Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2020-08-10-006636-a bcaa917af9874f95b2f07a47a226b6e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Караман Алла Іванівна

+380487283839 upr@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Караман Алла Іванівна
+380487283839
upr@od.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 16:14
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:08
Очікувана вартість: 1 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки Товару протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника, на підставі видаткової накладної та рахунку на оплату Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:59
Перелік змін до тендерної документації .doc
13 серпня 2020 16:59
ТД Персональний комп_ютер.doc
10 серпня 2020 16:09
Оголошення.pdf
13 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:59
Перелік змін до тендерної документації .doc
13 серпня 2020 16:59
ТД Персональний комп_ютер.doc
10 серпня 2020 16:09
ТД Персональний комп_ютер.doc
10 серпня 2020 16:09
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-006636-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 12 серпня 2020 20:26
щодо технічних вимог
Шановний Замовнику!
Додатком № 1 до Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так характеристика «Споживання електроенергії» визначена як «Блок живлення повинен бути не більше 90 Вт». На нашу думку потужність блоку живлення ніяк не визначає споживання електроенергії усіма компонентами персонального комп’ютеру яка визначається у Вт/годину. Вимагаємо або прибрати дану некоректну вимогу, або змінити її на таку що описує максимальну споживану потужність електроенергії усіма компонентами персонального комп’ютеру яка вимірюється у Вт/годину.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 16:33
Вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-10-006636-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 13 серпня 2020 09:11
дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які можуть бути зазначені у тендерній документації. У пункті 3 частини два статті 22 визначено право замовника зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Частина четверта статті 5 - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ми вважаємо, що визначення конкретних розмірів у Додатку №1 до тендерної документації, а саме «Розміри (ШхВхГ), мм» - «542x405x50 мм» є дискримінаційними, адже немає жодних світових стандартів котрі б змушували різних виробників обладнання дотримуватись єдиних розмірів. Зазначення конкретних розмірів навмисно звужує конкуренцію. При цьому зазначення конкретних розмірів з точністю до міліметра ніяк не визначають технічні, якісні та кількісні характеристики, як персонального комп'ютера. Вимагаємо вилучити дану характеристику предмета закупівлі як дискримінаційну або ввести допуски (наприклад, +/- 10% до зазначених розмірів) чи межи (наприклад, +/- 5 мм) до розмірів предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 16:34
Вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-10-006636-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 14 серпня 2020 17:29
щодо технічних вимог
Шановний Замовнику, 12.08.2020 року була розміщена вимога UA-2020-08-10-006636-a.a1, згідно якої Учасником вимагалося характеристику «Споживання електроенергії - Блок живлення повинен бути не більше 90 Вт» видалити або змінити її на таку, що описує максимальну споживану потужність електроенергії усіма компонентами персонального комп’ютеру.
Замовником 13.08.2020 року характеристика «Споживання електроенергії» була змінена на характеристику «Блок живлення» та зазначено, що вимога задоволена.
Потужність блока живлення не визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі персонального комп’ютеру. Потужність блока живлення визначається виробником з урахуванням можливої модернізації в майбутньому. Недостатня потужність блоку живлення може унеможливити модернізацію персонального комп’ютеру, а робота блоку живлення на піку своїх можливостей знижує енергоефективність. Запас потужності блоку живлення, виходячи з цього, це кращий еквівалент, ніж блок живлення меншої потужності. Світові виробники персональних комп’ютерів керуються стандартом EnergyStar (міжнародний стандарт енергоефективних споживчих товарів).
Згідно частини четвертої статті 5 Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Обмеження потужності блока живлення - не більше 90 W» є дискримінаційною вимогою та значно обмежує конкуренцію.
Вимагаємо змінити вимогу на таку, що описує максимальну споживану потужність електроенергії усіма компонентами персонального комп’ютеру, яка потрібна Замовнику. Наприклад, як це було у двох попередніх закупівлях UA-2020-03-24-001910-a та UA-2020-04-23-000663-c за цим предметом закупівлі, які не відбулись, а саме: Загальне споживання електроенергії усіма компонентами персонального комп’ютеру не повинно перевищувати 120 Вт/год.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:25
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі (Персональний комп'ютер) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 568 280,00
UAH з ПДВ
1 560 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 1 599 540,00
UAH з ПДВ
1 568 260,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 610 000,00
UAH з ПДВ
1 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:00
проект договору.pdf
25 серпня 2020 14:00
витяг ПДВ_копія.pdf
25 серпня 2020 14:00
Статут копія.pdf
25 серпня 2020 14:00
технічні вимоги.pdf
25 серпня 2020 14:00
18434508_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 13:57
Довідка МВС .pdf
07 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:43
Довідка з МВС.pdf
07 вересня 2020 15:43
Витяг ЄДР.pdf
25 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:32
Опис ЄДР.pdf
25 серпня 2020 15:32
Лист.PDF
25 серпня 2020 15:32
Лист серв.центр.PDF
25 серпня 2020 15:32
Лист авторизации.PDF
25 серпня 2020 15:32
Копія14001,9001 Артлайн .pdf
25 серпня 2020 15:32
Копія витягу ЄДР.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 12:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 560 230,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Переможець 1 568 260,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
1 568 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:19
Звіт про виконання договору укладений
29 вересня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 12:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:53
Договір укладений
17 вересня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 568 259,00
UAH (в тому числі ПДВ 261 376,50 UAH)