Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покрівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Помічнянської міської ради Кіровоградської області"
Очікувана вартість
6 129 923,20 UAH
UA-2020-08-10-005689-a e73fe2b1be5f4d86a9c05b7cd0122ef1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:45
Очікувана вартість: 6 129 923,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30649 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Помічнянської міської ради Кіровоградської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м. Помічна, Територія Помічнянської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні: 0%
21 серпня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:24
Зм Помічна.pdf
21 серпня 2020 11:24
Нова редакціяТенд докум Помічнянська ЗОШ 3 криша .doc
10 серпня 2020 15:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020 для ТК1.doc
21 серпня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:24
Зм Помічна.pdf
21 серпня 2020 11:24
Нова редакціяТенд докум Помічнянська ЗОШ 3 криша .doc
10 серпня 2020 15:21
Тендерна докум Помічнянська ЗОШ 3 криша.docx
10 серпня 2020 15:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020 для ТК1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КАРМ" 5 929 434,59
UAH з ПДВ
5 929 434,59
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 150 604.21 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" 6 112 645,03
UAH з ПДВ
6 112 645,03
UAH з ПДВ
1.1428571429 5 348 564.40 Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:45
Довідка (фо).zip
08 вересня 2020 10:44
ст.17 (2).pdf
08 вересня 2020 10:44
Довідка УМВС.pdf
08 вересня 2020 10:44
Довідка (ю0).zip
08 вересня 2020 10:44
ст.17 (1).pdf
31 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:35
r_306_ДЦ_Т3-10.xls
31 серпня 2020 14:35
r_306_ДЦ_ИВР.xls
31 серпня 2020 14:35
306ДЦ.xls
31 серпня 2020 14:35
57. Календарний графік.pdf
31 серпня 2020 14:35
56. Прайс.pdf
31 серпня 2020 14:35
41. Копія виписки з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 14:35
19. Довідка №95.pdf
31 серпня 2020 14:35
18. Довідка №94.pdf
31 серпня 2020 14:35
17. Фінансова звітність.pdf
31 серпня 2020 14:35
15. Відгук №939.pdf
31 серпня 2020 14:35
14. Копія договору №104.pdf
31 серпня 2020 14:35
13. Відгук №938.pdf
31 серпня 2020 14:35
2. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 14:35
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:45
Інші вимоги.pdf
31 серпня 2020 15:45
Гарантия.rar
31 серпня 2020 15:45
Документ_ЄДР_1006525669.zip
31 серпня 2020 15:45
Додаток 6 а ДЦ.xls
31 серпня 2020 15:45
Додаток 6.pdf
31 серпня 2020 15:45
Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 15:45
Додаток 4.pdf
31 серпня 2020 15:45
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 15:45
Додаток 2.pdf
31 серпня 2020 15:45
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРМ"
#20630536
Переможець 5 929 434,59
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРМ"
#20630536
5 929 434,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 13:33
ДУ Помічна ЗОШ 3 подовж строків.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:28
ДУ Помічна ЗОШ.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 11:40
ДУ Помічна ЗОШ 3.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 11:40
ДЦ+Граф Помічна ЗОШ 3.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:18
Помічнянська ЗОШ 3.PDF зміни до договору
30 червня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 10:31
Дог Помічнянськ ЗОШ 3.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 10:30
ДЦ+граф Помічнянськ ЗОШ 3.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:30
3-х стор Помична ЗОШ 3 УМАКБ.PDF зміни до договору
08 квітня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:03
Ціна Догов Помічна додатки.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:02
Дод угода Помічна ЗОШ 3.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:45
ДЦ + Гр к дог Помічн покрівля.pdf укладений
14 вересня 2020 10:39
Дог Помічн покрівля.pdf укладений
14 вересня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторони Замовника у договорі
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через неповне фінансування
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування
Номер договору про закупівлю: 79/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2020/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML