Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"
Очікувана вартість
268 000,00 UAH
UA-2020-08-10-004434-a 87cce35dc40643a9952f842660b230a2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Романчук

+380988949595 naschool.zakypki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Новоолександрівський НВК "СЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ" НСР
Код ЄДРПОУ: 20274320
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 1а
Контактна особа: Оксана Романчук
+380988949595
naschool.zakypki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до статті 40 Закону україни "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922 VІІІ(у новій редакції від 19.04.2020р.) п.2 абз.1 (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:16
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, Новоолександрівка, вул.Паркова,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 серпня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:12
пропозиція переговорки_0001.pdf
10 серпня 2020 14:12
протокол переговорки_0001.pdf
10 серпня 2020 14:12
запрошення_0001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Переможець 268 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:16

Документи

10 серпня 2020 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 14:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:36
додаткова укрдидактик_0001.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 14:35
дод угода Захист _0001.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 10:33
договір захист вітчизни _0001.pdf укладений
27 серпня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: дод угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: дод угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 666,67 UAH)