Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер (моноблок))
Очікувана вартість
3 375 000,00 UAH
UA-2020-08-10-007611-a 5dd7426487624c968b44b886319cfc3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380442726077 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380442726077
tender_sso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:26
Очікувана вартість: 3 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплект
30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер (моноблок))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:24
ОГОЛОШЕННЯ МОНОБЛОК.docx
10 серпня 2020 17:24
ТД МОНОБЛОК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 серпня 2020 10:17
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку № 5 Розділу 5 (постачання Товару) пункту 5.4 зазначено, що: «Датою поставки Товару вважається дата поставки та, за вимогою Замовника, підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 2 877 300,00
UAH з ПДВ
2 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 3 005 352,00
UAH з ПДВ
2 770 011,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 2 770 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
2 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 09:27
ДУ № 1 до 145ссо-20.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:26
ДУ № 1 до 145ссо-20.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 08:27
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:08
№ 145ссо-20.pdf укладений
11 вересня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. в такій редакції:"3.1. Загальна ціна Договору становить 2 769 750 (два мільйони сімсот шістдесят дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят гривень) 00 копійок, у тому числі ПДВ - 461 625 (чотириста шістдесят одна тисяча шістсот двадцять п'ять гривень) 00 копійок."
Номер договору про закупівлю: 145ссо-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/145ссо-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 769 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 461 625,00 UAH)