не долучився документ
Номер вимоги: UA-2020-08-10-007855-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Код ЄДРПОУ:30659431
Дата подання: 09 вересня 2020 15:39
Вимога про перегляд рішення
Неправомірне рішення Замовника торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 14:29
Сестру медичну відділу закупівель Кривду Л.Г., яка повідомила при розгляді даної вимоги було встановлено: Учасник Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" не відповідає вимогам закупівлі, оскільки відповідно до розділу ІІІ тендерної документації вимагається всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електрону систему закупівель у вигляді електронного документів придатних для машино зчитування, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів згідно яких виготовляються такі скан-копії. Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозицій. У разі невідповідності, пріоритетною вваважається інформація, зазначена в екраних формах Системи, відповідно учасник при завантаженні листів гарантій не виконав дану вимогу. При перевірці на відповідність щодо відповідності виконання робіт які нами зазначенні у додатку 3.1 було встановлено відхилення від наших показників, відповідно в учасника Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" в локальному кошторисі на покрівлю є не відповідність у п.24, п.34 та в п42.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-007855-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Код ЄДРПОУ:30659431
Дата подання: 15 вересня 2020 16:36
Вимога про перегляд рішення
Скарга на рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 14:34
Відхилити вимогу відповідно до протоколу розгляду №10 від 17.09.2020р

Документи подані скаржником

09 вересня 2020 15:39
Скарга

Документи

14 вересня 2020 14:29
Протокол №8.pdf

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 16:22
Скарга на рішення

Документи

17 вересня 2020 14:34
Протокол 10.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000005 ● 8c315aa3f636462d89ac53cbcf8f0a04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 10:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2020 № 40-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 11.09.2020 № 40-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-10-007855-a від 10.08.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При проведенні моніторингу, встановлено порушення при оголошенні даної закупівлі. Замовник на стадії кваліфікації не може виправити дану невідповідність, тому відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у разі не можливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель) тому вирішено тендерним комітетом відмінити відкриті торги по закупівлі № UA-2020-08-10-007855-a від 10.08.2020р. за предметом закупівлі («Капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради Волинської області в смт. Турійськ, вул. Лікарська,22» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015- 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)»

2020-09-17 11:30:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону та частини 1 статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 6 179 881,00
UAH з ПДВ
5 776 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМіЛа" 8 088 000,00
UAH з ПДВ
5 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 6 625 648,03
UAH з ПДВ
6 625 648,03
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 7 192 244,44
UAH з ПДВ
6 999 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова Аркада" 7 672 680,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцьккомунбуд 8 315 382,00
UAH з ПДВ
8 315 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:22
інформація.pdf
25 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:24
лист пояснення.pdf
25 серпня 2020 14:24
гарантійні листи.pdf
25 серпня 2020 14:24
інформаційна довідка1.pdf
25 серпня 2020 14:24
інформаційна довідка.pdf
25 серпня 2020 14:24
довідки з банку.pdf
25 серпня 2020 14:24
свідоцтво ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:24
Дозвіл субпідрядника.pdf
25 серпня 2020 14:24
Дозвіл Промбудтранс.pdf
25 серпня 2020 14:24
Дозвола.pdf
25 серпня 2020 14:24
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 14:24
статут.pdf
25 серпня 2020 14:24
Витяг.pdf
25 серпня 2020 14:24
посвідчення Неделюк.pdf
25 серпня 2020 14:24
Відгук Луцький НТУ.pdf
25 серпня 2020 14:24
відгук Липинський.pdf
25 серпня 2020 14:24
КБ2_ КБ3 ЛНТУ.pdf
25 серпня 2020 14:24
КБ2_ КБ3 Липинський.pdf
25 серпня 2020 14:24
договір ЛНТУ.pdf
25 серпня 2020 14:24
договір Липинський.pdf
25 серпня 2020 14:24
фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 14:24
договір оренди (майно).pdf
25 серпня 2020 14:24
проект договору.pdf
25 серпня 2020 14:24
паспорт директора.pdf
25 серпня 2020 14:23
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:35
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:17
Договірна ціна imd.rar
25 серпня 2020 20:17
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 20:17
Гарантійний лист 2.pdf
25 серпня 2020 20:17
Фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 20:17
Субпідряд.pdf
25 серпня 2020 20:17
Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 20:17
Довідки з банку.pdf
25 серпня 2020 20:17
Гарантійний лист 1.pdf
25 серпня 2020 20:17
Витяг з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 20:17
Лист згода. Паспорт.pdf
25 серпня 2020 20:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:56
Тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2020 19:56
Статут.PDF
25 серпня 2020 19:56
протокол_1.19.PDF
25 серпня 2020 19:55
Лист про код доступу.PDF
25 серпня 2020 19:52
Документи про статтю 17.pdf
25 серпня 2020 19:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 серпня 2020 19:48
Волбуд2.pdf
25 серпня 2020 19:48
довідка приват.pdf
25 серпня 2020 19:48
Волбуд1.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:29
договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 15:29
відомість ресурсів.pdf
02 вересня 2020 15:29
локальний кошторис.pdf
02 вересня 2020 15:29
Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 15:29
Статут.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
25 серпня 2020 22:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 22:49
Довідка про субпідряд.pdf
25 серпня 2020 19:18
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 19:18
Статут.pdf
25 серпня 2020 19:18
Паспорт.pdf
25 серпня 2020 19:18
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:18
Довідки ст.17 Закону.pdf
25 серпня 2020 19:18
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 19:17
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 19:17
Захист довкілля.pdf
25 серпня 2020 19:17
0000001908421451.1.0.pdf
25 серпня 2020 19:17
S1499201 Квитанція _2.pdf
25 серпня 2020 19:17
Аналогічне виконання.pdf
25 серпня 2020 19:17
Працівники.rar
25 серпня 2020 19:17
Свiдоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 10:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:23
КАДРИ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ.rar
25 серпня 2020 15:23
Субпідрядник.rar
25 серпня 2020 15:23
кошторис.rar
25 серпня 2020 15:23
Фінзвітнсть баланс 2019.pdf
25 серпня 2020 15:23
Банки.rar
25 серпня 2020 15:23
ДОСВІД.rar
25 серпня 2020 15:23
УСТАНОВЧІ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ "АМіЛа"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ПП "ПРОМБУД-5"

ПП "Нова Аркада"

ТОВ Луцьккомунбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#30659431
Відхилено 5 776 999,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Очікує рішення 6 625 648,03
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:35
ТОВ "АМіЛа"
#25090493
Відхилено 5 777 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431

№ рішення у справі

63/108-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

08 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:19
протокол 6.pdf
03 вересня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2020 14:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:26
Протокол №7.pdf
08 вересня 2020 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:53
Кінець періоду оскарження: 06 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 06 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
25 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:33
Протокол 9.pdf