Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 23+007 - км 44+800, Запорізька область
Очікувана вартість
5 059 876,00 UAH
UA-2020-08-10-007540-a 58717ecaa2764a0cbf7eaa3a11fe97c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:02
Очікувана вартість: 5 059 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 299,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25299.38 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 23+007 - км 44+800, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-02-000010 ● 81c3678a5d4b4faa868b0056d6cbe01f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.10.2020 № 69

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2020 № 69.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-10-007540-a 10.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-2_1


В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-20 16:10:39

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Розробки проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 23+007 - км 44+800, Запорізька область (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-10-007540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктами 8 і 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні.
Відповідно до пп.1.1 пункту 1 та пп.5.7 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається із завантаженням, зокрема, інформації щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону) (надається згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації).
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, додаток №2 до тендерної документації містить вимоги щодо надання інформації, що подається Учасником для підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 4, 10 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає нормам Закону. Поряд з тим, в додатку №2 до тендерної документації не містяться вимоги про надання інформації по пункту 12 частини першої та частині другій статті 17 Закону.
Крім того, пп. 6.3.6 пункту 3 розділу 6 тендерної документації визначено, що документи, які вимагаються від Учасника-Переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, наведені у Додатку 6 до цієї тендерної документації.
Додаток №6 «Документи, які вимагаються від Переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону» до тендерної документації містить вимогу про надання підтвердження, що надається Переможцем щодо відсутності підстав, визначених у пункті 11 частини першої статті 17 Закону, проте не містить вимоги про надання інформації по частині другій статті 17 Закону, що не відповідає нормам Закону.
Поясніть викладене вище щодо подання (неподання) підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством при складанні тендерної документації.
Відповідно до п. 2.4 розділу 3 тендерної документації повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). В складі пропозиції ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" наявна довіреність №5669-К-О від 30.09.2019 на підписанта банківської гарантії без накладення ЕЦП/КЕП гаранта.
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету, якими прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" переможцем торгів, пояснень з вищевказаного питання.
Крім того, пунктом 6 розділу 6 тендерної документації передбачено внесення Учасником-Переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-26 16:32:52

Пояснення по суті Запиту стосовно ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" по закупівлі № UA-2020-08-10-007540-a на закупівлю робіт «Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 23+007 - км 44+800, Запорізька область»

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення.
1. Стосовно відсутності інформації про мову в оголошені закупівлі та умов надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Оприлюднення інформації про закупівлю
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.


Вимоги стосовно заповнення та надання тендерних пропозиції вказуються у вимогах тендерної документації, яка завантажується на веб-портал Уповноваженого органу. Хочемо зауважити, що при заповнені на майданчику оголошення про закупівлі відсутня строчка заповнення щодо інформації про мову відповідно якої повинні складатися тендерні пропозиції. Але, інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказана у п. 7 розділу І нової редакції тендерної документації, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. В оголошені про закупівлю вказано розмір забезпечення тендерної пропозиції, а також вимоги щодо її надання вказані у п. 2 розділу ІІІ нової редакції тендерної документації.
2. Стосовно вимог для учасників процедури закупівлі та подання тендерної пропозиції відповідно до ст. 17 Закону повідомляємо наступне.
Відповідно до п.п. 5.3. п.5 Розділу ІІІ нової редакції тендерної документації передбачено надання пропозицій від учасників закупівлі, якими підстав для відмови в участі у процедури закупівлі згідно із статтею 17 Закону. Додатком № 2 є доповненням до вимог нової редакції тендерної документації. А також, у додатку № 6, що є доповненням до нової редакції тендерної документації також передбачені вимоги стосовно надання своїх пропозицій учасниками закупівлі.
Стосовно документів переможця, у п.п. 6.3.6 п. 3 розділу 6 нової редакції тендерної документації та у Додатку № 6 до нової редакції тендерної документації вказано, що «Документи, які вимагаються від Переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону», тобто вимога щодо надання документів у своїй пропозиції учасниками закупівлі відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону присутня (додаються).
3. Стосовно банківської гарантії учасника закупівлі. а саме забезпечення тендерної пропозиції учасника на накладення ЕЦП уповноваженої особи, яка підписує банківську гарантію.
Відповідно до файлу № 12 учасником процедури закупівлі було завантажено архівний файл 25 серпня 2020 09:09 під назвою Забезпечення тендерної пропозиції.rar, згідно з яким учасником надані всі документи та підписані відповідно до вимог нової редакції тендерної документації. Банківська гарантія, а саме забезпечення тендерної пропозиції Учасника закупівлі Замовником перевірено ЕЦП на Сайті центрального засвідчувального органу, шляхом завантаження відповідного файлу.
4. Стосовно надання переможцем торгів Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме Банківську гарантію.
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" надано відповідно до вимог Закону та нової редакції тендерної документації Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме Банківську гарантію. (Додається).

На підставі вищевикладеного, замовником встановлені вимоги в оголошені та у нової редакції тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та учасником закупівлі виконані вимоги та надана тендерна пропозиція відповідає вимогам Закону та нової редакції тендерної документації.

Додаток:
1. Тендерна пропозиція, а саме документи по ст.. 17 Учасника закупівлі ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ".
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме Банківська гарантія.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення по суті Висновку стосовно закупівлі № UA-2020-08-10-007540-a на закупівлю робіт «Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам'янка-Дніпровська - Велика Білозерка - Веселе - /М-14/ на ділянці км 23+007 - км 44+800, Запорізька область» Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення. 1. Стосовно відсутності інформації про мову в оголошені закупівлі та умов надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Оприлюднення інформації про закупівлю 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вимоги стосовно заповнення та надання тендерних пропозиції вказуються у вимогах тендерної документації, яка завантажується на веб-портал Уповноваженого органу. Хочемо зауважити, що при заповнені на майданчику оголошення про закупівлі відсутня строчка заповнення щодо інформації про мову відповідно якої повинні складатися тендерні пропозиції. Але, інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказана у п. 7 розділу І нової редакції тендерної документації, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Стосовно забезпечення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. В оголошені про закупівлю вказано розмір забезпечення тендерної пропозиції, а також вимоги щодо її надання вказані у п. 2 розділу ІІІ нової редакції тендерної документації. 2. Стосовно вимог для учасників процедури закупівлі та подання тендерної пропозиції відповідно до ст. 17 Закону повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 5.3. п.5 Розділу ІІІ нової редакції тендерної документації передбачено надання пропозицій від учасників закупівлі, якими підстав для відмови в участі у процедури закупівлі згідно із статтею 17 Закону. Додатком № 2 є доповненням до вимог нової редакції тендерної документації. А також, у додатку № 6, що є доповненням до нової редакції тендерної документації також передбачені вимоги стосовно надання своїх пропозицій учасниками закупівлі. Стосовно документів переможця, у п.п. 6.3.6 п. 3 розділу 6 нової редакції тендерної документації та у Додатку № 6 до нової редакції тендерної документації вказано, що «Документи, які вимагаються від Переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону», тобто вимога щодо надання документів у своїй пропозиції учасниками закупівлі відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону присутня . На підставі вищевикладеного, замовником встановлені вимоги в оголошені та у нової редакції тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та учасником закупівлі виконані всі вимоги та надана тендерна пропозиція відповідає вимогам Закону та нової редакції тендерної документації Замовника.

2020-11-03 17:46:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 4 022 601,00
UAH з ПДВ
4 022 601,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 4 300 000,00
UAH з ПДВ
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ" 4 520 350,00
UAH з ПДВ
4 520 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:26
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 17:26
Довіреність Блудова.pdf
25 серпня 2020 17:26
Виписка 8108.pdf
25 серпня 2020 17:26
G8108.20.7z
25 серпня 2020 17:26
03 Технічний опис 007540-а.zip

Публічні документи

25 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:31
11. Обладнання.7z
25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:36
Технічний опис.7z
25 серпня 2020 17:36
Банківська гарантія.7z
25 серпня 2020 17:36
11. Обладнання.7z

Публічні документи

20 серпня 2020 10:01
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:00
Статут.pdf
20 серпня 2020 10:00
Ліцензія АВК-5.pdf
20 серпня 2020 10:00
Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2020 10:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 10:00
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 10:00
Банкіська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ"
#41457155
Переможець
2 800 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНЕПРКОМУНПРОЕКТ"
#41457155
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:57
Додаткова угода №10ДУ №29 2020-ПД 588-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:49
ДУ 4 ДУ 29 2020 ПД 588-20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 08:48
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:45
Протокол 5 технічна помилка 23+ (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:27
29 2020-ПД 588-20.pdf укладений
17 вересня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 17 вересня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні звіту про результати проведення процедури та оприлюдненні Договору № 29/2020-ПД/588-20від 16.09.2020 року, а саме, майданчиком у звіті про результати проведення процедури сформовано невірні реквізити Генпідрядника (невірно вказано адресу Генпідрядника), в той час як у Договорі № 29/2020-ПД/588-20 від 16.09.2020 року (пункт «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»), вказано вірні реквізити.
Номер договору про закупівлю: 29/2020-ПД/588-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.4.8, п.4 Договору та листа Виконавця № 18.12-20 від 18.12.2020р. внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» (додається) до договору №29/2020-ПД /588-20 від «16» вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 29/2020-ПД/588-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 16.08.2021р. № 16/29 та п. 2.3. Договору №29/2020-ПД /588-20 від «16» вересня 2020 року (далі -Договір)(узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт), внести зміни до п. 2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1. Вартість (ціна) робіт по цьому Договору становить 2 732 103,61 грн. (два мільйони сімсот тридцять дві тисячі сто три гривні 61 коп.) в т.ч. ПДВ - 455 350,60 грн. (чотириста п'ятдесят п'ять тисяч триста п'ятдесят гривень 60 коп.), та підтверджується Зведеним кошторисом, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток №1)». 2. На підставі листа Виконавця від 16.08.2021р. № 16/29 та п. 2.3. Договору (узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт), внести зміни до Додатку №1 (Зведений кошторис) Договору та викласти його у редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною юридичної адреси Виконавця та на підставі листа Виконавця від 13.08.2021 р. №13-28, викласти юридичну адресу виконавця у наступній редакції: 49040, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, житловий масив Тополя-1, будинок 11, приміщення 7.
Номер договору про закупівлю: 29/2020-ПД/588-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10ДУ/№29/2020-ПД/588-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 732 103,61
UAH (в тому числі ПДВ 455 350,60 UAH)