Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи опалення гуманітарної гімназії по вул. Паркова, 25 "А" у смт. Єланець Миколаївської обл.
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2020-08-10-004078-b cdbc307a564a4502867b641fcda6c6ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головань Світлана Валеріївна

+380515991255 elrayvno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Єланецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144967
Місцезнаходження: 55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15 А
Контактна особа: Головань Світлана Валеріївна
+380515991255
elrayvno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:38
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи опалення гуманітарної гімназії по вул. Паркова, 25 "А" у смт. Єланець Миколаївської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55501, Україна, Миколаївська область, смт Єланець, вул Паркова, 25 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:04
проект договору.doc
10 серпня 2020 17:04
ТД поточний ремонт.docx
10 серпня 2020 17:04
ОГОЛОШЕННЯ про проведення вiдкритих торгiв (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА 255 856,00
UAH з ПДВ
209 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Спінчевський О.А. 294 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
29 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
29 серпня 2020 12:51
Паспорт 02.jpg
29 серпня 2020 12:50
Паспорт 01.jpg
29 серпня 2020 12:40
Паспорт 02.jpg
29 серпня 2020 12:39
Паспорт 01.jpg
25 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:11
Проект договору 03.jpg
25 серпня 2020 13:11
Обсягі робіт.jpg
25 серпня 2020 13:11
Витяг з ЄДРУ 03.jpg
25 серпня 2020 13:11
Паспорт 01.jpg
25 серпня 2020 13:11
Витяг з ЄДРУ 02.jpg
25 серпня 2020 13:11
Витяг з ЄДРУ 01.jpg
25 серпня 2020 13:11
Свідоцтво податкове 011.jpg
25 серпня 2020 13:11
Проект договору 01.jpg
25 серпня 2020 13:11
Договір аналог 01.jpg
25 серпня 2020 13:11
Договірна ціна 02.jpg
25 серпня 2020 13:11
Проект договору 04.jpg
25 серпня 2020 13:11
Договір аналог 03.jpg
25 серпня 2020 13:11
Проект договору 02.jpg
25 серпня 2020 13:11
Договір аналог 02.jpg
25 серпня 2020 13:11
Довідка 4-ОПП.jpg
25 серпня 2020 13:11
Паспорт 01.jpg
25 серпня 2020 13:11
Пропозиція 001.jpg
25 серпня 2020 13:11
Гарантійний лист.jpg
25 серпня 2020 13:11
Проект договору 05.jpg
25 серпня 2020 13:11
Додговірна ціна 01.jpg

Публічні документи

02 вересня 2020 14:57
довідка ДПС
02 вересня 2020 14:57
свідоцтво єдиний податок
02 вересня 2020 14:57
пропозиція
02 вересня 2020 14:57
довідка
02 вересня 2020 14:57
довідка переможця по ст.17
02 вересня 2020 14:57
довідка дитяча праця
02 вересня 2020 14:57
довідка банкрутство
25 серпня 2020 10:59
Лист СОНЕЧКО.pdf
25 серпня 2020 10:59
Лист відгук договір _ 39.PDF
25 серпня 2020 10:59
КОД.pdf
25 серпня 2020 10:59
Дозвiл.pdf
25 серпня 2020 10:59
Договір ремонту _ 39.PDF
25 серпня 2020 10:59
Довідка субпідрядники.pdf
25 серпня 2020 10:59
Довідка працівники.pdf
25 серпня 2020 10:59
довідка по ст. 17.pdf
25 серпня 2020 10:59
Довідка мат. база.pdf
25 серпня 2020 10:59
Довідка 1 по ст. 17.pdf
25 серпня 2020 10:59
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 10:59
Выдгук Еланец.pdf
25 серпня 2020 10:59
55.pdf
25 серпня 2020 10:59
54.pdf
25 серпня 2020 10:59
_47спінчевський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

ФОП Спінчевський О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
#1890310620
Відхилено 209 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 14:57
ФОП Спінчевський О.А.
#1757005714
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.В довідці щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надана інформація щодо найменування (тип/марка/модель тощо). 1.2. В довідці щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надана інформація щодо займаної посади, крім того у довідці неконкретизована спеціальність «будівельник». 1.3. надана копія договору за предметом закупівлі «капітальний ремонт опалення», зі змісту якого не вбачається які саме роботи були проведені та чи є такий договір аналогічним. В довідці щодо кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надана інформація щодо посилання на номер оголошення в електронній системі закупівель, номеру договору, дати укладання договору, номеру контактного телефону. 1.4. учасником не надано усі заповнені сторінки паспорту (відсутня сторінка щодо місця проживання тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до Тендерної документації: «Щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо машин, механізмів, спеціалізованої техніки, устаткування, тощо найменування (тип/марка/модель тощо); кількість; право власності (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). «Щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, обов’язково зазначити*: спеціальність та/або кваліфікацію, досвід роботи (у роках), прізвище, ім’я та по-батькові, займану посаду.» «Щодо кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати: -посилання на номер оголошення в електронній системі закупівель (зазначається у разі наявності досвіду за договором, укладеним з замовником в розумінні вимог Закону), номер договору, дату укладання договору, найменування контрагента, ідентифікаційний код; номер контактного телефону; строк дії договору. Аналогічним є договір на надання послуг з поточного ремонту систем опалення». Пункт 4.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підпису документів тендерної пропозиції для фізичних осіб: копії або скановані оригінали усіх заповнених сторінок паспорту (без обкладинки). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усю необхідну інформацію щодо кваліфікаційних критеріїв, яка вимагалась у довідках щодо кожного з кваліфікаційних критеріїв (визначено у п.1 цього повідомлення). Інформацію щодо відповідності наданого договору вимогам замовника щодо аналогічного договору, зазначеним у Додатку №2. Підтверджуючі документи в повному обсязі щодо підпису документів тендерної пропозиції для фізичних осіб (щодо копії або сканованих оригіналів усіх заповнених сторінок паспорту (без обкладинки)).

Документи

31 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Спінчевський О.А.
#1757005714
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:07
Дефектний акт укладений
21 вересня 2020 14:27
Договірна ціна укладений
21 вересня 2020 14:27
Договір укладений
21 вересня 2020 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 500,00 UAH)