Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПЕОМ, ноутбуки, планшетні ПК)»
Очікувана вартість
2 839 785,00 UAH
UA-2020-08-10-004374-b 745684c1d1c14ce4bd3a2bf2e52eb8bc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвиненко Ірина Сергіївна

+380612392094 finzp2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29
Контактна особа: Логвиненко Ірина Сергіївна
+380612392094
finzp2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 19:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:28
Очікувана вартість: 2 839 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 198,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
ПЕОМ 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
42 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
32 шт
Планшетний ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
40 шт
ПЕОМ 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 19:14
Додаток 4 Проєкт договору.docx
10 серпня 2020 19:14
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог процесорів ноутбука
Дата подання: 12 серпня 2020 12:06
Дата відповіді: 12 серпня 2020 17:56
Шановний замовнику! Чи розглядаєте Ви можливість постачання обладнання на базі процесорів AMD, що за своїми технічними характеристиками будуть еквівалентні тим, що вказані в технічному завданні? Дякуємо, очікуємо на відповідь!
Відповідь: Доброго дня.
Надаємо відповідь на Ваше запитання: так, Замовник розглядає можливість постачання обладнання, що за своїми технічними характеристиками будуть відповідати вимогам зазначеним в Тендерній документації. В такому разі, Учасникові необхідно надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик процесорів, що пропонуються.

З повагою голова тендерного комітету: Ірина ЛОГВИНЕНКО
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 23:26
Дата відповіді: 13 серпня 2020 17:55
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваше запитання. Так, Замовник розглядає можливість постачання АНАЛОГІВ ТА ЕКВІВАЛЕНТУ товару, що є предметом закупівлі. Але такий товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження, Учасник надає додатково заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам документації закупівлі. Та в свою чергу маємо попередити, що технічні, якісні та кількісні вимоги предмету закупівлі погоджені керівництвом Національної поліції України, метою якої є побудова централізованої, уніфікованої системи керування.

З повагою заступник голови тендерного комітету: Ігор ЧЕКМАРЬОВ

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-004374-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 09 вересня 2020 16:12
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовнику!
Вимагаємо від вас пояснення щодо протиправної дискваліфікації нашої пропозиції.

Відповідно до результатів розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" Вами було встановлено наступне:

1). «Учасником не виконана вимога розділу III Додатку 3 Тендерної документації, а саме: не надано узгоджений проєкт договору в повному обсязі (не заповнений п. 11.6 проєкту договору та Додаток 2 до проекту договору заповнений не повністю)».(Цитата)

Цей пункт не може трактуватись як порушення, бо суперечить Розділу №V п.2 п.п.2.2 Тендерної документації до закупівлі та підпадає під критерій допустимих формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Цитата з ТД: "...відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо."
Згідно зазначеного вище, на вимогу "не заповнений п. 11.6 проєкту договору"(цитата) наявна інформація в повному об’ємі у змісті іншого документа, що знаходиться в наданому учасником файлі "ТОВ ВКП Всесвіт.pdf" .
Відповідно на вимогу "Додаток 2 до проекту договору заповнений не повністю"(цитата) наявна інформація в повному об’ємі у змісті іншого документа, що знаходиться в наданому учасником файлі "Технічна специфікація. Відповідність товару технічним вимогам.pdf".


2) Учасником не надано погоджені «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації).(Цитата)
Шановний замовник, учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" при підготовці тендерної пропозиції керувався Тендерною документацією затвердженою на засіданні тендерного комітету ГУНП в Запорізькій області (протокол від 10.08.2020 р. №278) та викладеною в системі прозорро номер закупівлі UA-2020-08-10-004374-b. Відповідно до цього документа, та його вимог до учасників, в ньому відсутня вимога, що учасник повинен надати "погоджені «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації)".
Пропозиція учасника була підготовлена з урахуванням Розділу №ІІІ п6 п.п.6.3 Тендерної документації до закупівлі: "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»."(Цитата)
Відповідно, учасником був наданий файл "Технічна специфікація. Відповідність товару технічним вимогам.pdf", де замовнику надана порівняльна таблиця щодо відповідності технічних характеристик запропонованого учасником товару згідно до технічних вимог замовника.

Шановний замовнику, наполегливо рекомендуємо скасувати своє протиправне рішення, щодо дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ". В інакшому випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 16:56
Відповідь
1. ). Шановний Учаснику Ваша цінова пропозиція відхилена з наступних причин:
- «Учасником не виконана вимога розділу III Додатку 3 Тендерної документації, а саме: не надано узгоджений проєкт договору в повному обсязі (не заповнений п. 11.6 проєкту договору та Додаток 2 до проекту договору заповнений не повністю)»
Відсутність інформації в п. 11.6 Проєкту договору - Згідно п.2 розділу V Тендерної документації Замовника, не в ходить до переліку формальних (несуттєвих) помилок. Учасником була порушена вимога Додатку 3 до Тендерної документаці. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації - Учасник повинен надати узгоджений проект договору за державні кошти згідно Додатку 4 (під узгодженим проектом договору слід розуміти обов’язкове заповнення п. 3.1 РозділIII, п. 11.6- 11.8 Розділ XI, Розділ XIV, Додаток 1 Додаток 2 ). Крім того Учасник не зазначив технічні характеристики в Проєкті договору (Додаток 2 по проєкту договору) на якому Замовник також зробив акцент.
Та в свою чергу керуючись п.2 розділу V Тендерної документації: «Замовник не зобовязаний приймати пропозиції, що містять інші помилки».

2. Учасником не надано погоджені «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації) Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовник в тексті зазначив (сторінка 26) про обов’язковий підпис та печатку. Таким чином Учасник мав погодити технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.
В свою чергу, У додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» у примітках зазначено: «У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагає Замовник.»
Вами запропоновано:
у складі ПЕОМ 1 замість твердотільного накопичувача 128 Gb Goodram CX400 - твердотільний накопичувач 120 Gb Team. Порівняльної таблиці накопичувачів немає.
у складі ПЕОМ 2 замість монітору 24” Dell E2417H – монітор BENQ GW2480. Порівняльної таблиці моніторів немає.
замість ноутбука HP 250 G7 – ноутбук Lenovo V15-IIL . Порівняльної таблиці ноутбуків немає

У зв’язку з цим, Тендерна (Цінова) пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" відхилена, на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, в разі якщо:- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧИСТЯКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 2 798 100,00
UAH з ПДВ
2 783 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 2 827 894,74
UAH з ПДВ
2 798 022,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:14
ТОВ ВКП Всесвіт.pdf
26 серпня 2020 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 17:14
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 17:14
Ліцензування.pdf
26 серпня 2020 17:14
Досвід..7z
26 серпня 2020 17:14
Договір Авто.pdf
26 серпня 2020 17:14
Гарантійний лист. Ціна.pdf
26 серпня 2020 17:14
Відповідність Samsung.pdf
26 серпня 2020 17:14
Відповідність Roma PC.pdf
26 серпня 2020 17:14
Відповідність Philips.pdf
26 серпня 2020 17:14
Відповідність Lenovo.pdf
26 серпня 2020 17:14
Відповідність BenQ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧИСТЯКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЧИСТЯКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3228318056
Відхилено 2 783 900,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 19:19
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 2 798 022,72
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 13:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 18:22

Документи

03 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 19:18
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», перелік виявлених невідповідностей: Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою рекомендованої таблиці. В своїй тендерній пропозиції Учасник не дотримався форми рекомендованої таблиці; Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою рекомендованої таблиці та внести необхідну інформацію що вимагається в п.1 Додатку 3 до Тендерної документації. В своїй тендерній пропозиції Учасник не дотримався форми рекомендованої таблиці, а також відсутня інформація стосовно офісного та складського приміщення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації: Заступник голови тендерного комітету: Ірина ФОМЕНКО

Документи

09 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:28
Протокол
03 вересня 2020 19:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2020 13:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі