Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за будівництвом на об'єкті:"Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана"( 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
2 524 099,00 UAH
UA-2020-08-10-004326-b 73459d798ebc4ff69b571974c55f988d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Свізінська Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Ганна Свізінська Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 2 524 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за будівництвом на об'єкті «Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, ділянка автомобільної дороги державного значення другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 4 Акт приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду) та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 30 календарних днів з дати їх підписання у разі надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника.Вартість робіт за цим Договором може уточнюватись в залежності від вартості фактично виконаних робіт Підрядником та пропорційно підписаним актам виконаних Підрядних робіт на Об’єкті за формою КБ-2в, бути змінена за результатами обсягу фактично виконаних робіт та/або за взаємною згодою Сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:36
Проект ТН.docx
10 серпня 2020 18:36
ТД тех нагляд Мільмана.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 серпня 2020 18:05
Дата відповіді: 13 серпня 2020 15:13
Відповідно до Тендерної документації, Додаток 4, Таблиця №4 - Інформація про виконання аналогічного договору(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2016-2020 рр. від учасника вимагається подання аналогічного договору(ів) за період з 2016 року по 2020 рік. Просимо Вас переглянути дану вимогу стосовно періоду виконання цих аналогічних договорів (тобто період з 2016 по 2020рр.) та розширити період виконання аналогічних договорів до 12 років (тобто з 2008 по 2020рр.). На нашу думку, період вказаний у вимогах до тендерної документації стосовно аналогічних договорів не є обґрунтованим для реалізації даного проекту, проте він негативно впливає на якість та кількість можливих учасників у даному тендері, що у свою чергу, матиме негативний вплив на якість конкуренції для реалізації даного проекту в цілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 2 до тендерної документації Учасник обов’язково повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату(ів) відповідального(их )виконавців – інженера(ів) технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг класу наслідків (відповідальності) СС3) .Сертифікати відповідної категорійності введені в дію з 01.01.2016 року,тому Замовник керуючись нормативно-правовою діяльністю залишає період виконання аналогічних договорів з 2016 по 2020 р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-10-004326-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43617296
скарга на відхилення пропозиції учасника Консорціуму "ЮІ ІНЖИНІРИНГ"
детальний опис порушень викладено у вкладенні до скарги
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-10-004326-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43617296
Дата подання: 09 жовтня 2020 15:26
скарга на відхилення пропозиції учасника Консорціуму "ЮІ ІНЖИНІРИНГ"
детальний опис скарги у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:13
рішення від 13.10.2020 № 19148 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:13
рішення від 23.10.2020 № 19819.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19819-р/пк-пз від 23.10.2020р. щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжинірінг»по закупівлі: Технічний нагляд за будівництвом на об'єкті:"Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана"( 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) ( UA-2020-08-10-004326-b) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжинірінг» за процедурою закупівлі : Технічний нагляд за будівництвом на об'єкті:"Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана"( 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) ( UA-2020-08-10-004326-b)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:48

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 12:13
Скарга Мільмана.pdf
09 жовтня 2020 12:13
Скарга Мільмана.pdf.p7s

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 13:21
Скарга Мільмана_1.pdf.p7s
09 жовтня 2020 13:21
Скарга Мільмана_1.pdf

Документи подані замовником

15 жовтня 2020 17:42
Відповідь на АМКУ.pdf
15 жовтня 2020 17:43
Відповідь на АМКУ.docx
10 листопада 2020 16:47
Протокол-14 АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Жилком" 2 145 484,15
UAH з ПДВ
2 145 484,15
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" 2 347 412,07
UAH з ПДВ
2 347 412,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" 2 408 099,34
UAH з ПДВ
2 408 099,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОТЕХНАГЛЯД" 2 503 944,92
UAH з ПДВ
2 503 944,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:36
9. Розрахунок.pdf
26 серпня 2020 14:36
8. Інші документи.pdf
26 серпня 2020 14:36
4. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 14:36
2.1.3 Копії сертифікатів.pdf
26 серпня 2020 14:36
2.1.2 Копії наказів.pdf
26 серпня 2020 14:36
2.1.1 Оригінали дипломів.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:28
КАЛЬКУЛЯЦІЯ вул. Мільмана+.pdf
11 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:38
Довідка 1.pdf
11 листопада 2020 14:38
Довідка 2.pdf
25 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:23
диплом Шаталов.pdf
26 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:36
установчі.rar
26 серпня 2020 15:36
працівники.rar
26 серпня 2020 15:36
офіс, обладнання.rar
26 серпня 2020 15:36
тз мільмана.rar
26 серпня 2020 15:36
Н-31 Дніпро 21+900.rar
26 серпня 2020 15:36
лабораторія.rar
26 серпня 2020 15:36
5_мільмана_0001.pdf
26 серпня 2020 15:36
банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 15:36
аналогічний договір.rar

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:46
Кузьма_Дп 2.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Диплом Снітко.PDF
02 жовтня 2020 14:46
Кузьма_Дп1.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Угода_Снітко.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Угода_Черкес.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Угода_Кузьма.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Черкес_диплом.pdf
02 жовтня 2020 14:46
Лист-роз'яснення_EGIS_V5.pdf
26 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:36
Лабораторія.pdf
26 серпня 2020 14:36
Персонал.pdf
26 серпня 2020 14:36
МТБ.pdf
26 серпня 2020 14:36
Досвід.pdf
26 серпня 2020 14:36
Відповідність.pdf
26 серпня 2020 14:36
GISS20173 (ЕЖІС-САД) - 1.zip
26 серпня 2020 14:36
Кошторис.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:36
Забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Жилком"

Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА"

ТОВ "ДНІПРОТЕХНАГЛЯД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Жилком"
#32350021
Рішення скасоване 2 145 484,15
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:42
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"
#43617296
Рішення скасоване 2 347 412,07
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 11:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА"
#22916873
Рішення скасоване 2 408 099,34
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 17:13
ТОВ "ДНІПРОТЕХНАГЛЯД"
#38120910
Рішення скасоване 2 503 944,92
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:42
ДП "Жилком"
#32350021
Відхилено 2 145 484,15
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:46
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"
#43617296
Переможець 2 347 412,07
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:49

Документи

15 вересня 2020 18:28
Електронний підпис
15 вересня 2020 18:27
Протокол-5.pdf
28 серпня 2020 15:27
Протокол-4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Перелік виявлених невідповідностей: 1. До тендерної пропозиції не долучені документи державного зразка про відповідну освіту за відповідним напрямом професійної атестації інженера технічного нагляду Шаталов Ю.В., зазначеного у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.

Документи

29 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:49
протокол 8.pdf
21 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:41
протокол 6.pdf
15 вересня 2020 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. До тендерної пропозиції не долучені документи державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста, зазначеного у довідці про наявність працівників та відсутній факт працевлаштування спеціалістів на весь термін виконання послуг Учасник повинен надати документи державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста, зазначеного у довідці про наявність працівників, шляхом завантаження документів на електроний майданчик та підтвердити факт працевлаштування спеціалістів на весь термін виконання послуг. - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого(их) працівника(ків) для здійснення технічного нагляду за предметом закупівлі – інженера(ів) технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3). До інформації про кваліфікацію та досвід спеціаліста(ів), що буде(ут)ь залучений(і) до виконання робіт додаються копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(і) відповідального(их )виконавців – інженера(ів) технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг, що буде(уть) безпосередньо залучений(і) до виконання робіт (послуг). Строк виконання закупівлі до 31.12.21. 2. Учасник повинен надати ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ за предметом закупівлі, згідно порядку інформаційній таблиці Додатку 2. та надати аналогічний договір в період 2016 - 2020 рр. -посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - виконаного Учасником аналогічного договору (копія договору про надання послуг (виконання робіт) технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією поточним або капітальним ремонтом автодоріг загального користування в період 2016 - 2020 рр. Досвід повинен бути не менше двох років. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів та за порядком , що викладені в ДОДАТКУ 2 тендерної документації. (надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документу) Усунути невідповідність що стосується інформації щодо документів про відповідну освіту ,строку залучення спеціалістів на весь термін виконання робіт на закупівлю та надати аналогічний договір в період 2016 - 2020 рр, наданий інформаційній табличці згідно вимог тендерної документації. Усунути вищезазначені невідповідності шляхом завантаження підтверджуючих документів

Документи

05 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:52
протокол 10.pdf
29 вересня 2020 12:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:09
протокол 11.pdf

Документи

10 листопада 2020 16:44
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2020 16:43
Протокол-13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"
#43617296
2 347 412,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 17:46
ДУ-8 ТН-М.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 17:46
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 10:45
ДУ 6 ТН-М.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 11:27
ТН-М.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 10:53
ТН-М.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
26 грудня 2020 12:20
ТН-М.pdf укладений
26 грудня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та уточнення обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: ТН-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ТН-М
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань в зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: ТН-М
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань,уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: ТН-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML