Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення Новокодацької підстанції , що знаходиться за адресою м. Дніпро, вул. Талаліхіна, 6а КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»ДОР» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
222 012,00 UAH
UA-2020-08-10-006115-a ced7bf38e00a46258d14c0627a7168e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Макогонова

+380563723360 koffe777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Макогонова
+380563723360
koffe777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 21:00
Очікувана вартість: 222 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи опалення Новокодацької підстанції , що знаходиться за адресою м. Дніпро, вул. Талаліхіна, 6а КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»ДОР» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), відповідно до коду ДК 021:2015: 50720000-8 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Новокодацької підстанції , що знаходиться за адресою м. Дніпро, вул. Талаліхіна, 6а КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»ДОР» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Талаліхіна, 6а, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:42
Талалихина .pdf
10 серпня 2020 15:42
Проєкт .pdf
10 серпня 2020 15:42
Проект договору.docx
10 серпня 2020 15:42
Т Д .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 222 012,00
UAH з ПДВ
222 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:00
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 15:00
Сертифікати 2.pdf
20 серпня 2020 15:00
Витяг НДС.pdf
20 серпня 2020 15:00
Охорона праці.pdf
20 серпня 2020 15:00
Аналогічні роботи.pdf
20 серпня 2020 15:00
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 15:00
Паспорт_ ІПН.pdf
20 серпня 2020 15:00
Відгуки.pdf
20 серпня 2020 15:00
Сертифікати 1.pdf
20 серпня 2020 15:00
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 15:00
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40615317
Переможець 222 012,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:18

Документи

27 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:16
Р-е №321_ UA-2020-08-10-006115-a.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40615317
222 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:16
Р-е №321_ UA-2020-08-10-006115-a.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:52
Дод уг 1 від 07.09.2020р.pdf укладений
07 вересня 2020 15:51
дод 1.pdf укладений
07 вересня 2020 15:50
Додат 4.pdf укладений
07 вересня 2020 15:50
Дод 5.PDF укладений
07 вересня 2020 15:50
дод 2.pdf укладений
07 вересня 2020 15:50
Дод 3.pdf укладений
07 вересня 2020 15:50
Дог.№ 209 від 07.09.2020р..pdf укладений
07 вересня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:11
Д.у.№ 5 від 01.12.2020р. до дог.№ 209 від 07.09.2020р.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:42
доп№3 до дог 209.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:40
доп №2 до дог 209.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 "Реквізити і підписи сторін", а саме в частині "Замовник" икласти в новій редакції, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились додатковою угодою щодо уточнення інформації з правонаступництва, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились додатковою угодою щодо змін у розділі ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін реквізити Договору викласти у новій редакції, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 222 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 002,00 UAH)