Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги за адресою: шосе Донецьке, 97, 97А
Очікувана вартість
1 920 233,00 UAH
UA-2020-08-10-007542-a 0e0ea62b15a344b2ad492e9494148195
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:49
Очікувана вартість: 1 920 233,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 202,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу (45111300-1 - Демонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, шосе Донецьке, 97, 97А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1 послуга
Послуги з улаштування проїзду (45233220-7 - Влаштування дорожнього покриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, шосе Донецьке, 97, 97А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1 послуга
Послуги з улаштування тротуару (45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, шосе Донецьке, 97, 97А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД" 1 702 701,68
UAH з ПДВ
1 702 701,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" 1 915 260,00
UAH з ПДВ
1 915 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" 1 918 112,01
UAH з ПДВ
1 918 112,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:31
Трудова Дегтярь О.І..pdf
01 вересня 2020 15:31
Трудова Халін І.О..pdf
01 вересня 2020 15:31
Трудова Корольков В.Ю..pdf
01 вересня 2020 15:31
Трудова Мальченко Д.О..pdf
01 вересня 2020 15:31
Трудова Мальченко В.О..pdf
25 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 15:17
Проект Договору.pdf
25 серпня 2020 15:17
Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 15:17
65-125.pdf
25 серпня 2020 15:17
1-64.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:22
Документи переможця.pdf
27 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:00
92-107 Техніка-3.pdf
27 серпня 2020 17:00
78-91 Техніка-2.pdf
27 серпня 2020 17:00
59-77 Техніка-1.pdf
27 серпня 2020 17:00
233-238 Декларація.pdf
27 серпня 2020 17:00
210-232 Розрахунки.pdf
27 серпня 2020 17:00
209 Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 17:00
202-205 Проект договору.pdf
27 серпня 2020 17:00
17-58 Працівники.pdf
27 серпня 2020 17:00
138-158 Довідки.pdf
27 серпня 2020 17:00
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:17
Фінансова звітність.pdf
27 серпня 2020 11:17
Техніка.pdf
27 серпня 2020 11:17
Працівники.pdf
27 серпня 2020 11:17
Інші документи.pdf
27 серпня 2020 11:17
Довідки.pdf
27 серпня 2020 11:17
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАВТОБУД"

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАВТОБУД"
#42204320
Відхилено 1 702 701,68
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:01
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
Переможець 1 915 260,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:56

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, а саме: Наказ про призначення директора та протокол № 01-2018 установчих зборів надано учасником у вигляді завіреної копії. Разом з цим, вимогами тендерної документації вимагалось надання оригіналу. 1.2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), розміщено назву довідок після адресату, що не відповідає формі наведеній у Тендерній документації. 1.3. Згідно наданих наказів про прийняття на роботу працівників Дегтярь О.І., Халін І.О., Корольков В.Ю., Мальченко Д.О., Мальченко В.О. прийняті за строковими трудовими договорами на період з 01.04.2019 до 31.10.2019. Відповідно учасник ТОВ "УКРАВТОБУД" не підтвердив наявність вказаних працівників станом на дату подачі його пропозиції. 1.4. В довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в останньому стовпчику таблиці некоректно заповнено інформацію, а саме вказано назву, номер та дату договору надання послуг автотранспорту та механізмів. При цьому, формою довідки передбачалось зазначення в даному стовпчику окремо щодо кожної позиції інформації про приналежність: власне, орендоване, (надання послуг) залучається субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів). 1.5. В довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій назва техніки зазначеної у пунктах 3, 4, 7, 18, 20, 21, 22 таблиці не відповідає в повній мірі назві вказаній в договорі про надання послуг автотранспорту та механізмів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. 2.2. Додаток 7, 8, 9 тендерної документації та пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації: Від форм довідок/листів тощо наведених замовником у тендерній документації, учасникам заборонено відступати. 2.3. Додаток 3 тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 7 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 2.4. Додаток 8 тендерної документації; 2.5. Додаток 3 та додаток 8 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати відскановані з оригіналу наказ про призначення директора та протокол №01-2018 установчих зборів; 3.2. Надати оновлені довідки складені за формою додатку 7, додатку 8, та додатку 9 тендерної документації; 3.3. Надати щодо працівників Дегтярь О.І., Халін І.О., Корольков В.Ю., Мальченко Д.О., Мальченко В.О. актуальні документи щодо працевлаштування у учасника згідно вимог Тендерної документації: копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). Або надати законодавчо обґрунтоване письмове пояснення щодо ненадання вищезазначених документів; 3.4. Надати оновлену довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із заповненою інформацією згідно форми довідки наведеної у додатку 8 тендерної документації; 3.5. Надати оновлену довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми довідки наведеної у додатку 8 тендерної документації, з заповненою інформацією, у тому числі щодо коректної назви техніки.

Документи

01 вересня 2020 17:38
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:36
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
1 915 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:07
Ду 2 15.09-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 17:54
Д.у. 1 до дог. 15.09-1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:12
Договір 15.09-1.pdf укладений
15 вересня 2020 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 661 516,40
UAH (в тому числі ПДВ 276 919,40 UAH)