Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область,Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)»(за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
20 685 040,60 UAH
UA-2020-08-10-005051-a f470156fe8314030a96b08444caecc69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380672012449 fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380672012449
fev10@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:57
Очікувана вартість: 20 685 040,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 425,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103425.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими)повинні бути складені тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область,Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)»(за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м. Боярка, Молодіжна,5Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання Робіт. Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (далі Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (надалі – Акт КБ-2в) підписаних уповноваженими представниками, поданих Замовнику протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000058 ● 4194d7ef6c814b2983403703ac5d860e
  • Статус: вирішено ● Дата: 25 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2020-08-10-005051-a 10.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 12:59:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)»(за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-005051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 15:10:37

Про надання пояснень

Виконавчий комітет Боярської міської ради опрацював Наказ про початок моніторингу від 13.01.2021 № 9 щодо закупівлі за номером у Прозоро ID: UA-2020-08-10-005051-a), та на виконання запиту про надання пояснення від 20.01.2021р., в межах своєї компетенції повідомляє наступне
Предметом закупівлі є «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)» (за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» це роботи що включають комплексні рішення пов'язанні з будівництвом та відображені в проектній документації.
Закупівлі передувала розробка проектної документації «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування) розроблена ТОВ “ Міжнародна торгова компанія “ Інтера ” в якій визначалися технічні та якісні характеристики об'єкту будівництва які забезпечували вимогам у сфері будівництва та подальшої експлуатації об'єкту.
Проектні рішення згідно чиненого законодавства у сфері будівництва проходили відповідну експертизу, що засвідчує Експертний звіт ТОВ “ Перша Будівельна Експертиза ” №200615-3/В від 23 червня 2020 року, щодо розгляду кошторисної документації за робочим проектом «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)».
Кошторисна вартість на об'єкту «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)» була затверджена рішенням Виконавчого комітету Боярської міської ради №35/1 від 9 липня 2020 року на підставі Експертного звіту ТОВ “ Перша Будівельна Експертиза ” №200615-3/В від 23 червня 2020 року.
Враховуючи вищезазначене було сформовано закупівлю ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. «Будівництво спортивного майданчика за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б (коригування)» (за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Технічні та якісні характеристики визначалися на підставі відповідних проектних рішень, очікувана вартість формувалась на підставі Експертного звіту та затвердженої кошторисної документації.
В тендерній документації в Додатку №4 відображено посилання на технічну специфікацію та перелік технічних вимог.
Додатки:
- копія рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 09.07.2020р №35/1;
 робочий проект;
 коригування робочого проекту ПЗ№ 02/03/2020-3, ГП№ 02/03/2020-3,
ЕО № 02/03/2020-3 ;
 копія завдання на проектування;
 копія експертного звіту від 23 червня 2020 року №200615-3/В ;
 копія договору на виконання проектних робіт від 12.03.2020р. №02/03/2020-3/54;
 кошторисна документація КД № 02/03/2020-3;



Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто

Договір розірвано 11.02.2021

2021-05-25 14:00:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САТІ-НОВА СОЮЗ 17 598 675,17
UAH з ПДВ
17 598 675,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 20 648 033,18
UAH з ПДВ
20 648 033,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:35
Петренко.pdf
28 серпня 2020 18:35
Петренко.pdf
28 серпня 2020 18:35
техніка оренда.pdf
28 серпня 2020 18:35
Мусійчук.pdf
28 серпня 2020 18:35
МТБ.pdf
28 серпня 2020 18:35
Купрієнко.pdf
28 серпня 2020 18:35
СПЕЦТЕХНІКА.pdf
28 серпня 2020 18:35
Карпенко.pdf
28 серпня 2020 18:35
Карасовський.pdf
28 серпня 2020 18:35
Секретарь
28 серпня 2020 18:35
Секретарь
28 серпня 2020 18:35
Секретарь
28 серпня 2020 18:16
техніка оренда.pdf
28 серпня 2020 18:16
СПЕЦТЕХНІКА.pdf
28 серпня 2020 18:16
Петренко.pdf
28 серпня 2020 18:16
Мусійчук.pdf
28 серпня 2020 18:16
МТБ.pdf
28 серпня 2020 18:16
Купрієнко.pdf
28 серпня 2020 18:16
Карпенко.pdf
28 серпня 2020 18:16
Карасовський.pdf
28 серпня 2020 18:16
Звіт по покриттю.pdf
28 серпня 2020 18:16
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
28 серпня 2020 18:15
Аналогічний договір.pdf
25 серпня 2020 20:17
Фінансовий звіт за 2019.pdf
25 серпня 2020 20:17
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 20:17
Статут.pdf
25 серпня 2020 20:17
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 20:17
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 20:17
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 20:17
Лист про санкції.pdf
25 серпня 2020 20:17
Лист про ЄДР.pdf
25 серпня 2020 20:16
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 20:16
Копія висновків СЕЕ.pdf
25 серпня 2020 20:16
Довідка про МТБ.pdf
25 серпня 2020 20:16
Гарантія 7545-20.7z
25 серпня 2020 20:16
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 20:16
витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 20:16
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 20:16
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 20:16
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 11:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:07
Протокол.pdf
10 вересня 2020 14:07
Довідка з ДФС.rar
01 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:30
Додатки до ТД.pdf
25 серпня 2020 18:33
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:06
Свідоцтво ПДВ та витяг.pdf
25 серпня 2020 18:06
Радичи исо.pdf
25 серпня 2020 18:06
Копія Код Нарижного.pdf
25 серпня 2020 18:06
Договір субпідряду.pdf
25 серпня 2020 18:06
Договір з інженером.pdf
25 серпня 2020 18:06
Відгук м. Дніпрорудне.pdf
25 серпня 2020 18:06
Statut_2020 (vytiag) (2).7z
25 серпня 2020 18:06
Nakaz na Golovu Pravlinnja (Shugaev) (2).7z
25 серпня 2020 18:06
GuaranteeKredobankNo.200821_099.7z
25 серпня 2020 18:06
Conica ISO notary.pdf
25 серпня 2020 18:06
BankLicense (2).7z
25 серпня 2020 18:06
2722_320413180222_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САТІ-НОВА СОЮЗ

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ САТІ-НОВА СОЮЗ
#38949830
Відхилено 17 598 675,17
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:22
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Переможець 20 648 033,18
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 13:32

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації: 1. Додаток 5 п.1.1. - для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу - відсутнє підтвердження; 2. Додаток 5 п. 1.2.: - В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці ; - На сертифікованих спеціалістів (Інженер – проектувальник) мають бути надані копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми - Учасник надав не всі підтверджуючі документи на працівників; 3. Додаток 5 п.1.3.- Аналогічним буде вважатися договір з робіт нового будівництва/реконструкції /капітального ремонту об’єкта спортивного призначення або договір нового будівництва/реконструкції /капітального ремонту соціального об’єкту, у складі якого були виконані аналогічні роботи, укладених протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі - Учасник надав договір реконструкції житлового будинку, але не надав підтвердження, що даний об'єкт є соціальним об'єктом; 4. Додаток 6 п.1.12. Учасник не надав копію відповідного звіту європейської лабораторії/інституту, для спортивного поліуретанове покриття,щодо відповідності стандартам EN 14877 (завірені підписом та печаткою учасником); 5. Додаток 4 згідно технічних вимог п.8 для приготування та монтажу поліуретанового покриття повинна використовуватись спеціалізована техніка (наявність техніки підтверджується довідкою про наявність матеріально-технічного забезпечення: 8.1 MixMatic - машина для змішування сумішей поліуретанового покриття; 8.2. SMG Planomatic - автоматичний укладчик для нанесення базового шару з гумової крихти; 8.3. SMG Strukturmatic S80 - спрей машина для нанесення 2-х верхніх шарів суміші з кольорового поліуретана та крихти EPDM. - відсутнє документальне підтвердження; 6. Згідно розділу ІІІ. п.6 Генпідрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, із зазначенням гарантійного строку, шляхом надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції - відсутній лист; 7. Згідно розділу ІІІ. п.1 Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - відсутнє ЕЦП/КЕП.

Документи

31 серпня 2020 13:58
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації: 1. Згідно розділу ІІІ п.6 Генпідрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, із зазначенням гарантійного строку, шляхом надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції - відсутній лист; 2. Згідно розділу ІІІ п.7 У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця (у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасник надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, види робіт, які доручатимуться йому на виконання робіт та їх орієнтовна вартість - відсутня довідка; 3. Додаток 2 до тендерної документації (Лист підтвердження щодо «умов проекту договору»)- відсутній лист; 4. Додаток 3 до тендерної документації (Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних)- відсутній лист; 5. Додаток 5 п.1.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - відсутня довідка; 6. Додаток 5 п. 1.2.Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - відсутня довідка; 7. Додаток 5 п. 1.3 Довідка, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - відсутня довідка та фото об’єкту; 8. Додаток 5 п.2 Документальне підтвердження наявності/відсутності підстав відмови Учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону- відсутня довідка; 9. Додаток6 п 1.1. Лист в довільній формі з інформацією про посадову особу(іб) або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору за результатом проведення процедури закупівлі - відсутній лист; 10. Додаток6 п 1.6. Гарантійний лист про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Законом України «Про санкції» - відсутній лист; 11. Додаток5 п 1.4.Учасник повинен надати довідку в довільні формі, що його обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік складає не менше 8 000 000,00 грн. - відсутня довідка; 12. Додаток6 п 1.9. Довідка довільної форми про відсутність (наявність) інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником. - відсутня довідка; 13. Додаток6 п1.10.Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при виконанні робіт, що є предметом закупівлі - відсутня довідка; 14. Додаток6 п 1.13. Гарантійний лист про те, що для приготування та монтажу поліуретанового покриття використовуватиметься спеціалізована техніка для змішування сумішей поліуретанового покриття , нанесення базового шару з гумової крихти ,нанесення 2-х верхніх шарів суміші з кольорового поліуретану та крихти EPDM. - відсутній лист;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
20 648 033,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 13:33
Угода №1 від 11.02.2021.pdf укладений
11 лютого 2021 13:32
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 17:01
Договір №166 від 14.09.2020.pdf укладений
14 вересня 2020 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 337 278,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 389 546,45 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами перевірки Держаудитслужби в системі Прозоро, виконавчий комітет Боярської міської ради зобов`язано здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», усунення порушень вимог абзацу другого пункту 2 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.