Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох, кукурудза, овес, просо, пшениця, ячмінь (код ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля)
Очікувана вартість
229 050,00 UAH
UA-2020-08-10-006308-a 690c24df4e0c445ab205daaa3ee21339
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:44
Очікувана вартість: 229 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 145,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська
Вид забезпечення тендерних пропозиції: страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 кілограми
горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
3800 кілограми
кукурудза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
5500 кілограми
овес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
805 кілограми
просо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
2340 кілограми
пшениця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
3420 кілограми
ячмінь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 15 робочих днів з моменту його отримання Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 19:11
Перелік змін від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 19:11
ТД зі змінами.doc
25 серпня 2020 19:10
Оголошення зі змінами.doc
10 серпня 2020 15:51
ТД.doc
10 серпня 2020 15:51
Оголошення.doc
10 серпня 2020 15:51
Додатки 4-6.doc
10 серпня 2020 15:51
Додатки 1-3.doc
25 серпня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 19:11
Перелік змін від 25.08.2020.docx
25 серпня 2020 19:11
ТД зі змінами.doc
25 серпня 2020 19:10
Оголошення зі змінами.doc
10 серпня 2020 15:51
ТД.doc
10 серпня 2020 15:51
Оголошення.doc
10 серпня 2020 15:51
Додатки 4-6.doc
10 серпня 2020 15:51
Додатки 1-3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАРФЬОНОВ АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 183 175,00
UAH з ПДВ
179 738,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 229 050,00
UAH з ПДВ
220 499,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:04
Ст 17 Парфьонов.pdf
08 вересня 2020 15:04
Довідка МВД.pdf
01 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:01
свідоцтво фінустанови.pdf
01 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:50
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
01 вересня 2020 13:50
ліцензія 293794.pdf
01 вересня 2020 13:50
Договір страхування.pdf
01 вересня 2020 13:50
20_652_GarantKAG_UA-2020-08-10-006308-a.pdf
01 вересня 2020 13:50
тех паспорт транспорт.pdf
01 вересня 2020 13:50
паспорт Парфенова.pdf
01 вересня 2020 13:50
Код Парфенова.pdf
01 вересня 2020 13:50
Довідка з статистики.pdf
01 вересня 2020 13:50
ТПП.pdf
01 вересня 2020 13:50
Проект договору нов.pdf
01 вересня 2020 13:50
Ком. пропозиція.pdf
01 вересня 2020 13:50
Договір перевезення.pdf
01 вересня 2020 13:50
24 Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 13:50
22 Довідка довкілля.pdf
01 вересня 2020 13:50
21 Лист -Згода Гапонюк.pdf
01 вересня 2020 13:50
20 Лист -Згода Парфьонов.pdf
01 вересня 2020 13:50
17 зміна ціни.pdf
01 вересня 2020 13:50
14 про санкції.pdf
01 вересня 2020 13:50
12 Довідка не ПДВ.pdf
01 вересня 2020 13:50
11 Формальні помилки.pdf
01 вересня 2020 13:50
10 Довідка учасника.pdf
01 вересня 2020 13:50
7 Довідка ст.17.pdf
01 вересня 2020 13:50
6 Аналогічні договори.pdf
01 вересня 2020 13:50
5 гарантія мед. книжок.pdf
01 вересня 2020 13:50
4 наявність працівників.pdf
01 вересня 2020 13:50
3 автотрансорт.pdf
01 вересня 2020 13:50
2 про печатку.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:48
20_650_GarantKAG_UA-2020-08-10-006308-a.pdf
31 серпня 2020 10:36
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
24 серпня 2020 22:09
свідоцтво фінустанови.pdf
24 серпня 2020 22:09
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
24 серпня 2020 22:09
ліцензія 293794.pdf
24 серпня 2020 22:09
Договір страхування.pdf
24 серпня 2020 22:09
800грн.оплата страховки.pdf
24 серпня 2020 22:09
№36 Довідка Статистика.pdf
24 серпня 2020 22:09
№34 Виписка ЄДРПОУ.pdf
24 серпня 2020 22:09
№32Санкції закупівель.pdf
24 серпня 2020 22:09
№31Тендерна пропоз.pdf
24 серпня 2020 22:09
№28Ком. пропозиція.pdf
24 серпня 2020 22:09
№27Проект договору.pdf
24 серпня 2020 22:09
№25Лист згода Пашинцев.pdf
24 серпня 2020 22:09
№22Довідка зміна ціни.pdf
24 серпня 2020 22:09
№20Гарант лист 180 днів.pdf
24 серпня 2020 22:09
№19Гарант лист санкції.pdf
24 серпня 2020 22:09
№17Довідка ПДВ.pdf
24 серпня 2020 22:09
№16Несут. помилки.pdf
24 серпня 2020 22:09
№15 Довідка учасника.pdf
24 серпня 2020 22:09
№12Довідка ст.17.pdf
24 серпня 2020 22:09
№11 Лист -Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАРФЬОНОВ АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАРФЬОНОВ АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#2922004011
Переможець 179 738,50
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАРФЬОНОВ АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#2922004011
179 738,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:23
ДУ№3 Горох.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:52
ДУ№2 Горох.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 09:37
ДУ№1 Горох.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:18
Договір Горох.PDF укладений
23 вересня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Внести зміни до Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ п.3.1. зменшивши ціну цього договору 179 738,50 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять вісім гривень 50 копійок), без ПДВ, на 4,20 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: Ціна цього Договору становить 179 734,30 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 30 копійок), без ПДВ, з яких: - 89 867,15 грн., без ПДВ – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства); - 89 867,15 грн., без ПДВ – місцевий бюджет. Внести зміни та викласти Додаток №1 до Договору № 03210000-6 від 22.09.2020 року у новій редакції. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 03210000-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1. Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ зменшивши ціну цього договору 179 734,30 грн (сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 30 копійок), ПДВ не передбачено, на 121 614,30 грн. та викласти п. 3.1. у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 58 120,00 грн (п’ятдесят вісім тисяч сто двадцять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено.».
Номер договору про закупівлю: 03210000-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Внести зміни до п.10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Номер договору про закупівлю: 03210000-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 58 120,00
UAH