Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre3025BI Wi-Fi або еквівалент за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-08-10-004333-a ● 04cf957c642a4dacaf06f033212c3bba
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №117 "ЮНИЙ МОРЯК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25795727 |
Місцезнаходження: | 87553, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Новоросійська, 18 |
Контактна особа: |
Анна Яковлєва +380972381968,+380974281707,+380629515150 dnz-117@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi, або еквівалент за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87553, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Новоросійська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 30 банківських днів з дати підписання накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 14:05 |
технiчнi_характеристики (1).docx | |
10 серпня 2020 14:05 |
Додаток №4 Проект договору новий.doc | |
10 серпня 2020 14:05 |
Оголошення (1).docx | |
10 серпня 2020 14:05 |
вимоги (1) (2).docx | |
10 серпня 2020 14:05 |
цiнова_пропозицiя (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-10-004333-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 28 серпня 2020 15:49
на кваліфікацію
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Вашого ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Додаток №1 – Вимоги до кваліфікації учасника учасник в складі своєї комерційної пропозиції надає наступні документи:
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або на матеріали з яких товар виготовляється.
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар або на матеріали з яких товар виготовляється (в разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати лист в довільній формі).
- Лист в довільній формі з посиланням на дану закупівлю, завірений учасником, про згоду підписання договору, умови якого викладені у Додатку №4.
Однак, ПП "Азов-Арсенал" не надав копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар. Також ПП «Азов-Арсенал» надав лист у довільній формі на підписання договору, але без посиланняя на дану закупівлю,як вимагалось у вимогах кваліфікації учасника. Вимагаємо дискваліфікувати ПП "Азов-Арсенал", так як пропозиція ПП "Азов-Арсенал"не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не нівелюйте своїми діями прозорість і справедливий розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Додаток №1 – Вимоги до кваліфікації учасника учасник в складі своєї комерційної пропозиції надає наступні документи:
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або на матеріали з яких товар виготовляється.
- Копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар або на матеріали з яких товар виготовляється (в разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати лист в довільній формі).
- Лист в довільній формі з посиланням на дану закупівлю, завірений учасником, про згоду підписання договору, умови якого викладені у Додатку №4.
Однак, ПП "Азов-Арсенал" не надав копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та копії діючих на момент розкриття пропозицій сертифікатів відповідності на товар. Також ПП «Азов-Арсенал» надав лист у довільній формі на підписання договору, але без посиланняя на дану закупівлю,як вимагалось у вимогах кваліфікації учасника. Вимагаємо дискваліфікувати ПП "Азов-Арсенал", так як пропозиція ПП "Азов-Арсенал"не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не нівелюйте своїми діями прозорість і справедливий розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 10:47
Шановний учасник! Згідно постанови кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348 було прийнято рішення про Ліквідацію Державної санітарно-епідеміологічні служби. ПП "Азов-Арсенал" надав документи декларацію та сертифікат відповідності які підтверджують якість товару. Надання листа без посилання на дану закупівлю вважаємо несуттєвою помилкою та такою яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-004333-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 01 вересня 2020 12:29
на кваліфікацію
Шановний замоник, звертаємо увагу , що висновок санітарно -епідемілогічної експертизи надається Державною службою України з безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а не Державною санітарно-епідеміологічною службою. До 2016 року висновок СЕС видавали обласні санітарно-епідеміологічні станції і акредитовані підрозділи МОЗ. В даний час Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видає Держспоживслужба України і акредитовані інститути. Сподіваємось на справедливий та прозорий розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 13:10
"Доброго дня, шановний учасник. Дякуємо за Вашу зацікавленність до закупівлі. Доводимо до Вашого відома що Замовником будуть повторно переглянуті документи учасника, та у разі виявлення невідповідності пропозиції вимогам, про це буде оголошенно протокол з рішенням тендерного комітету."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Азов-Арсенал" |
9 266,40
UAH з ПДВ
|
9 266,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
9 500,00
UAH з ПДВ
|
9 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
9 750,00
UAH з ПДВ
|
9 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Азов-Арсенал" #32320793 |
Переможець |
9 266,40
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 13:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 12:13
|
доп.угода 117-45.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 16:11
|
дод.угода ксерокс.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 17:19
|
договор по ксероксу.pdf | укладений |
30 вересня 2020 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 117/45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 117/45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |