Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Очікувана вартість
1 504 827,00 UAH
UA-2020-08-10-007397-a 58490270a4a245fcb881f140b9e14bc7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Марчук

+380672542064 miskradasokal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сокальської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056279
Вебсайт: http://miskrada.sokal.lviv.ua/
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 44
Контактна особа: Сергій Марчук
+380672542064
miskradasokal@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:27
Очікувана вартість: 1 504 827,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 048,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Детальний опис робіт з проектування та обсяг - детально визначені у Додатку№4 Тендерної документації. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної одкументації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
7 000.00 грн.
Реквізити Бенефіціара (Замовника) - р/р UA 808201720000324150000013541 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 825014 Код ЄДРПОУ 04056279.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт. Після чого Підрядник передає Документацію в експертну організацію для проведення державної експертизи і гарантує отримання позитивного висновку (звіту). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:59
2-ТД-ПроектуванняРеконструкція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-007397-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Е.Т.Е. ПРО, Код ЄДРПОУ:41868819
Дата подання: 13 серпня 2020 16:41
Дискримінаційні умови тендерної документації
1. Відповідно до п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «При цьому учасники мають підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за період 2016-2020 років не менше 2 проектів (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, в тому числі позитивні експертні звіти до них).»
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки стаття 16 Закону не містить вимог, що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання певної кількості договорів.
Отже, дія Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації, є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Тому просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті.

2. Відповідно до п.п. 3.2. п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі».
Вимога, щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною, та порушує принципи пункту 4 статті 22 Закону.
Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відповідно до Наказу (ДП «УкрНДНЦ») № 334 від 24 вересня 2018 р. прийнято Зміна № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з наданням чинності з 16 жовтня 2018 року. Згідно даної Зміни (а саме Таблиці Ж3 Додатку Ж): Індекс визначення кошторисної вартості для проектних робіт збільшився з 11,23 до 29,7. Це означає, що збільшилася вартість об’єктів з однаковим складом робіт. Отже аналогічні по змісту та обсягу роботи (по відношенню до предмету закупівлі) до 24 вересня 2018 р. були значно дешевшими ніж на дату оголошення торгів (для прикладу якщо сьогодні вартість проекту складає 1504 827,00 грн то до 24.09.2018 р. дана вартість складала 568 996,88 грн).
Зважаючи вищезазначене, дана вимога не дає змоги взяти участь в закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічних за складом та обсягом робіт, оскільки сума виконаних ними аналогічних договорів є обґрунтовано нижчою ніж вимагається умовами тендерної пропозицією.
Отже, дана вимога (щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі) є дискримінаційною та порушує принципи здійснення закупівлі п.п. 4, п.1 Стаття 5.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті, вилучивши вимогу щодо суми аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2020 23:12
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Щодо першого зауваження про кількість аналогічних договорів.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (ДОГОВОРІВ)».
Отже, згідно буквального тлумачення даного кваліфікаційного, де «наявність аналогічних договорів» також зазначена у множині, замовник має право вимагати наявність в учасників МІНІМУМ 2-х договорів.
2. Щодо другого зауваження про суму аналогічного договору
Варто наголосити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію. В нашому випадку, виходячи саме із специфіки та значної вартості предмета закупівлі, Замовник обґрунтовано встановив саме таке формулювання аналогічних договорів, з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання попередніми замовниками належного результату робіт у визначені строки.
Також звертаємо вашу увагу на формулювання кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів)». Саме після набрання чинності нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» (після 19.04.2020 р.) законодавець змінив формулювання даного кваліфікаційного критерію, зробивши акцент на тому, що учасники мають володіти досвідом виконання аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів. Тобто підтвердження відповідності даному критерію за своєю суттю має відбуватися НЕ ТІЛЬКИ за формальною ознакою – тобто за назвою схожих виконаних робіт. Адже складовими частинами будь якого предмета закупівлі являється окрім просто назви робіт (послуг), ще й обсяги робіт (послуг) та відповідно і їх вартість. Окрім того саме за ВАРТІСНИМИ ознаками предмета закупівлі Закон вимагає необхідність проведення конкурентних процедур (тендерів). Тобто вартісні ознаки предмета закупівлі є невід’ємною частиною самого поняття «предмет закупівлі». Виходячи саме з такого формулювання у Законі даного кваліфікаційного критерію, доходимо до висновку, що Замовники мають право вимагати наявність аналогічних договорів, що і за обсягом робіт і за вартістю відповідають очікуваній вартості предмета закупівлі.
Також, саме для недискримінації учасників, Замовником закріплено на наш погляд мінімальні вимоги до аналогічних договорів. Оскільки ми не вимагаємо значну кількість аналогічних договорів, а тільки 2. А також, не встановлюємо вимог щодо наявності аналогічних договорів, які б на 100% відповідали по сумі до очікуваної вартості.
Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю. Також розглянули значну кількість вже поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів у розробленні проектно-кошторисної документації на суми, що є не менше вартості, зазначеної у нашій тендерній документації.
3. У своїй вимозі ви повідомляєте про зміни, які відбулися ще 24 вересня 2018 р. щодо збільшення індексу визначення кошторисної вартості для проектних робіт. Тобто, з моменту вказаних змін, на які ви ж наголошуєте, пройшло майже 2 роки. За цей значний період в учасників було достатньо часу, щоб набути належного досвіду виконання договорів щодо проектних робіт.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки являється безпідставною та спрямована на створення умов, за яких участь у закупівлі зможуть взяти не кваліфіковані, без належного досвіду учасники.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-10-007397-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 22 вересня 2020 13:06
Скарга на рішення Замовника про визнання Корпарації "Енергоресурс-інвест" переможцем торгів
Товариство з обмеженою відповідальність "Комфорт-Еко" не погоджується з рішенням Замовника про визнання Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем торгів, його тендендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст.31 Закуону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 10:41
рішення від 24.09.2020№17984+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 10:40
рішення від 05.10.2020№18658.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Органу оскарження №18658-р/пк-пз від 05.10.2020 р., тендерний комітет скасував своє рішення про визначення Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування".
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2020 23:49

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 11:41
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 1 197 951,60
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест" 1 200 300,88
UAH з ПДВ
700 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ" 1 427 741,21
UAH з ПДВ
1 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 10:31
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:56
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:57
Платіжка.pdf
25 серпня 2020 16:57
Кошторис.pdf
25 серпня 2020 16:56
Рейтинг банку.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договори Чортків.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договір Радивилів.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договір Полонне.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договір Заліщики.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договір Дрогобич.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договір Городок.pdf
25 серпня 2020 16:56
Накази.pdf
25 серпня 2020 16:56
Договори ЦПХ.pdf
25 серпня 2020 16:56
Сертифікати інженерів.pdf
25 серпня 2020 16:56
Сертитифікат ISO.pdf
25 серпня 2020 16:56
договір офіс+акт.pdf
25 серпня 2020 16:56
Дипломи працівників.pdf
25 серпня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 16:56
Довідки з банку.pdf
25 серпня 2020 16:56
IG-20990-P00.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
25 серпня 2020 16:56
IG-20990-P00.pdf.p7s.p7s.p7s
25 серпня 2020 16:56
Баланс за 2019.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:47
ч.2 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
протоколи.pdf
16 вересня 2020 15:47
пропозиція оновлена.pdf
16 вересня 2020 15:47
п.8 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
п.6 ст.17.zip
16 вересня 2020 15:47
п.5 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
п.3 ст.17.zip
16 вересня 2020 15:47
п.2 ст.17.zip
16 вересня 2020 15:47
п.2 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
п.13 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
п.12 ст.17.pdf
16 вересня 2020 15:47
наказ.pdf
16 вересня 2020 15:47
лист пояснення.pdf
16 вересня 2020 15:47
Кошторис оновлений.pdf
16 вересня 2020 15:47
календарний план.pdf
09 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:36
MS Office акт.pdf
25 серпня 2020 11:36
ISO 9001 2015 ukr.pdf
25 серпня 2020 11:36
ISO 9001 2015 eng.pdf
25 серпня 2020 11:36
AutoCAD накладна + акт.pdf
25 серпня 2020 11:36
AutoCAD акт.pdf
25 серпня 2020 11:36
фіз особа.pdf
25 серпня 2020 11:36
ТХ.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Угрин.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Сало.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Орчинський.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Ніронович.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Кравець.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Королик.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Копитін.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Козяр.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Козак.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Дацко.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Головатчик.pdf
25 серпня 2020 11:36
трудова Бородюк.pdf
25 серпня 2020 11:36
статут 2019 оригінал.PDF
25 серпня 2020 11:36
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 11:36
протокол 214 (копія).pdf
25 серпня 2020 11:36
протокол 1.pdf
25 серпня 2020 11:36
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 11:36
працівники.pdf
25 серпня 2020 11:36
обробка перс даних.pdf
25 серпня 2020 11:36
накладна Буд ІНформ.pdf
25 серпня 2020 11:36
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 11:36
наказ Остапів.pdf
25 серпня 2020 11:36
наказ 1К.pdf
25 серпня 2020 11:36
Локальні кошториси.pdf
25 серпня 2020 11:36
Ліцензія-пояснення.pdf
25 серпня 2020 11:36
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 11:36
звіт фр 2019.pdf
25 серпня 2020 11:36
зведений кошторис.pdf
25 серпня 2020 11:36
договір ЕОЛ 2000.pdf
25 серпня 2020 11:36
договір + акт АВК5.pdf
25 серпня 2020 11:36
договір Утиліта.pdf
25 серпня 2020 11:36
дипломи копії.pdf
25 серпня 2020 11:36
диплом Ніронович.pdf
25 серпня 2020 11:36
Гарантія 7565-20.7z
25 серпня 2020 11:36
гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 11:36
гарантійний лист тх.pdf
25 серпня 2020 11:36
Відомості.pdf
25 серпня 2020 11:36
витяг ПДВ оригінал.pdf
25 серпня 2020 11:36
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 11:36
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 11:36
Баланс 2кв 2020.pdf
25 серпня 2020 11:36
баланс 2019.pdf
25 серпня 2020 11:36
17 стаття.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:55
3(1).pdf
25 серпня 2020 16:55
1(1).pdf
25 серпня 2020 16:55
9.pdf
25 серпня 2020 16:55
8.pdf
25 серпня 2020 16:55
7.pdf
25 серпня 2020 16:55
6.pdf
25 серпня 2020 16:55
5.pdf
25 серпня 2020 16:55
4.pdf
25 серпня 2020 16:55
14.pdf
25 серпня 2020 16:55
13.pdf
25 серпня 2020 16:55
12.pdf
25 серпня 2020 16:55
11.pdf
25 серпня 2020 16:55
10.pdf
25 серпня 2020 16:55
Баран А. О. - Дороги.pdf
25 серпня 2020 16:55
Яремчук У. В. Диплом.pdf
25 серпня 2020 16:55
Турек А.О..pdf
25 серпня 2020 16:55
Статут.pdf
25 серпня 2020 16:55
наказ.pdf
25 серпня 2020 16:55
Лист-пояснення.pdf
25 серпня 2020 16:55
Лист-згода.pdf
25 серпня 2020 16:55
Кубай Б. В. Диплом.pdf
25 серпня 2020 16:55
Баран А. О. Диплом.pdf
25 серпня 2020 16:55
3.pdf
25 серпня 2020 16:55
2.pdf
25 серпня 2020 16:55
1.pdf
25 серпня 2020 16:55
Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 16:55
кошторис №3.pdf
25 серпня 2020 16:55
кошторис №2.pdf
25 серпня 2020 16:55
кошторис №1.pdf
25 серпня 2020 16:55
календарний графік.pdf
25 серпня 2020 16:55
Зведений кощторис.pdf
25 серпня 2020 16:55
Довідка.pdf
25 серпня 2020 16:55
02.pdf
25 серпня 2020 16:55
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

Корпорація "Енергоресурс-інвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Очікує рішення
700 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 23:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 жовтня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Рішення скасоване
700 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 23:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 14:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
#30336890
Рішення скасоване
700 080,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 23:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Від 04.09.2020 р. Кому: ТОВ "Комфорт-Еко" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції не подано НЕ МЕНШЕ ДВОХ аналогічних договорів, які б відповідали усім ознакам, які перелічені у тендерній документації. А саме, усі подані у складі пропозиції договори були укладені на СУМИ МЕНШЕ 40% від очікуваної вартості закупівлі даних торгів. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1.Довідка (у формі таблиці, що подається нижче)про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів. При цьому учасники мають підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за період 2016-2020 років не менше 2 проектів (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, в тому числі позитивні експертні звіти до них). 3.2. АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, НА СУМУ НЕ МЕНШЕ 40% від очікуваної вартості закупівлі. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічних договорів за період 2016 – 2020 рр.» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Аналогічний договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, НА СУМУ НЕ МЕНШЕ 40% від очікуваної вартості закупівлі (не менше 2-х договорів за період 2016 – 2020 рр.) - Відкориговану довідку (з урахуванням додатково поданих аналогічних договорів) (у формі таблиці, що подана у складі тендерної документації) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів. - позитивні експертні звіти до поданих аналогічних договорів. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції відсутні окремі накази (або витяг з наказу) про прийняття на роботу / або витяги з трудових книжок, зі сторінками, що підтверджують прийом на роботу тих працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з проектування та які вказані у довідці, згідно п. 2.1., а саме: на Жолобка Ігора Михайловича та на Гарбуз Світлану Іванівну. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.4. Наказ (або витяг з наказу) про прийняття на роботу / або витяги з трудових книжок, зі сторінками, що підтверджують прийом на роботу тих працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з проектування та які вказані у довідці, згідно п. 2.1.№. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - накази (або витяг з наказу) про прийняття на роботу / або витяги з трудових книжок, зі сторінками, що підтверджують прийом на роботу тих працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з проектування та які вказані у довідці, згідно п. 2.1., а саме: на Жолобка Ігора Михайловича та на Гарбуз Світлану Іванівну. ІІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: Із поданих документів не можливо достовірно визначити наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації (зокрема - «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»»). 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.3. Підтвердити наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації («Водопостачання та Водовідведення», «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»»). Підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії дипломів про вищу освіту відповідної кваліфікації.» 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - АБО лист пояснення з обґрунтуванням, хто із зазначених працівників має профільну освіту по спеціалізації - «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики» та які саме документи про освіту це підтверджують (у випадку, якщо такі документи наявні у складі пропозиції). - АБО копії дипломів про вищу освіту працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації (зокрема - «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»») (у випадку, якщо такі документи відсутні у складі пропозиції). - та, у випадку необхідності, враховуючи додатково подані документи про освіту (якщо такі будуть подаватися), надати відкориговану довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається у документації.)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890

№ рішення у справі

63/120-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/121-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 23:53
Кінець періоду оскарження: 20 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 20 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання вимог Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі по тексту - Колегія). (рішення від №18658-р/пк-пз 05.10.2020 р.) тендерний комітет 09.10.2020 р. скасував рішення про визначення Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем процедури закупівлі — «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням прод
Документи:
09 жовтня 2020 23:53
Електронний підпис
09 жовтня 2020 23:52
Протокол 8 - відміна торгів.PDF