Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект комп’ютерного обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор (30210000-4))
Очікувана вартість
154 239,00 UAH
UA-2020-08-10-006592-a a5b5bc6125c24c319e8b87bc2e3bce70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зуб Наталія Петрівна

+380663812463 nzub282@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43139284
Місцезнаходження: 37100, Україна , Полтавська обл., смт Чорнухи, Центральна 30
Контактна особа: Зуб Наталія Петрівна
+380663812463
nzub282@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 16:30
Очікувана вартість: 154 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 771,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
комплект комп’ютерного обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор (30210000-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, смт. Чорнухи, вул. Центральна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:08
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 серпня 2020 11:54
Дата відповіді: 12 серпня 2020 12:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так, ви вірно вказали про те, що Замовнику при поставці від Постачальника, потрібно: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-006592-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 11 серпня 2020 12:56
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:43
Шановний учасник!
Замовник не встановлює в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до учасників закупівлі інших, ніж в Статті 5 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, що не є дискриінаційними, адже відповідають положенням частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, в рамках повноважень, наданих Законом, Замовник оприлюднює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 3 Статті 14
Такі технічні та якісні вимоги до предмета цієї закупівлі визначають офіційно імпортовані в Україну пристрої із операційною системою та всіма необхідними ліцензіями для забезпечення функціональних вимог до предмета закупівлі та гарантійними зобов’язаннями безпосередньо від виробника на території України.
З метою попередження поставки фальсифікатів та неякісного Товару, який не відповідає вказаним вимогам, уникнення ризику втрат через неотримання в повному обсязі всіх належних складових якості офіційно представленого виробниками в Україні Товару, Замовник вимагає в складі пропозицій Учасників надати підтвердження від виробників запропонованих Товарів або їх офіційних представників на території України факту належності запропонованого предмета закупівлі до легітимних каналів постачання та розповсюдження на предмет закупівлі гарантійних зобов’язань виробника в повному обсязі, в формі листів у довільній формі, що, в свою чергу, відповідає положенням частини 5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного вище Замовник із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель діє в рамках наданих Законом повноважень та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-006592-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНЕНКО БОРИС ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3024813537
Дата подання: 13 серпня 2020 16:48
прописані моделі
Ви спеціально прописали модель Lenovo(20SMS0UQ00) та UTAX P-C2155w MFP чи так співпало? Інших варіантів не може бути.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 16:49
Технічне завдання не містить жодних нагадувань на вашу зазначену продукцію, та ніяким чином не обмежує учасників у поданні своїх пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" 154 239,00
UAH з ПДВ
154 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 03:21
Електронний підпис
19 серпня 2020 03:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
Переможець 154 239,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
154 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:17
Договір.PDF укладений
08 вересня 2020 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 154 239,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 706,50 UAH)