Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція магістрального водоводу ДЗД від НС № 5 до балки Свідовок
Очікувана вартість
70 905 980,00 UAH
UA-2020-08-10-005976-a 674c2c6fab024362af981e5b5b74ab1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:19
Очікувана вартість: 70 905 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354 529,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція магістрального водоводу ДЗД від НС № 5 до балки Свідовок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: від НС №5 ДЗД до балки Свідовок, Павлоградський район, Дніпропетровська область, 51400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:35
ТД Свідовок 10.08 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000068 ● d4de303228d6429c80a80f7d8cc8ec4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

7 UA-2020-08-10-005976-a 10.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі, та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (в ред. Закону від 25.12.2015 № 922-VIII, далі - Закон). Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, необгрунтованими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено замовником до суду.

2020-10-06 16:55:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 56 900 161,56
UAH з ПДВ
56 545 631,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" 57 237 371,38
UAH з ПДВ
56 882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:17
платіжне доручення.pdf
26 серпня 2020 14:17
довідка покриття.pdf
26 серпня 2020 14:17
виписка по рахунку.pdf
26 серпня 2020 14:17
20563 Віртум Строй p7s.zip
26 серпня 2020 14:17
23 Графік робіт.PDF
26 серпня 2020 14:17
22 Кошторис.pdf
26 серпня 2020 14:17
20 Специфікація.doc.pdf
26 серпня 2020 14:17
19 Лист гарантія.doc.pdf
26 серпня 2020 14:17
18 Довкілля.doc.pdf
26 серпня 2020 14:17
16 Довідка ліцензія.PDF
26 серпня 2020 14:17
15 Статут ЗАВІРЕНИЙ.PDF
26 серпня 2020 14:17
14 Витяг ПДВ.PDF
26 серпня 2020 14:17
11.6 Відгук.PDF
26 серпня 2020 14:17
11.5 акти 4.PDF
26 серпня 2020 14:17
11.4 акти 3.PDF
26 серпня 2020 14:17
11.3 акти 2.PDF
26 серпня 2020 14:17
11.2 акти 1.PDF
26 серпня 2020 14:16
11 Досвід.PDF
26 серпня 2020 14:16
10.3 Накази ХХС.PDF
26 серпня 2020 14:16
10.2 Люди ХХС.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
10.2 Листи згоди.PDF
26 серпня 2020 14:16
10.1 Накази.pdf
26 серпня 2020 14:16
10 Люди.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
9.4 Згода ХХС.pdf
26 серпня 2020 14:16
9 МТБ.PDF
26 серпня 2020 14:16
8 Проект договору.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
7 Субпідрядники.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
6 Довідка АВК.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
3 Протокол та наказ.PDF
26 серпня 2020 14:16
1 СТ. 17 ХХС.doc.pdf
26 серпня 2020 14:16
1 ст 17 від ХХС.PDF
26 серпня 2020 14:16
1 Копія Ліцензії.PDF
26 серпня 2020 14:16
Реєстр.PDF

Публічні документи

09 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:45
довідка ст.17
09 вересня 2020 10:38
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:34
довідка ДФС оновлена
08 вересня 2020 19:08
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:21
довідка ч1ст17
31 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:40
довідка МВС
31 серпня 2020 16:40
довідка ДФС
31 серпня 2020 16:40
довідка ст.17
31 серпня 2020 16:40
ліцензія, дозвіл
31 серпня 2020 16:40
Повноваження підпису
31 серпня 2020 16:40
Тендерна пропозиція
29 серпня 2020 08:52
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:16
виписка з банку.pdf
26 серпня 2020 16:15
7.Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:15
6.Довідка субпідряд.pdf
26 серпня 2020 16:15
Підписаний_G0820-1888-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 16:15
4.Повноваження підпису.pdf
26 серпня 2020 16:15
3.4. Календарний план.pdf
26 серпня 2020 16:15
3.1.Кошторис.pdf
26 серпня 2020 16:15
2.Відповідність ст.17.pdf
26 серпня 2020 16:15
1.3.Довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 16:15
1.2.Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 16:15
1.1.Довідка обладнання.pdf
26 серпня 2020 16:15
0.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 56 545 631,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
Переможець 56 882 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 12:56

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:41
Свідовок.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Згідно з наданої ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" Довідки № 319 від 14 серпня 2020 року, до виконання робіт за договором про закупівлю буде залучений Спеціалізований сідловий тягач DAF CF 85.560 (п. 99 вказаної довідки), разом з тим, на підтвердження документів на вказаний засіб, а саме документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього, вбачається надання DAF CF 85.460. Також згідно довідки, буде залучений Автокран HYDT 321 «HYDROS» (п. 113 вказаної довідки), разом з тим, на підтвердження документів на вказаний засіб, а саме документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього, вбачається надання HYDT 231 «HYDROS». 2. Учасником ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" у складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 08 липня 2020 р. № 08-07/2020/2 з ПП «ФІРМА «АГРОПРОМСЕРВІС», проте в ньому не відображено залучення обладнання, будівельних машин та транспортних засобів, на засоби відображені у Довідці № 319 від 14 серпня 2020 року за п.п.114- 122; 3. Згідно з наданого ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" листа роз’яснення за №344 від 21 серпня 2020 року, вбачається залучення обладнання, трансп.засобів, механізмів та інше у ТОВ «Електрострой» за договором оренди транспортних засобів №2020/06-1 від 16.06.2020 р. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД учасники мають надати довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до ТД, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю. Крім того, Учасники надають копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за ф. Додатку 6 до ТД – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти. - оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспотних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до умов п. 1 Додатку 1 до ТД подати документи та інформацію на відображений у Довідці № 319 від 14 серпня 2020 року DAF CF 85.560 (п. 99 вказаної довідки), а саме, документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього; Відповідно до умов п. 1 Додатку 1 до ТД подати документи та інформацію на відображений у Довідці № 319 від 14 серпня 2020 року Автокран HYDT 321 «HYDROS» (п. 113 вказаної довідки), а саме, документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього; 2. Подати Договір надання послуг, в якому буде відображено залучення засобів, відображених у Довідці № 198 від 14 серпня 2020 року за п.п. 114- 122. 3. Подати Договір оренди транспортних засобів №2020/06-1 від 16.06.2020 р., укладений з ТОВ «Електрострой», акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договору, копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби, та оригінал листа-підтвердження орендодавця або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспотних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
56 882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:16
д.у.2.pdf укладений
18 лютого 2021 16:16
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:20
56.pdf укладений
22 вересня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір