Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre3025BI Wi-Fi або еквівалент за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-08-10-004333-a 04cf957c642a4dacaf06f033212c3bba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Яковлєва

+380972381968
+380974281707
+380629515150
dnz-117@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №117 "ЮНИЙ МОРЯК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25795727
Місцезнаходження: 87553, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Новоросійська, 18
Контактна особа: Анна Яковлєва
+380972381968,+380974281707,+380629515150
dnz-117@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:40
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi, або еквівалент за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87553, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Новоросійська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 30 банківських днів з дати підписання накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:05
технiчнi_характеристики (1).docx
10 серпня 2020 14:05
Додаток №4 Проект договору новий.doc
10 серпня 2020 14:05
Оголошення (1).docx
10 серпня 2020 14:05
вимоги (1) (2).docx
10 серпня 2020 14:05
цiнова_пропозицiя (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-004333-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 28 серпня 2020 15:49
на кваліфікацію
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Вашого ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Додаток №1 – Вимоги до кваліфікації учасника учасник в складі своєї комерційної пропозиції надає наступні документи:
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або на матеріали з яких товар виготовляється.
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар або на матеріали з яких товар виготовляється (в разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати лист в довільній формі).
- Лист в довільній формі з посиланням на дану закупівлю, завірений учасником, про згоду підписання договору, умови якого викладені у Додатку №4.
Однак, ПП "Азов-Арсенал" не надав копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар. Також ПП «Азов-Арсенал» надав лист у довільній формі на підписання договору, але без посиланняя на дану закупівлю,як вимагалось у вимогах кваліфікації учасника. Вимагаємо дискваліфікувати ПП "Азов-Арсенал", так як пропозиція ПП "Азов-Арсенал"не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не нівелюйте своїми діями прозорість і справедливий розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 10:47
Шановний учасник! Згідно постанови кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348 було прийнято рішення про Ліквідацію Державної санітарно-епідеміологічні служби. ПП "Азов-Арсенал" надав документи декларацію та сертифікат відповідності які підтверджують якість товару. Надання листа без посилання на дану закупівлю вважаємо несуттєвою помилкою та такою яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-004333-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 01 вересня 2020 12:29
на кваліфікацію
Шановний замоник, звертаємо увагу , що висновок санітарно -епідемілогічної експертизи надається Державною службою України з безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а не Державною санітарно-епідеміологічною службою. До 2016 року висновок СЕС видавали обласні санітарно-епідеміологічні станції і акредитовані підрозділи МОЗ. В даний час Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видає Держспоживслужба України і акредитовані інститути. Сподіваємось на справедливий та прозорий розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 13:10
"Доброго дня, шановний учасник. Дякуємо за Вашу зацікавленність до закупівлі. Доводимо до Вашого відома що Замовником будуть повторно переглянуті документи учасника, та у разі виявлення невідповідності пропозиції вимогам, про це буде оголошенно протокол з рішенням тендерного комітету."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Азов-Арсенал" 9 266,40
UAH з ПДВ
9 266,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 9 500,00
UAH з ПДВ
9 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 750,00
UAH з ПДВ
9 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:33
03 Статут чб.pdf
18 серпня 2020 09:33
05 Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 09:33
07 Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2020 09:33
06 Витяг ПДВ цв.pdf
18 серпня 2020 09:33
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Азов-Арсенал"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
Переможець 9 266,40
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Азов-Арсенал" #32320793

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:01
протокол по МФУ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
9 266,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:01
протокол по МФУ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 12:13
доп.угода 117-45.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:11
дод.угода ксерокс.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 17:19
договор по ксероксу.pdf укладений
30 вересня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 117/45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 117/45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML