Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях закладів освіти Каховського району та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС (Код за ДК 021:2015 - 79714000-2 - Послуги зі спостереження)
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2020-08-10-004112-b 27134967548d404e87d2d44f5a0f309e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюкова Наталія Іванівна

+380952159473 strukova1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38009062
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., село Малокаховка, вул. Шкільна, 52
Контактна особа: Стрюкова Наталія Іванівна
+380952159473
strukova1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:10
Очікувана вартість: 25 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38009062. 4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрюкова Наталія Іванівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18, телефон +380952159473, e-mail: strukova1509@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Послуга. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях закладів освіти Каховського району та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС (Код за ДК 021:2015 - 79714000-2 - Послуги зі спостереження) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Здійснення цілодобового спостерігання за автоматичною установкою пожежної сигналізації на об’єктах Замовника, за допомогою пульту пожежного спостереження з метою отримання по GSM каналам зв’язку сповіщень про стан сигналізації. До основних елементів автоматичної системи пожежного спостереження у закладах освіти відноситься модуль моніторингу «Лунь- 9С», який підключається до ППК№1 «Тірас – 16.128П». Модуль «Лунь – 9С» передає сигнал сповіщення про стан системи сигналізації на об’єкті на пульт централізованого пожежного спостереження ДСНС України у Херсонській області. 1. Пожежне цілодобове спостерігання за допомогою якого забезпечуються: - прийом від приймально-контрольного приладу пожежної сигналізації об’єкту спостерігання сигналів пожежної тривоги і несправностей та їх передача за допомогою системи передачі тривожних сповіщень до центру приймання тривожних сповіщень пультової організації, який оснащен пультом централізованого спостереження охоронно-пожежний безпровідного каналу GSM «Орлан» у складі програмного забезпечення «Фенікс – 4», який знаходиться у м.Каховка, м. Нова Каховка; - обробка, архівування, збереження всіх тривожних сповіщень, які надійшли на пульт пожежного спостерігання центру приймання тривожних сповіщень пультової організації; - передача пультовою організацією сигналів пожежної тривоги до УДСНС України в Херсонській області. 2.Перелік та порядок надання послуг 2.1. Підключення об’єктів Замовника до пульту централізованого спостереження та перевірка проходження тривожних сповіщень з Об’єкта спостерігання на пульт здійснюється пультовою організацією спільно з Обслуговуючою організацією за участі Замовника послуг. 2.2. Спостерігання за Об’єктом шляхом здійснення віддаленого цілодобового приймання, оброблення і передавання сигналів пожежної тривоги та про несправність за допомогою мобільного GSM зв’язку у складі програмного забезпечення «Фенікс -4». 2.3. При надходженні сигналу пожежної тривоги до центру приймання тривожних сповіщень пультова організація повідомляє про виникнення пожежі до ГУ ДСНС в Херсонській області, терміново сповіщає Замовника послуг та здійснює негайний виїзд до об’єкту Замовника. 2.4. При надходженні сигналу про несправність: - системи передавання тривожних сповіщень пультова організація обробляє сигнал, повідомляє Замовника послуг та забезпечує виїзд штатних спеціалістів протягом 1 години на об’єкт. 3.Вимоги до якості надання послуг 3.1. Послуги спостерігання за системою протипожежного захисту повинні відповідати вимогам ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та чинного законодавства України. 3.2. Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги, зобов’язаний забезпечити цілодобову безвідмовну роботу пульту централізованого спостереження та системи пожежної сигналізації на об’єктах Замовника. 3.3. У разі виникнення несправності у Замовника на об’єктах пультова організація зобов’язана протягом 1 годин відновити її працездатність. 4.Вимоги до підрядної організації 4.1. Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги спостерігання за СПЗ Об’єкта, повинен мати: - ліцензію на провадження господарської діяльності протипожежного призначення із спостерігання за СПЗ об’єктів, - пульт охоронно-пожежного спостерігання безпровідного каналу GSM «Орлан» у складі програмного забезпечення «Фенікс – 4», який знаходиться у м. Каховка, м. Н. Каховка., який забезпечить в автоматизованому режимі приймання сигналів від приладу-передавача тривожних сповіщень Об’єкта спостерігання; - у штаті підприємства достатню кількість фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з пожежного спостерігання за об’єктами; - наявність у Виконавця власного автотранспорту для реагування на спрацювання пожежної сигналізації. 5.Відповідальність за виконання робіт і надання послуг Суб'єкт господарювання, що буде надавати послуги спостерігання за СПЗ Будівлі, несе відповідальність за невиконання договірних зобов’язань згідно з чинним законодавством України. Звертаємо увагу! Система пожежної сигналізації на об’єктах Замовника повинна залишатися без змін та Замовник не повинен нести додаткові витрати за підключення на пульт Виконавця. Більш детально наведено у додатку №1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Сергіївська ЗОШ І – ІІ ст - 74823, с. Сергіївка, вул. Шкільна,74; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія» - 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Кам´янський заклад ЗСО - 74830, с.Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Зеленопідський ОЗЗСО - 74853 с. З. Під, вул. Першотравнева, 32; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст.- 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг виконується Замовником протягом 20-ти календарних днів після підписання Акту прийому-здачі виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25 200,00 грн. (Двадцять п’ять тисяч двісті грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «13» серпня 2020 року 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «19» серпня 2020 року. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Інша інформація: Вимоги до оформлення: Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та/або на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади такої особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи. - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); -копію або оригінал документу, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність доручення); -лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; -заповнену та підписану форму «Пропозиція» (згідно додатку №2) та відповідно до технічних вимог; -підписаний та завірений печаткою Учасника (за наявності) проект договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях закладів освіти Каховського району та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС (Код за ДК 021:2015 - 79714000-2 - Послуги зі спостереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74823, Україна, Херсонська область, Каховський район, Сергіївська ЗОШ І – ІІ ст - 74823, с. Сергіївка, вул. Шкільна,74; Філія СОЗ «Костогризівська гімназія» - 74844, с.Костогризово, вул. Гагаріна, 20 –а; Кам´янський заклад ЗСО - 74830, с.Кам’янка, вул.Кооперативна,2; Зеленопідський ОЗЗСО - 74853 с. З. Під, вул. Першотравнева, 32; Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст.- 74850, с.Федорівка, вул. І. Франка, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг виконується Замовником протягом 20-ти календарних днів після підписання Акту прийому-здачі виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із змінами.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 3.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 2.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 1.pdf
13 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із змінами.pdf
10 серпня 2020 17:11
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 3.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 2.pdf
10 серпня 2020 17:11
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:47
Доброго дня. Шановний Замовнику. У ТД наявна вимога що Учасник повен мати ліцензію не менше п’яти років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки є ліцензія, яка дає рівні права усім компаніям, незалежно від їх досвіду, виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі. Факт отримання компанією ліцензії вже підтверджує рівень компетанції компанії та можливість виконувати певні роботи. Компанія яка виконує дані послуги 2 роки може виконати договорів набагато більше ніж компанія яка має досвід 4, 5 чи навість 10 років, таким чином, зазначена вимога нічим не обґрунтована. Крім цього звертаємо вашу увагу, що ліцензія видається на необмежений термін. А якщо суб'єкт господарювання, утворений у 2019 році, отримав ліцензію і вже має досвід виконання робіт, то виходить, що він не зможе взяти участь у вашій закупівлі, бо Вам захотілося щоб Учасник повен мати ліцензію не менше п’яти років? Видаліть вимогу, якою ви штучно обмежуєте коло Учасників закупівлі, тим самим лобіюючи інтереси певної компанії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, Ваше питання розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині ліцензії. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 15 102,00
UAH з ПДВ
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Охоронні системи 25 100,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 08:54
Електронний підпис
15 серпня 2020 08:16
техвимоги.PDF
15 серпня 2020 08:16
Рішення засновників.PDF
15 серпня 2020 08:16
пропозиція.PDF
15 серпня 2020 08:16
працівники.PDF
15 серпня 2020 08:16
Наказ.PDF
15 серпня 2020 08:16
МТБ.PDF
15 серпня 2020 08:16
Ліцензія.pdf
15 серпня 2020 08:16
згода.PDF
15 серпня 2020 08:16
договір.PDF
15 серпня 2020 08:16
ВЫПИСКА ВИБ 2018 001.pdf
15 серпня 2020 08:16
Витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:08
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:02
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ .pdf
17 серпня 2020 13:02
Проєкт Договору.PDF
17 серпня 2020 13:02
Ліцензія.PDF
17 серпня 2020 13:02
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

ПП Охоронні системи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Переможець 4 998,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:30
Дод.угода _2 до дог. 298.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:58
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:47
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:17
Договір укладений
31 серпня 2020 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни додатку №1 до договору №298 від 31.08.2020р. та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до фактично виконаних робіт Сторони прийшли згоди внести зміни до додатку №1 договору №298 від 31.08.2020 р., виклавши його в наступній редакції: Додаток №1 до договору №298 від 31.08.2020 р. Вартість послуг цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації № з/п Найменування послуг Термін надання послуг (місяців) Ціна послуг, за місяць, Без ПДВ, грн. Сума без ПДВ, грн. 1 Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях Федорівської ЗОШ І-ІІІ т.. та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС 3,5 277,67 971,85 2 Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях Зеленопідської ОЗЗСО та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС 1,5 277,67 416,50 3 Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях філії СОЗ «Костогризівська гімназія» та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС 4 277,67 1110,68 4 Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях Сергіївська ЗОШ І – ІІ ст та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС 3,5 277,66 971,81 5 Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях Кам´янський заклад ЗСО та передача тривожних повідомлень про спрацювання сигналізації на пожежну частину МНС 1 277,66 277,66 Разом без ПДВ 3748,50
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 748,50
UAH