Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 16+400 – км 18+500 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repairs of road of the state value T-23-09 Shepetivka – Chudniv – Berdychiv on the section km 16+400 – km 18+500 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, roads, highways, airfields and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
6 387 826,80 UAH
UA-2020-08-10-007766-a e3234f3882fd4fd69bdb99123ffe9fae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 6 387 826,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 878,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 серпня 2020 17:52
Enquiries until: 06 вересня 2020 15:00
Complaints submission until: до 12 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 6 387 827 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 878 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 16+400 – км 18+500 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current minor repairs of road of the state value T-23-09 Shepetivka – Chudniv – Berdychiv on the section km 16+400 – km 18+500 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, roads, highways, airfields and railways, leveling surfaces). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:49
Проєкт договору ПДР Т-23-09 км 16-18.pdf
10 серпня 2020 17:49
ТД 76І1 від 10.08.20 ПДР Т-23-09 км 16 - км 18.docx
10 серпня 2020 17:49
Дефектний акт ПДР Т-23-09 км 16-18.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АБЗ
Дата подання: 27 серпня 2020 13:49
Дата відповіді: 31 серпня 2020 17:06
У чинному законодавстві України такого поняття як асфальтобетонний завод не існує. Водночас, у чинному ГОСТ 27945-95 «Установки асфальтозмішувальні. Загальні технічні умови» визначено, що асфальтозмішувальні установки, як основне технологічне обладнання, призначене для приготування асфальтобетонних і бітумних сумішей, поділяються на мобільні та стаціонарні. Різниця між ними полягає у тому, що вузли і блоки агрегатів стаціонарних установок монтуються на фундаментному майданчику, а агрегати мобільної установки монтуються на причепи і напівпричепи на пневмоходу. До основного технологічного устаткування АБЗ також відносяться: приймальні пристрої для кам'яних матеріалів, бітуму, ПАР, мінерального порошку; майданчики для зберігання кам'яних матеріалів і ємності для бітуму з нагрівальним обладнанням і бітумними насосами, ємності для ПАР з нагрівачами і насосами, ємності для мінерального порошку і системи для його подачі; машини для подачі кам'яних матеріалів в бункери змішувальних установок; пристрої для завантаження готової продукції, накопичувачі готової продукції; дробильно-сортувальне обладнання для кам'яних матеріалів, міксер для перемішування компонентів та т.і. Оскільки умовами тендерної документації, серед підтвердних документів на АБЗ, який знаходиться у власності Учасника вказано на необхідність надання документів, що підтверджують право власності на нього, то з урахуванням вищевказаних положень законодавства просимо надати роз’яснення, які саме документи в розумінні замовника підтверджують право власності на АБЗ, зокрема у випадку знаходження декількох стаціонарних асфальтобетонних установок, змонтованих на різних фундаментних майданчиках, кожен з яких не зареєстрований як окремий об’єкт нерухомості, а також у випадку, якщо АБЗ (як сукупність основного та допоміжного технологічного обладнання та іншого обладнання) не зареєстроване як цілісний майновий комплекс, а також, якщо в учасника у власності перебуває мобільна установка, в тому числі, якщо остання придбана як бувша у використанні. Додатково звертаємо увагу, що згідно частини першої статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання інформації про перелік документів, що підтверджують право власності на АБЗ повідомляємо, що такими документами є документи визначені умовами тендерної документації виходячи із того, що підстави виникнення та документи, що підтверджують право власності на кожний об՚єкт визначаються чинним законодавством України з урахуванням виду майна.
Аналогічні договори
Дата подання: 04 вересня 2020 15:55
Дата відповіді: 09 вересня 2020 13:58
Умовами тендерної документації передбачено, що учасник має подати довідку не менше ніж про один аналогічний договір. Також передбачено, що аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування АБО ІНШИЙ (ІНШІ) ДОГОВІР (ДОГОВОРИ) ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ/ВИКОНАННЯ РОБІТ, ЯКІ Є СУМІСНИМИ із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. У зв’язку із тим, що чинне законодавство містить визначення «сумісний» лише у ДСТУ 2941-94 «Розроблення систем Термiни та визначення», ДСТУ 3230-95 «Управлiння якiстю та забезпечення якостi Терміни та визначення» і означає придатність об'єктів до спільного використання у конкретних умовах для виконання відповідних вимог, а ЦК України, ГК України взагалі не містять визначення поняття «сумісні послуги/роботи», то просимо Замовника надати роз’яснення, В КОНТЕКСТІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ/ВИКОНАННЯ РОБІТ СУМІСНИХ З ПОСЛУГАМИ/РОБОТАМИ, ПЕРЕДБАЧЕНИМИ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ ЦЕ ТАКІ, ЩО ПОЄДНУЮТЬСЯ, УЗГОДЖУЮТЬСЯ, МОЖУТЬ РАЗОМ ВИКОНУВАТИСЯ ІЗ НАДАННЯМ ПОСЛУГ/ВИКОНАННЯМ РОБІТ З ПОТОЧНОГО ДРІБНОГО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ЧИ ПОДІБНІ ЇМ? ЯКЩО ПОДІБНІ, ТО ЗА ЯКИМИ КРИТЕРІЯМИ/УМОВАМИ, ЧИ МОЖЛИВО ВИДАМИ РЕМОНТІВ ТА/АБО ПЕРЕЛІКОМ РОБІТ І ЧИ ЗГІДНО ГБН Г.1 218 182:2011? При цьому, просимо не підходити формально до надання відповідних роз’яснень, оскільки без юридичного закріплення поняття «сумісні послуги/роботи» та без розкриття Замовником його смислового змісту, останнє підлягає досить широкому тлумаченню у межах свідомості інтерпретатора, що може потягти неправильні реалізацію і застосування. Окремо просимо врахувати, що принципи публічних закупівель, закріплені у Законі України «Про публічні закупівлі» передбачають забезпечення рівного й об’єктивного відношення до всіх учасників закупівельного процесу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що іншим (іншими) договором (договорами) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі потрібно розуміти договір/договори з поточного середнього ремонту, або капітального ремонту доріг загального користування, або інші за назвою договори, що поряд із можливими послугами/роботами обов’язково передбачають надання послуг/виконання робіт вказаних у Дефектному акті, що є додатком до тендерної документації (технічна частина подається Замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 жовтня 2020
UA-2020-08-10-007766-ae3234f3882fd4fd69bdb99123ffe9fae
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Новшляхбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "МВМ-13" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 12:58

Документи

16 вересня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 1.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 9.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 8.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 7.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 6.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 5.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 4.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 3.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 2.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 1.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 3.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 2.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 1.rar
15 вересня 2020 17:04
фінансова звітність.pdf
15 вересня 2020 17:04
проект договору.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність техніки.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність МТБ.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність АБЗ.pdf
15 вересня 2020 17:04
ліцензія.pdf
15 вересня 2020 17:04
додаток 4 і відгук.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідки ст 17.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідка.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 6.rar
15 вересня 2020 17:04
довідка про санкції.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 5.rar
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 4.rar
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 3.rar
15 вересня 2020 17:04
довідка відхилення ТП.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідка 120 днів.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 2.rar
15 вересня 2020 17:04
гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 17:04
Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2020 17:04
ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 09 жовтня 2020 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Приватне підприємство «МВМ-13»; Юридична адреса: 30430, Хмельницька обл., Шепетівський р-н., с. Судилків, вул. Білокриницька, 4 Фактична адреса: 30430, Хмельницька обл., Шепетівський р-н., с. Судилків, вул. Білокриницька, 4 Код ЄДРПОУ: 14149378. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-10-007766-a. 4. Назву предмета закупівлі: Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 16+400 – км 18+500 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current minor repairs of road of the state value T-23-09 Shepetivka – Chudniv – Berdychiv on the section km 16+400 – km 18+500 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, roads, highways, airfields and railways, leveling surfaces). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «МВМ-13», тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 10 серпня 2020 року №76/1, а саме: 1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПП «МВМ-13» на підтвердження інформації в поданій Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею №132/7 від 15.09.2020 року (далі - Інформаційна довідка) не надав необхідних підтверджуючих документів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування/одиниця виміру Обсяг Дата та номер підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище. Аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт; - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками не раніше дати оголошення закупівлі; Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Таблиця 2 № з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші м² 16 800 Види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог тендерної документації від 10 серпня 2020 року №76/1, учасник ПП «МВМ-13» повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору й зазначеної в Інформаційній довідці інформації, а саме для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт; - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками не раніше дати оголошення закупівлі; 2. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження інформації, що зазначена в поданій Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею №132/6 від 15.09.2020 року, за № п/п 6 «Машиніст автогудронатора (водій)» було завантажено документи на працівника Мовсисян Г. Г., де на підтвердження інформації надано копію трудової книжки (з наявними записами №21 від 02.03.2020), де зазначено, що вказаного працівника переведено на посаду водія та копію наказу про переведення на посаду водія №15 від 02.03.2020 р, однак тендерною документацією від 10 серпня 2020 року №76/1 вимагалася саме посада «Машиніста автогудронатора», що передбачена Класифікатором професій України (ДК 003:2010) за кодом 8332. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником зазначається розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 ВСЬОГО: * Графи 4, 5, 6 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (з наявними записами) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та інші), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше двох років. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст автогрейдера 1 2 Машиніст автогудронатора 1 3 Машиніст укладача асфальтобетону 1 4 Машиніст котка самохідного 4 5 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1 6 Водій транспортних засобів 4 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Дорожній робітник 4 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПП «МВМ-13» на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників згідно Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації від 10 серпня 2020 року №76/1, а саме на підтвердження наявності працівника за посадою «Машиніст автогудронатора» необхідно надати копію трудової книжки (з наявними записами) та копію наказу про призначення на посаду «Машиніст автогудронатора», або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 та на підставі протокольного рішення тендерного комітету №76/8 від 09.10.2020 року та вищезазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПП «МВМ-13», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов

Документи

16 вересня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:47
Заробітна плата.jpg
16 вересня 2020 14:47
протокол.jpg
16 вересня 2020 14:47
протокол 2.jpg
16 вересня 2020 14:47
Дозвіл на викиди.pdf
16 вересня 2020 14:47
Договір купівлі АБЗ.zip
16 вересня 2020 14:47
Договір АБЗ.zip
16 вересня 2020 14:47
атестат виробництва.jpg
16 вересня 2020 14:47
Атестат АБЗ (3).jpg
16 вересня 2020 14:47
Атестат АБЗ (2).jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0042.jpg
16 вересня 2020 14:47
база.rar
16 вересня 2020 14:47
Атестат на лабораторію.pdf
16 вересня 2020 14:47
працівники.zip
16 вересня 2020 14:47
оСВ.jpg
16 вересня 2020 14:47
дов 3 (2).jpg
16 вересня 2020 14:47
дов 3 (1).jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0032.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0031.jpg
16 вересня 2020 14:47
Новая папка.rar
16 вересня 2020 14:47
Скан копія статуту.PDF
16 вересня 2020 14:47
Паспорт Директора.pdf
16 вересня 2020 14:47
Наказ на призначення.pdf
16 вересня 2020 14:47
Виписка.png
16 вересня 2020 14:47
Середюк.jpg
16 вересня 2020 14:47
Середюк(4).jpg
16 вересня 2020 14:47
Середюк(3).jpg
16 вересня 2020 14:47
Середюк (2).jpg
16 вересня 2020 14:47
Погосян.jpg
16 вересня 2020 14:47
Погосян додаток 2.jpg
16 вересня 2020 14:47
Погосян додаток 1.jpg
16 вересня 2020 14:47
Кушнір додаток.zip
16 вересня 2020 14:47
Кушнір дип.jpg
16 вересня 2020 14:47
Бриж додаток 2.jpg
16 вересня 2020 14:47
Бриж додаток 1.jpg
16 вересня 2020 14:47
Бриж 2.jpg
16 вересня 2020 14:47
Бриж 1.jpg
16 вересня 2020 14:47
Трудова Хроль.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Стекезін.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Сідлецький.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Сидорук Р..pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Середюк-1.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Рожок-1.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Погосян Ішхан.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Перепелиця.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Нікольчук.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Мовсисян.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Луцюк.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Луцюк М..pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Конончук.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Колесник.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Зотов.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Добринчук-1.pdf
16 вересня 2020 14:47
Трудова Бриж.pdf
16 вересня 2020 14:47
трудова басюк.zip
16 вересня 2020 14:47
трудова басюк (1).zip
16 вересня 2020 14:47
Сидорук Трудова.zip
16 вересня 2020 14:47
Наказ_Середюк.jpg
16 вересня 2020 14:47
Наказ_Перепелиця.jpg
16 вересня 2020 14:47
Наказ_№26.jpg
16 вересня 2020 14:47
Наказ_15.jpg
16 вересня 2020 14:47
Наказ Сідлецький.jpg
16 вересня 2020 14:47
Наказ Нікольчук.jpg
16 вересня 2020 14:47
Витяг_з_наказу_№24.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0059.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0058.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0057.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0036.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0035.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0034.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0033.jpg
16 вересня 2020 14:47
CCI15092020_0103.jpg
16 вересня 2020 14:47
Техпаспорт_Краз_полив_.pdf
16 вересня 2020 14:47
Техпаспорт_коток_141.pdf
16 вересня 2020 14:47
ЛИст.jpg
16 вересня 2020 14:47
Коток 24 т.PDF
16 вересня 2020 14:47
Копія договору.pdf
16 вересня 2020 14:47
Копія АР АМ 174.jpg
16 вересня 2020 14:47
Копія акта.pdf
16 вересня 2020 14:47
Автогудронатор копія.pdf
16 вересня 2020 14:47
Автогрейдер копія.pdf
16 вересня 2020 14:47
CCI16092020_0066.jpg
16 вересня 2020 14:47
174 АС Каток.pdf
16 вересня 2020 14:47
130.jpg
16 вересня 2020 14:47
iнвент.карта__(2).jpg
16 вересня 2020 14:47
iнвент.карта__(1).jpg
16 вересня 2020 14:47
iнвент.карта.jpg
16 вересня 2020 14:47
Договір оренди землі.zip
16 вересня 2020 14:47
Re_ ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новшляхбуд"

ПП "МВМ-13"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Новшляхбуд" 4 988 000,00
UAH з ПДВ
4 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 1.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 9.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 8.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 7.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 6.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 5.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 4.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 3.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 2.rar
15 вересня 2020 17:04
механізатори і водії 1.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 3.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 2.rar
15 вересня 2020 17:04
ІТП 1.rar
15 вересня 2020 17:04
фінансова звітність.pdf
15 вересня 2020 17:04
проект договору.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність техніки.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність МТБ.pdf
15 вересня 2020 17:04
наявність АБЗ.pdf
15 вересня 2020 17:04
ліцензія.pdf
15 вересня 2020 17:04
додаток 4 і відгук.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідки ст 17.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідка.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 6.rar
15 вересня 2020 17:04
довідка про санкції.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 5.rar
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 4.rar
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 3.rar
15 вересня 2020 17:04
довідка відхилення ТП.pdf
15 вересня 2020 17:04
довідка 120 днів.pdf
15 вересня 2020 17:04
дор робітники 2.rar
15 вересня 2020 17:04
гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 17:04
Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2020 17:04
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Новшляхбуд"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій