Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Шевченка, 81 в смт. Олесько Буського району Львівської області
Очікувана вартість
1 723 578,00 UAH
UA-2020-08-10-004036-b 110a0f1d778f4a5bb0e4baef89b230e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Олійник Михайлівна

380326430079
380326421130
osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27
Контактна особа: Галина Олійник Михайлівна
380326430079,380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:37
Очікувана вартість: 1 723 578,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 617,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Шевченка, 81 в смт. Олесько Буського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:50
Перелік змін.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
19 серпня 2020 14:50
Тендерна документація 2020.docx
10 серпня 2020 17:01
Технічна специфікація.doc
10 серпня 2020 17:00
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
10 серпня 2020 17:00
Додаток № 5 Проект договору.docx
19 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:50
Перелік змін.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
10 серпня 2020 17:01
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
19 серпня 2020 14:50
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
10 серпня 2020 17:01
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
19 серпня 2020 14:50
Тендерна документація 2020.docx
10 серпня 2020 17:01
Тендерна документація 2020.docx
10 серпня 2020 17:01
Технічна специфікація.doc
10 серпня 2020 17:00
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
10 серпня 2020 17:00
Додаток № 5 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт обстеження об'єкту
Дата подання: 13 серпня 2020 12:00
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:44
Доброго дня, з ким потрібно зв'язатися для обстеження об'єкту та яким має бути акт?
Відповідь: Доброго дня. Всі необхідні контакти містяться в електронній системі закупівель, Тендерна документація не містить вимог щодо структури чи змісту такого акту.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-10-004036-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38667104
Дата подання: 10 вересня 2020 14:19
Неправомірне визначення переможця
Було допущено ряд порушень під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "Будівництво спортивних споруд" та безпідставно визначено вказаного учасника Переможцем процедури закупівлі, чим було порушено права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:44
рішення від 14.09.2020 № 17166.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:44
інформація про перенесення розгляду скарги № 14975.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 11:43
рішення від 25.09.2020 № 18103.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомився з рішенням Антимонопольного комітету України та скасував рішення про визначення переможця закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2020 11:12

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 10:55
4. Банківська гарантія.rar
10 вересня 2020 10:56
5.Технічна специфікація.doc
10 вересня 2020 10:56
Скарга в АМКУ.PDF

Документи подані замовником

17 вересня 2020 16:07
Лист із банку.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000049 ● 0bd05ba3e9e141d6a10e9c47fbe18b59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.12.2020 № 245

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-10-004036-b, 10.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 30.12.2020 про результати моніторингу UA-2020-08-10-004036-b повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 розділу 6 Тендерної документації, Проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі": «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» Відповідно до ст. 181 Господарського кодексу України: «Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, тощо). Згідно приміток до договору: «* Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель». Замовник залишає за собою право змінювати основні а не істотні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. Відтак, Змовником дотримано вимог Закону України "Про публічні закупівлі" при складанні Тендерної документації. Щодо договорів оренди транспортних засобів з фізичною особою Манджара В.М., які нотаріально не посвідчені, повідомляємо про те, що умовами Тендерної документації не було передбачено вимог щодо необхідності нотаріального посвідчення тих чи інших документів щодо оренди транспортних засобів. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить чіткий і вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Серед цих підстав не має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника через надання нотаріально не посвідчених таких договорів оренди транспортних засобів, якщо вимоги до такого посвідчення не містилися в Тендерній документації. Відтак, учасник у відведений законодавством час надав виправлення невідповідностей, згідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не мав права прописувати нові вимоги в повідомленні про виправлення невідповідностей, якщо вони не були зазначені в Тендерній документації. Учасник ТОВ «Будівництво спортивних споруд» при виправленні невідповідностей надав всі документи згідно вимог Тендерної документації та повідомлення про виправлення невідповідностей. Відтак, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівництво спортивних споруд» в цій частині. Щодо висновоку незалежної сертифікованої лабораторії з дослідженням на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань у волокні повідомляємо вам наступне. Згідно вимог додатку №3 до Тендерної документації, Учасники повинні надати висновок незалежної сертифікованої лабораторії з дослідження на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з'єднань у волокні ( наявність сертифікату є обов’язковим для виконання). Відповідно до п.2 Приміток до Тендерної документації, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів. Відповідно до п.5 Приміток до Тендерної документації, Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. В складі Тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" міститься лист-роз’яснення, про те що у складі їх тендерної пропозиції є завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення № 602-123-20-3/20473 від 26.06.2017 р. (термін дії - 5 років), що підтверджує відповідність запропонованої штучної трави (штучного покриття) всім встановленим медичним критеріям безпеки/показникам згідно ДСанПіН 8.2.1-181-2012 та відповідає всім вимогам діючого санітарного законодавства України і є екологічно чистою та безпечною для споживачів. Дані випробувана проведені державною сертифікованою установою з дотриманням чинного законодавства України, а тому є більш пріоритетним. На підтвердження даного листа Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення. Згідно ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації Документи мають бути чинні на дату подання такого документу. Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення чинний на момент подання. Строк дії такого документу встановлюється законодавством. Тому, згідно положень Додатку №3 та приміток до Тендерної документації, пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" відповідає вимогам Тендерної документації. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, на не спричинено наслідків, які могли б завдати державі збитків. Також, завдячуємо проведеній вами роботі, просимо взяти до уваги надані роз’яснення, зобов’язуємось дотримуватись вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» та рекомендацій Державної аудиторської служби України в подальшій діяльності.

2021-01-05 12:18:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" 1 289 045,00
UAH з ПДВ
1 289 045,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 1 470 000,00
UAH з ПДВ
1 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:13
192.imd
26 серпня 2020 16:13
52. Витяг пл. ПДВ.pdf
26 серпня 2020 16:13
50. Виписка ЄДР.pdf
26 серпня 2020 16:13
47. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:12
37.3. Декларація ОП.pdf
26 серпня 2020 16:12
37.5. Лист - пояснення.pdf
26 серпня 2020 16:12
39. Захист довкілля.pdf
26 серпня 2020 16:12
36. Дов.про розмір ЗП.pdf
26 серпня 2020 16:12
34. Згода з ТЗ.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.8. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.1. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.6. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.7. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
24. Дов.про тех.хар-ки.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.5. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.4. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.3. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
21.2. ВПВ 17.pdf
26 серпня 2020 16:12
19.1. Фін.звітність.pdf
26 серпня 2020 16:12
19.2. Баланс за 2019р..pdf
26 серпня 2020 16:12
13. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 11:14
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:07
Довідка ст.17 ч.2
13 листопада 2020 11:07
Довідка ст.17 п.8 ч.1
13 листопада 2020 11:07
Довідка ст.17 п.3 ч.1
13 листопада 2020 11:07
Довідка ст.17 п.2 ч.1
13 листопада 2020 11:07
Довідка МВС
08 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:22
Довідка ст.17 ч.2
08 вересня 2020 14:22
Довідка ст.17 п.8 ч.1
08 вересня 2020 14:22
Довідка ст.17 п.3 ч.1
08 вересня 2020 14:22
Довідка ст.17 п.2 ч.1
08 вересня 2020 14:22
Довідка МВС
02 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:45
Лист зі Статистики.PDF
26 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:04
Лист відгук2.PDF
26 серпня 2020 15:04
Лист відгук1.pdf
26 серпня 2020 15:04
Аналогічний договір2.PDF
26 серпня 2020 15:04
Аналогічний договір1.PDF
26 серпня 2020 15:04
Статут.PDF
26 серпня 2020 15:04
Паспорт-Манжара В.М..PDF
26 серпня 2020 15:04
Ліцензія з Додатком.PDF
26 серпня 2020 15:04
Довідка про ліцензію.PDF
26 серпня 2020 15:03
Довідка по ст.17.PDF
26 серпня 2020 15:03
Довідка МВС.PDF
26 серпня 2020 15:03
Гарантійний лист.PDF
26 серпня 2020 15:03
Довідки про корупцію.PDF
26 серпня 2020 15:03
Гарантійний лист 2.PDF
26 серпня 2020 15:03
Витяг.PDF
26 серпня 2020 15:03
Виписка.PDF
26 серпня 2020 15:03
Акт обстеження об_єкта.PDF
26 серпня 2020 15:03
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 15:03
Технічна специфікація.PDF
26 серпня 2020 15:03
Висновок СЕС.PDF
26 серпня 2020 15:03
Проект договору.PDF
26 серпня 2020 15:03
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:10
39. Сертифікати огорожа.PDF
26 серпня 2020 17:10
38. Банківська гарантія.zip
26 серпня 2020 17:10
36.Документи Замовник.PDF
26 серпня 2020 17:10
31. Сертифікати 1.PDF
26 серпня 2020 17:10
30. Цінова пропозиція.PDF
26 серпня 2020 17:10
28. Санкції.PDF
26 серпня 2020 17:10
26. Проект договору.PDF
26 серпня 2020 17:10
25. Дотримання законів.PDF
26 серпня 2020 17:10
22. Субпідряд.PDF
26 серпня 2020 17:10
21. СЕС.PDF
26 серпня 2020 17:10
20. Лист від виробника.pdf
26 серпня 2020 17:10
18. Дозволи, ліцензії.PDF
26 серпня 2020 17:10
17. Кошторисна ЗП.PDF
26 серпня 2020 17:10
16. Кошторис.zip
26 серпня 2020 17:10
15. Кошторис.PDF
26 серпня 2020 17:10
14. Гарантійний лист.PDF
26 серпня 2020 17:10
13. Виконання робіт.PDF
26 серпня 2020 17:10
11. Стаття 17.PDF
26 серпня 2020 17:10
10. Захист довкілля.PDF
26 серпня 2020 17:10
7. Звітність.PDF
26 серпня 2020 17:10
5.3. відгук вербіж.pdf
26 серпня 2020 17:10
5.2.Відгук БВВ-Буд.pdf
26 серпня 2020 17:10
5.1. Договори.PDF
26 серпня 2020 17:10
5. Аналогічні договори.PDF
26 серпня 2020 17:10
4.3. Штатний розпис.PDF
26 серпня 2020 17:10
4.3. 1-ДФ.PDF
26 серпня 2020 17:10
4.2. Лист статистика.pdf
26 серпня 2020 17:10
4. Довідка працівники.PDF
26 серпня 2020 17:10
3.1. Техніка.PDF
26 серпня 2020 17:10
1. Уповноважена особа.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Рішення скасоване 1 230 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:52
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"
#41428889
Рішення скасоване 1 289 045,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 1 230 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:14
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"
#41428889
Переможець 1 289 045,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:42

Документи

01 вересня 2020 13:48
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання, яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до вимог Розділу №1 Додатку№2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник не повинен відступати від форми. визначеної Тендерною документацією.В наданій Учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на позиції 1.7 та 1.14 не зазначено виробник/марка.Учаснику необхідно подати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням виробник/марка на позиції 1.7 та 1.14. Відповідно до вимог Розділу №1 Додатку№2 до Тендерної документації, у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Відповідно до наданої учасником Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, на позиції 1.2 та 1.3 зазначено що дана техніка є власною, однак, згідно наданих в складі пропозиції свідоцтв про реєстрацію, власником даної техніки є Манжара Віктор Миколайович. Тому, Необхідно надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) а також оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На позицію 1.1 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надано довіреність від власника техніки фізичній особі Манжарі Віктору Миколайовичу. Однак, Учасником закупівлі є ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд". а тому необхідно надати копію договору оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу), а також оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На позицію 1.16 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати необхідно надати копію технічного паспорту/свідоцтва про реєстрацію.(якщо дана техніка є власною, якщо ні, тоді необхідно надати копію договору оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу),копію технічного паспорту/свідоцтва про реєстрацію а також оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі).

Документи

06 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:10
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"
#41428889
1 289 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:56
Договір ДУ Манжара 2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:54
ДУ тех. помилка Олесько.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 08:42
Додоткова угода майданчик Олесько.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:01
Договір Олесько майданчик.pdf укладений
18 листопада 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл фінансування на 2020 рік та 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 61/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 61/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 61/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML