Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби код ДК 021:2015 – 34140000-0 (самохідна вакуумно підмітально–прибиральна машина на шасі ISUZUNPR 75 або еквівалент)
Очікувана вартість
3 998 200,00 UAH
UA-2020-08-10-003803-b 1c3cfd41916c4e1f96dceda5dcf45e84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Ірина Остапівна

+380457851541 KPMakarivVUJKG@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Макарів ВУЖКГ" Макарівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 03346749
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вул. Піонерська, буд. 13
Контактна особа: Ковальчук Ірина Остапівна
+380457851541
KPMakarivVUJKG@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 3 998 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Великовантажні мототранспортні засоби код ДК 021:2015 – 34140000-0 (самохідна вакуумно підмітально–прибиральна машина на шасі ISUZUNPR 75 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Пушкіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару та прийняття Товару у місці його кінцевого призначення Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:29
тендерна документація.pdf
10 серпня 2020 16:29
проект договору.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000089 ● f92f14ceb8e845c5bfabf32e83f16516
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
65 UA-2020-08-10-003803-b 10.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:43:00

Про надання пояснень

Комунальне підприємство
«Макарів ВУЖКГ» Макарівської селищної ради



Про надання пояснень


У межах проведення моніторингу процедури закупівлі самохідної вакуумної підмітально-прибиральної машини на шасі ISUZUNPR 75 або еквіваленту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-003803-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Стан виконання умов договору від 08.09.2020 № 44 укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Авто-регіон»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На запит Держаудитслужби від 19.01.2021 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості та стану виконання договору від 08.09.2020 № 44, укладеного з ТОВ «АВТО-РЕГІОН», Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 3 997 050,00
UAH з ПДВ
3 977 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 3 997 200,00
UAH з ПДВ
3 977 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:46
Dovidka_20230374380910254378.pdf
31 серпня 2020 11:46
public_doc.pdf
31 серпня 2020 11:46
public_doc.p7s
31 серпня 2020 11:46
Dovidka_20230374380910254378.pdf.p7s
25 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:44
Гарантія 2565-20.zip
25 серпня 2020 12:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:41
Цінова.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Цінова.pdf
21 серпня 2020 12:41
Технічка.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Технічка.pdf
21 серпня 2020 12:41
Статут.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Статут.pdf
21 серпня 2020 12:41
Ст 17 (загальна).pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Ст 17 (загальна).pdf
21 серпня 2020 12:41
Про працівників.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Про працівників.pdf
21 серпня 2020 12:41
Про МТБ.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Про МТБ.pdf
21 серпня 2020 12:41
Про довкілля.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Про довкілля.pdf
21 серпня 2020 12:41
Наказ на директора.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Наказ на директора.pdf
21 серпня 2020 12:41
Досвід.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Досвід.pdf
21 серпня 2020 12:41
Документи_досвід.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Документи_досвід.pdf
21 серпня 2020 12:41
Гарантія 6028-00.7z.p7s
21 серпня 2020 12:41
Гарантія 6028-00.7z
21 серпня 2020 12:41
Відомості.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:41
Відомості.pdf
21 серпня 2020 12:41
Банківська ліцензія.7z.p7s
21 серпня 2020 12:41
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
Переможець 3 977 060,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
3 977 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:16
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:49
Договір укладений
08 вересня 2020 15:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2020 12:48
3 977 060,00 UAH UA358201720344361001100045365
КП "МАКАРІВ ВУЖКГ"
UA133805260000026006001112151
ТОВ "АВТО-РЕГIОН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 977 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 662 843,33 UAH)