Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конференц-стіл (код 39150000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
86 340,00 UAH
UA-2020-08-10-004295-b 84a3ec58a7ed4105903e878754abb5a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:16
Очікувана вартість: 86 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 431,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Мова (мови), якою (якими) Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.
Строк поставки: не більше 40 (сорока) календарних днів з моменту укладення Договору.
Конференц-стіл (код 39153000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Конференц-стіл (код 39150000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Грекова О. генерала 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА" 77 760,00
UAH з ПДВ
77 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харченко Вікторія Василівна 82 800,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:05
витяг ФОП 03092020.pdf
03 вересня 2020 16:00
Довідка щодо санкцій.pdf
03 вересня 2020 13:49
Довідка ст 17.pdf
28 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:50
555555.pdf
28 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:53
Додаток 2.pdf
26 серпня 2020 10:53
Додаток 3.pdf
25 серпня 2020 21:32
підписання догов.pdf
25 серпня 2020 21:32
ВЫТЯГ 25-04-20.rtf
25 серпня 2020 21:32
Гарантийный лист ФОП-1.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:22
Висновок СЕС на МДФ.pdf
26 серпня 2020 10:22
Висновок ДСЕЕ Фарба.pdf
26 серпня 2020 10:22
13Паспорт Харченко В.В..pdf
26 серпня 2020 10:22
10Виписка.pdf
26 серпня 2020 10:22
9Витяг.pdf
26 серпня 2020 10:22
6Загальні відомості.pdf
26 серпня 2020 10:22
5Довідка щодо підпису.pdf
26 серпня 2020 10:22
3Лист-гарантія ст 17.pdf
26 серпня 2020 10:22
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

ФОП Харченко Вікторія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
Переможець 77 760,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:38

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1-го договору) та копії документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти приймання-передачі тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації (Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти приймання-передачі тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути подані в повному обсязі. Під аналогічним за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір (договори), відповідно до умов якого здійснювалась закупівля меблів офісних.). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти приймання-передачі тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути подані в повному обсязі Під аналогічним за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір (договори), відповідно до умов якого здійснювалась закупівля меблів офісних.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
77 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:31
Договір_370.pdf укладений
23 вересня 2020 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 000,00
UAH