Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради
Очікувана вартість
1 938 850,80 UAH
UA-2020-08-10-005928-a dc6067636c3d49efa474b00d0c68c987
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидорук

+380612862324
+380660457694
sidorukirina7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Ірина Сидорук
+380612862324,+380660457694
sidorukirina7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 938 850,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 388,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Моторобудівників,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:32
Додаток 6_календарний графік.docx
10 серпня 2020 15:32
Додаток 5_субпідряд.docx
10 серпня 2020 15:32
Додаток 4_проект договору.docx
10 серпня 2020 15:32
Додаток 3_лист згода.docx
10 серпня 2020 15:32
Додаток 2_перелік документів.docx
10 серпня 2020 15:32
Додаток 1_технічне завдання.docx
10 серпня 2020 15:32
Графічна частина ЗОШ №65.pdf
10 серпня 2020 15:32
1-ТД_Кап.ремонт ЗОШ №65.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів, подання яких передбачено тендерною документацією
Дата подання: 11 серпня 2020 09:19
Дата відповіді: 12 серпня 2020 09:41
Чи можна в якості підтвердження наявності обладнання надати договори на надання послуг?
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання учасника для виконання зазначених видів робіт, за формою. Крім того, у разі використання обладнання субпідрядної організації, потрібно надати попередній договір на виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради» (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) з наданням документів, що підтверджують право власності субпідрядної організації на зазначене обладнання. Надання інших документів в якості підтвердження наявності обладнання тендерною документацією не передбачено.
надання аналогічного договору
Дата подання: 13 серпня 2020 17:37
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:10
Тендерна документація не містить обмежень стосовно надання аналогічного договору, де учасник буде виступати субпідрядником. Проте хочемо уточнити – чи не буде відхилено тендерну пропозицію учасника, якщо він надасть аналогічний договір, де учасник буде виступати субпідрядником, а не генпідрядником?
Відповідь: Тендерна документація не містить обмежень щодо надання договору субпідряду, а тому для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може надаватись договір субпідряду. Надання договору субпідряду не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-005928-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", Код ЄДРПОУ:34535784
Дата подання: 05 вересня 2020 12:53
Оскарження рішення Замовника
Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (надалі – Замовник) оголошено тендер на закупівлю Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a.
У закупівлі прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ»;
2. ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (надалі – Скаржник).
3. ТОВ «ІОЛІТ-ПЛЮС».
За результатами аукціону пропозицію ТОВ ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» (надалі – Учасник) визначено найбільш економічно вигідною та Замовником прийнято рішення про визначення його переможцем.

Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. Щодо оформлення документів, наданих у складі пропозиції відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації.
Згідно з вимогами п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: "*** Копії документів мають містити посаду, прізвище, ініціали та підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі.".
У складі пропозиції Учасником надані копії наступних документів: податкова накладна №10 від 21.12.2018 з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9306722399, а також податкова накладна №10 від 26.11.2018 з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9278427429, які не завірені підписом та печаткою службової (посадової) особи або представника Учасника. Відповідно до Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ №1246 від 29.12.2010 (у редакції постанови КМУ №341 від 26.04.2017) «податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації». Оскільки податкові накладні є електронним документом, то на них мав бути накладений електронний підпис (ЕЦП/КЕП) службової (посадової) особи або представника Учасника, так як на підставі ст.12 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Таким чином Учасник порушив вимогу тендерної документації щодо засвідчення копій документів, а також вимоги законодавства України щодо засвідчення електронних документів.
Також у складі пропозиції Учасника надано: копію Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів., який також не завірений підписом та печаткою службової (посадової) особи або представника Учасника. Згідно з п. 1 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну України №435 від 14.04.2015 (у редакції наказу Мінфіну України №511 від 15.05.2018) звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в органах доходів і зборів в один із таких способів:
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- на паперових носіях, завірений підписом керівника страхувальника та скріплений печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;
- надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.
Оскільки зазначений вище звіт подавався Учасником в електронній формі, то подана у складі пропозиції копія мала б бути засвідчена шляхом накладення електронного підпису (ЕЦП/КЕП).

Таким чином Учасник порушив вимогу тендерної документації щодо засвідчення копій документів, а також вимоги законодавства України щодо засвідчення електронних документів.
2. Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен був надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за формою та для підтвердження зазначеного вище досвіду до довідки додаються:
- договір(и) зазначені у довідки з усіма невід’ємними частинами (договірна ціна тощо) та усіма додатковими угодами;
- «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в);
- «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів);
- податкова накладна (для платників ПДВ), що підтверджує податкові зобов’язання підрядника за договорами підряду, зазначених у довідці, зареєстровані в установленому порядку;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих.№26/08-4 від 26.08.2020 щодо виконання договору підряду в капітальному будівництві №ПКБ.1 від 12.11.2018 та зазначено, що вказаний вище договір виконано повністю у грудні 2019 року. На підтвердження даних, зазначених у довідці Учасник надає копію договору, у п.1.7 якого зазначається, що строк виконання роботи 25.06.2019, а відповідно до умов додаткової угоди №2 від 28.12.2018 внесено зміни до п. 16.2 розділу «Строк дії договору» та викладено у новій редакції: «Даний договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 28.12.2018». Те, що роботи були завершені у грудні 2018 року також підтверджується наданими актами за формою №КБ-2в та довідками за формою №КБ-3.
Таким чином, інформація, зазначена Учасником у довідці, суперечить долученим до неї підтверджуючим документам.

Зазначена вище інформація свідчить про невідповідність пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.

Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Крім цього, Замовником порушено вимоги п.16 ст.29 Закону: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не розміщав повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідностей у документах тендерної пропозиції.

ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a.
3. скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a, учасника ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 11:53
Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не наділений відповідними законними повноваженнями для розгляду по суті скарг, поданих учасниками, на результати проведення процедури закупівлі.

Документи

11 вересня 2020 11:53
відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-10-005928-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", Код ЄДРПОУ:34535784
Дата подання: 11 вересня 2020 12:35
Скарга на дії замовника
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» Україна, 69068, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Офіцерська, будинок 32 ЄДРПОУ 34535784 Телефон 1: 0617204383 Адреса електронної пошти: sodraviastroj@ukr.net Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради 69071, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А ЄДРПОУ 37611438 Телефон: +380612862314,+380612862324 e-mail: sidorukirina7@gmail.com Інформація про закупівлю: Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a СКАРГА Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (надалі – Замовник) оголошено тендер на закупівлю Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a. У закупівлі прийняли участь три учасники: 1. ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ»; 2. ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (надалі – Скаржник). 3. ТОВ «ІОЛІТ-ПЛЮС». За результатами аукціону пропозицію ТОВ ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» (надалі – Учасник) визначено найбільш економічно вигідною та Замовником прийнято рішення про визначення його переможцем. Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав: 1. Щодо оформлення документів, наданих у складі пропозиції відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації. Згідно з вимогами п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: "*** Копії документів мають містити посаду, прізвище, ініціали та підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі.". У складі пропозиції Учасником надані копії наступних документів: податкова накладна №10 від 21.12.2018 з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9306722399, а також податкова накладна №10 від 26.11.2018 з квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9278427429, які не завірені підписом та печаткою службової (посадової) особи або представника Учасника. Відповідно до Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ №1246 від 29.12.2010 (у редакції постанови КМУ №341 від 26.04.2017) «податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації». Оскільки податкові накладні є електронним документом, то на них мав бути накладений електронний підпис (ЕЦП/КЕП) службової (посадової) особи або представника Учасника, так як на підставі ст.12 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису. Таким чином Учасник порушив вимогу тендерної документації щодо засвідчення копій документів, а також вимоги законодавства України щодо засвідчення електронних документів. Також у складі пропозиції Учасника надано: копію Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів., який також не завірений підписом та печаткою службової (посадової) особи або представника Учасника. Згідно з п. 1 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну України №435 від 14.04.2015 (у редакції наказу Мінфіну України №511 від 15.05.2018) звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в органах доходів і зборів в один із таких способів: - засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством; - на паперових носіях, завірений підписом керівника страхувальника та скріплений печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації; - на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти; - надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти. Оскільки зазначений вище звіт подавався Учасником в електронній формі, то подана у складі пропозиції копія мала б бути засвідчена шляхом накладення електронного підпису (ЕЦП/КЕП). Таким чином Учасник порушив вимогу тендерної документації щодо засвідчення копій документів, а також вимоги законодавства України щодо засвідчення електронних документів. 2. Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен був надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за формою та для підтвердження зазначеного вище досвіду до довідки додаються: - договір(и) зазначені у довідки з усіма невід’ємними частинами (договірна ціна тощо) та усіма додатковими угодами; - «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів); - податкова накладна (для платників ПДВ), що підтверджує податкові зобов’язання підрядника за договорами підряду, зазначених у довідці, зареєстровані в установленому порядку; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих.№26/08-4 від 26.08.2020 щодо виконання договору підряду в капітальному будівництві №ПКБ.1 від 12.11.2018 та зазначено, що вказаний вище договір виконано повністю у грудні 2019 року. На підтвердження даних, зазначених у довідці Учасник надає копію договору, у п.1.7 якого зазначається, що строк виконання роботи 25.06.2019, а відповідно до умов додаткової угоди №2 від 28.12.2018 внесено зміни до п. 16.2 розділу «Строк дії договору» та викладено у новій редакції: «Даний договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 28.12.2018». Те, що роботи були завершені у грудні 2018 року також підтверджується наданими актами за формою №КБ-2в та довідками за формою №КБ-3. Таким чином, інформація, зазначена Учасником у довідці, суперечить долученим до неї підтверджуючим документам. Зазначена вище інформація свідчить про невідповідність пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником. Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Крім цього, Замовником порушено вимоги п.16 ст.29 Закону: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не розміщав повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідностей у документах тендерної пропозиції. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт елементів благоустрою спортивного майданчику Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65, пр. Моторобудівників, 26, м. Запоріжжя (футбольне поле з огорожею) Запорізької міської ради (код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-10-005928-a, учасника ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Додатки: 1. оригінал квитанції, що підтверджує плату за подання скарги, яка зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 10:47
рішення від 15.09.2020 № 17282 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 10:47
інформація про перенесення розгляду скарги № 15058.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 12:52
рішення від 06.10.2020 № 18785.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 01:32

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 10:19
Скарга-110920-002-65.pdf

Документи подані замовником

21 вересня 2020 10:46
відповідь на скаргу.pdf
21 вересня 2020 10:46
Відповідь на скаргу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 1 789 000,00
UAH з ПДВ
1 769 611,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 1 880 101,20
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" 1 900 084,00
UAH з ПДВ
1 900 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:41
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:40
ліцензія.pdf
01 вересня 2020 14:40
Дозвільні документи.pdf
01 вересня 2020 14:40
Довідка МВС.zip
26 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:32
Технічна частина.rar
26 серпня 2020 09:32
Інші документи.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:09
Технічна частина.rar
26 серпня 2020 10:09
Інші документи.part2.rar
26 серпня 2020 10:09
Інші документи.part1.rar

Публічні документи

25 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
24 серпня 2020 13:03
ЗСШ №65 ДЦ=1 900 084 (1).rar
24 серпня 2020 13:03
65 тех. част 2.rar
24 серпня 2020 13:03
65 тех. част 1.rar
24 серпня 2020 13:03
65 квал 3.7z
24 серпня 2020 13:03
65 квал 2.7z
24 серпня 2020 13:03
65 квал 1.7z
24 серпня 2020 13:03
65 інші 2.7z
24 серпня 2020 13:03
65 Інші 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Переможець 1 769 611,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
1 769 611,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:45
Додаток3_до дог300_15_10_2020_План фінансування..pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Додаток2_до дог300_15_10_2020_Календарний графік робіт..pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Додаток1_до дог300_15_10_2020__ДЦ_ПЗ_ЛК_ПВР_ДАy.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
1769611,00_ДІЛАЙНІНЖИНІРИНГ_Дог300_15_10_2020py.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 769 611,00
UAH (в тому числі ПДВ 294 935,17 UAH)