Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27 |
Контактна особа: |
Галина Олійник Михайлівна 380326430079,380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 723 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 617,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 14:50 |
Перелік змін.docx | |
19 серпня 2020 14:50 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
19 серпня 2020 14:50 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
19 серпня 2020 14:50 |
Тендерна документація 2020.docx | |
10 серпня 2020 17:01 |
Технічна специфікація.doc | |
10 серпня 2020 17:00 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx | |
10 серпня 2020 17:00 |
Додаток № 5 Проект договору.docx |
19 серпня 2020 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 14:50 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 серпня 2020 14:50 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
19 серпня 2020 14:50 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
19 серпня 2020 14:50 |
Тендерна документація 2020.docx
|
|||
10 серпня 2020 17:01 |
Технічна специфікація.doc
|
|||
10 серпня 2020 17:00 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||
10 серпня 2020 17:00 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 10 вересня 2020 14:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000049 ● 0bd05ba3e9e141d6a10e9c47fbe18b59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2020 № 245
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-10-004036-b, 10.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 30.12.2020 про результати моніторингу UA-2020-08-10-004036-b повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 розділу 6 Тендерної документації, Проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі": «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» Відповідно до ст. 181 Господарського кодексу України: «Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, тощо). Згідно приміток до договору: «* Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель». Замовник залишає за собою право змінювати основні а не істотні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. Відтак, Змовником дотримано вимог Закону України "Про публічні закупівлі" при складанні Тендерної документації. Щодо договорів оренди транспортних засобів з фізичною особою Манджара В.М., які нотаріально не посвідчені, повідомляємо про те, що умовами Тендерної документації не було передбачено вимог щодо необхідності нотаріального посвідчення тих чи інших документів щодо оренди транспортних засобів. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить чіткий і вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Серед цих підстав не має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника через надання нотаріально не посвідчених таких договорів оренди транспортних засобів, якщо вимоги до такого посвідчення не містилися в Тендерній документації. Відтак, учасник у відведений законодавством час надав виправлення невідповідностей, згідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не мав права прописувати нові вимоги в повідомленні про виправлення невідповідностей, якщо вони не були зазначені в Тендерній документації. Учасник ТОВ «Будівництво спортивних споруд» при виправленні невідповідностей надав всі документи згідно вимог Тендерної документації та повідомлення про виправлення невідповідностей. Відтак, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівництво спортивних споруд» в цій частині. Щодо висновоку незалежної сертифікованої лабораторії з дослідженням на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань у волокні повідомляємо вам наступне. Згідно вимог додатку №3 до Тендерної документації, Учасники повинні надати висновок незалежної сертифікованої лабораторії з дослідження на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з'єднань у волокні ( наявність сертифікату є обов’язковим для виконання). Відповідно до п.2 Приміток до Тендерної документації, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів. Відповідно до п.5 Приміток до Тендерної документації, Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. В складі Тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" міститься лист-роз’яснення, про те що у складі їх тендерної пропозиції є завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення № 602-123-20-3/20473 від 26.06.2017 р. (термін дії - 5 років), що підтверджує відповідність запропонованої штучної трави (штучного покриття) всім встановленим медичним критеріям безпеки/показникам згідно ДСанПіН 8.2.1-181-2012 та відповідає всім вимогам діючого санітарного законодавства України і є екологічно чистою та безпечною для споживачів. Дані випробувана проведені державною сертифікованою установою з дотриманням чинного законодавства України, а тому є більш пріоритетним. На підтвердження даного листа Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення. Згідно ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації Документи мають бути чинні на дату подання такого документу. Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення чинний на момент подання. Строк дії такого документу встановлюється законодавством. Тому, згідно положень Додатку №3 та приміток до Тендерної документації, пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" відповідає вимогам Тендерної документації. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, на не спричинено наслідків, які могли б завдати державі збитків. Також, завдячуємо проведеній вами роботі, просимо взяти до уваги надані роз’яснення, зобов’язуємось дотримуватись вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» та рекомендацій Державної аудиторської служби України в подальшій діяльності.
2021-01-05 12:18:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" |
1 289 045,00
UAH з ПДВ
|
1 289 045,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Рішення скасоване |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 10:52
|
|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" #41428889 |
Рішення скасоване |
1 289 045,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Відхилено |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 16:14
|
|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" #41428889 |
Переможець |
1 289 045,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:56
|
Договір ДУ Манжара 2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:54
|
ДУ тех. помилка Олесько.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 08:42
|
Додоткова угода майданчик Олесько.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 15:01
|
Договір Олесько майданчик.pdf | укладений |
18 листопада 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл фінансування на 2020 рік та 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 61/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 61/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 61/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |