Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Очікувана вартість
1 504 827,00 UAH
UA-2020-08-10-007397-a ● 58490270a4a245fcb881f140b9e14bc7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сокальської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056279 |
Вебсайт: | http://miskrada.sokal.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 44 |
Контактна особа: |
Сергій Марчук +380672542064 miskradasokal@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 504 827,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 048,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Детальний опис робіт з проектування та обсяг - детально визначені у Додатку№4 Тендерної документації. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної одкументації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
7 000.00 грн.
Реквізити Бенефіціара (Замовника) - р/р UA 808201720000324150000013541 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 825014 Код ЄДРПОУ 04056279.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
7 000.00 грн.
Реквізити Бенефіціара (Замовника) - р/р UA 808201720000324150000013541 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 825014 Код ЄДРПОУ 04056279.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт. Після чого Підрядник передає Документацію в експертну організацію для проведення державної експертизи і гарантує отримання позитивного висновку (звіту). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 16:59 |
2-ТД-ПроектуванняРеконструкція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-10-007397-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Е.Т.Е. ПРО, Код ЄДРПОУ:41868819
Дата подання: 13 серпня 2020 16:41
Дискримінаційні умови тендерної документації
1. Відповідно до п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «При цьому учасники мають підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за період 2016-2020 років не менше 2 проектів (підтверджується поданням договорів в складі пропозиції, в тому числі позитивні експертні звіти до них).»
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки стаття 16 Закону не містить вимог, що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання певної кількості договорів.
Отже, дія Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації, є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Тому просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті.
2. Відповідно до п.п. 3.2. п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі».
Вимога, щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною, та порушує принципи пункту 4 статті 22 Закону.
Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відповідно до Наказу (ДП «УкрНДНЦ») № 334 від 24 вересня 2018 р. прийнято Зміна № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з наданням чинності з 16 жовтня 2018 року. Згідно даної Зміни (а саме Таблиці Ж3 Додатку Ж): Індекс визначення кошторисної вартості для проектних робіт збільшився з 11,23 до 29,7. Це означає, що збільшилася вартість об’єктів з однаковим складом робіт. Отже аналогічні по змісту та обсягу роботи (по відношенню до предмету закупівлі) до 24 вересня 2018 р. були значно дешевшими ніж на дату оголошення торгів (для прикладу якщо сьогодні вартість проекту складає 1504 827,00 грн то до 24.09.2018 р. дана вартість складала 568 996,88 грн).
Зважаючи вищезазначене, дана вимога не дає змоги взяти участь в закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічних за складом та обсягом робіт, оскільки сума виконаних ними аналогічних договорів є обґрунтовано нижчою ніж вимагається умовами тендерної пропозицією.
Отже, дана вимога (щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі) є дискримінаційною та порушує принципи здійснення закупівлі п.п. 4, п.1 Стаття 5.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті, вилучивши вимогу щодо суми аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки стаття 16 Закону не містить вимог, що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання певної кількості договорів.
Отже, дія Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації, є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Тому просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті.
2. Відповідно до п.п. 3.2. п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі».
Вимога, щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною, та порушує принципи пункту 4 статті 22 Закону.
Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відповідно до Наказу (ДП «УкрНДНЦ») № 334 від 24 вересня 2018 р. прийнято Зміна № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з наданням чинності з 16 жовтня 2018 року. Згідно даної Зміни (а саме Таблиці Ж3 Додатку Ж): Індекс визначення кошторисної вартості для проектних робіт збільшився з 11,23 до 29,7. Це означає, що збільшилася вартість об’єктів з однаковим складом робіт. Отже аналогічні по змісту та обсягу роботи (по відношенню до предмету закупівлі) до 24 вересня 2018 р. були значно дешевшими ніж на дату оголошення торгів (для прикладу якщо сьогодні вартість проекту складає 1504 827,00 грн то до 24.09.2018 р. дана вартість складала 568 996,88 грн).
Зважаючи вищезазначене, дана вимога не дає змоги взяти участь в закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічних за складом та обсягом робіт, оскільки сума виконаних ними аналогічних договорів є обґрунтовано нижчою ніж вимагається умовами тендерної пропозицією.
Отже, дана вимога (щодо суми аналогічного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі) є дискримінаційною та порушує принципи здійснення закупівлі п.п. 4, п.1 Стаття 5.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника, внести зміни в тендерну пропозицію в даному пункті, вилучивши вимогу щодо суми аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2020 23:12
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Щодо першого зауваження про кількість аналогічних договорів.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (ДОГОВОРІВ)».
Отже, згідно буквального тлумачення даного кваліфікаційного, де «наявність аналогічних договорів» також зазначена у множині, замовник має право вимагати наявність в учасників МІНІМУМ 2-х договорів.
2. Щодо другого зауваження про суму аналогічного договору
Варто наголосити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію. В нашому випадку, виходячи саме із специфіки та значної вартості предмета закупівлі, Замовник обґрунтовано встановив саме таке формулювання аналогічних договорів, з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання попередніми замовниками належного результату робіт у визначені строки.
Також звертаємо вашу увагу на формулювання кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів)». Саме після набрання чинності нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» (після 19.04.2020 р.) законодавець змінив формулювання даного кваліфікаційного критерію, зробивши акцент на тому, що учасники мають володіти досвідом виконання аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів. Тобто підтвердження відповідності даному критерію за своєю суттю має відбуватися НЕ ТІЛЬКИ за формальною ознакою – тобто за назвою схожих виконаних робіт. Адже складовими частинами будь якого предмета закупівлі являється окрім просто назви робіт (послуг), ще й обсяги робіт (послуг) та відповідно і їх вартість. Окрім того саме за ВАРТІСНИМИ ознаками предмета закупівлі Закон вимагає необхідність проведення конкурентних процедур (тендерів). Тобто вартісні ознаки предмета закупівлі є невід’ємною частиною самого поняття «предмет закупівлі». Виходячи саме з такого формулювання у Законі даного кваліфікаційного критерію, доходимо до висновку, що Замовники мають право вимагати наявність аналогічних договорів, що і за обсягом робіт і за вартістю відповідають очікуваній вартості предмета закупівлі.
Також, саме для недискримінації учасників, Замовником закріплено на наш погляд мінімальні вимоги до аналогічних договорів. Оскільки ми не вимагаємо значну кількість аналогічних договорів, а тільки 2. А також, не встановлюємо вимог щодо наявності аналогічних договорів, які б на 100% відповідали по сумі до очікуваної вартості.
Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю. Також розглянули значну кількість вже поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів у розробленні проектно-кошторисної документації на суми, що є не менше вартості, зазначеної у нашій тендерній документації.
3. У своїй вимозі ви повідомляєте про зміни, які відбулися ще 24 вересня 2018 р. щодо збільшення індексу визначення кошторисної вартості для проектних робіт. Тобто, з моменту вказаних змін, на які ви ж наголошуєте, пройшло майже 2 роки. За цей значний період в учасників було достатньо часу, щоб набути належного досвіду виконання договорів щодо проектних робіт.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки являється безпідставною та спрямована на створення умов, за яких участь у закупівлі зможуть взяти не кваліфіковані, без належного досвіду учасники.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Щодо першого зауваження про кількість аналогічних договорів.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (ДОГОВОРІВ)».
Отже, згідно буквального тлумачення даного кваліфікаційного, де «наявність аналогічних договорів» також зазначена у множині, замовник має право вимагати наявність в учасників МІНІМУМ 2-х договорів.
2. Щодо другого зауваження про суму аналогічного договору
Варто наголосити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію. В нашому випадку, виходячи саме із специфіки та значної вартості предмета закупівлі, Замовник обґрунтовано встановив саме таке формулювання аналогічних договорів, з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання попередніми замовниками належного результату робіт у визначені строки.
Також звертаємо вашу увагу на формулювання кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів)». Саме після набрання чинності нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» (після 19.04.2020 р.) законодавець змінив формулювання даного кваліфікаційного критерію, зробивши акцент на тому, що учасники мають володіти досвідом виконання аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів. Тобто підтвердження відповідності даному критерію за своєю суттю має відбуватися НЕ ТІЛЬКИ за формальною ознакою – тобто за назвою схожих виконаних робіт. Адже складовими частинами будь якого предмета закупівлі являється окрім просто назви робіт (послуг), ще й обсяги робіт (послуг) та відповідно і їх вартість. Окрім того саме за ВАРТІСНИМИ ознаками предмета закупівлі Закон вимагає необхідність проведення конкурентних процедур (тендерів). Тобто вартісні ознаки предмета закупівлі є невід’ємною частиною самого поняття «предмет закупівлі». Виходячи саме з такого формулювання у Законі даного кваліфікаційного критерію, доходимо до висновку, що Замовники мають право вимагати наявність аналогічних договорів, що і за обсягом робіт і за вартістю відповідають очікуваній вартості предмета закупівлі.
Також, саме для недискримінації учасників, Замовником закріплено на наш погляд мінімальні вимоги до аналогічних договорів. Оскільки ми не вимагаємо значну кількість аналогічних договорів, а тільки 2. А також, не встановлюємо вимог щодо наявності аналогічних договорів, які б на 100% відповідали по сумі до очікуваної вартості.
Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю. Також розглянули значну кількість вже поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів у розробленні проектно-кошторисної документації на суми, що є не менше вартості, зазначеної у нашій тендерній документації.
3. У своїй вимозі ви повідомляєте про зміни, які відбулися ще 24 вересня 2018 р. щодо збільшення індексу визначення кошторисної вартості для проектних робіт. Тобто, з моменту вказаних змін, на які ви ж наголошуєте, пройшло майже 2 роки. За цей значний період в учасників було достатньо часу, щоб набути належного досвіду виконання договорів щодо проектних робіт.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки являється безпідставною та спрямована на створення умов, за яких участь у закупівлі зможуть взяти не кваліфіковані, без належного досвіду учасники.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-10-007397-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 22 вересня 2020 13:06
Дата подання: 22 вересня 2020 13:06
Скарга на рішення Замовника про визнання Корпарації "Енергоресурс-інвест" переможцем торгів
Товариство з обмеженою відповідальність "Комфорт-Еко" не погоджується з рішенням Замовника про визнання Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем торгів, його тендендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст.31 Закуону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 10:41
рішення від 24.09.2020№17984+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 10:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2020№18658.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 15:06
рішення від 05.10.2020№18658.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Органу оскарження №18658-р/пк-пз від 05.10.2020 р., тендерний комітет скасував своє рішення про визначення Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування".
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2020 23:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
1 197 951,60
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
1 200 300,88
UAH з ПДВ
|
700 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ" |
1 427 741,21
UAH з ПДВ
|
1 197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Очікує рішення |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 23:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 жовтня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Рішення скасоване |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 23:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 14:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00
|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Рішення скасоване |
700 080,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 23:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 23:53 |
Кінець періоду оскарження: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 20 жовтня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі по тексту - Колегія). (рішення від №18658-р/пк-пз 05.10.2020 р.) тендерний комітет 09.10.2020 р. скасував рішення про визначення Корпорації "Енергоресурс-інвест" переможцем процедури закупівлі — «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням прод |
Документи:
09 жовтня 2020 23:53
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2020 23:52
|
Протокол 8 - відміна торгів.PDF |