Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
17 033 136,00 UAH
UA-2020-08-10-003543-b eb81e2cd9e6e4e54bb275ae407004d1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Чугай Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Наталя Чугай Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:35
Очікувана вартість: 17 033 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 165,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: сквер МЦ «Романтика» в м. Суми з першочерговим виконанням робіт по благоустрою вхідної групи до МЦ «Романтика» на території від вул. Троїцької до перехрестя з просп. Тараса Шевченка (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 17 033 136,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 760 000,00 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 85 165,68 грн. (0,5%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 29 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:10
відомість тротуарів, доріжок та майданчиків.JPG
10 серпня 2020 16:05
Оголошення.docx
10 серпня 2020 16:05
Загальний вид урни для сміття.pdf
10 серпня 2020 16:05
Загальний вид лавки.pdf
10 серпня 2020 16:04
Відомість тротуарів, доріжок та майданчиків.pdf
10 серпня 2020 16:04
Додаток 6.docx
10 серпня 2020 16:04
Додаток 5.docx
10 серпня 2020 16:04
Додаток №4 Проект договору.docx
10 серпня 2020 16:04
Додаток 3.docx
10 серпня 2020 16:03
Додаток 2.docx
10 серпня 2020 16:03
Додаток 1.docx
10 серпня 2020 16:03
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович 13 990 092,00
UAH з ПДВ
13 990 092,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кумеда Руслана Петрівна 14 501 233,20
UAH з ПДВ
14 501 233,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
05 вересня 2020 12:25
4
02 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:02
3
31 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:12
2
31 серпня 2020 17:12
1
25 серпня 2020 22:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 22:13
кпг.pdf
25 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:34
відгук ДІМ СМР.pdf
25 серпня 2020 14:34
відгук ДІМ СМР.jpg
25 серпня 2020 12:39
витяг.pdf
25 серпня 2020 12:16
персонал.pdf
24 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
24 серпня 2020 11:31
досвід2.pdf
24 серпня 2020 11:31
досвід1.pdf
24 серпня 2020 11:31
персонал2.pdf
24 серпня 2020 11:31
персонал1.pdf
24 серпня 2020 11:31
кошторис.rar
24 серпня 2020 11:31
якість.pdf
24 серпня 2020 11:31
тз.pdf
24 серпня 2020 11:31
ст.17.pdf
24 серпня 2020 11:31
мтб.pdf
24 серпня 2020 11:31
кпг.pdf
24 серпня 2020 11:31
кошторис на 2020р..pdf
24 серпня 2020 11:31
кошторис загальний.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 13:31
Електронний підпис
24 серпня 2020 13:23
2020-08-24_131829.pdf
24 серпня 2020 13:23
2020-08-24_121107.pdf
24 серпня 2020 13:23
2020-08-24_120044.pdf
24 серпня 2020 13:23
2020-08-24_131203.pdf
24 серпня 2020 13:23
scan125629919.jpg
24 серпня 2020 13:23
паспорт_код.pdf
24 серпня 2020 13:23
scan125625875.jpg
24 серпня 2020 13:23
витяг ДПІ.jpg
24 серпня 2020 13:23
scan125621567.jpg
24 серпня 2020 13:23
витяг (1).pdf
24 серпня 2020 13:23
scan125617209.jpg
24 серпня 2020 13:23
2020-08-24_125853.pdf
24 серпня 2020 13:23
scan125612906.jpg
24 серпня 2020 13:23
scan125551749.jpg
24 серпня 2020 13:23
scan12568817.jpg
24 серпня 2020 13:23
scan12563394.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Калашніков Сергій Анатолійович

ФОП Кумеда Руслана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович
#3074612790
Переможець 13 990 092,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович
#3074612790
13 990 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:36
Додаткова угода №6_0001.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:02
Додаток №2 ч.2_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:01
Додаток №2 ч.1_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:01
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:01
Додаток №4_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 11:39
Додаток №1-2_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:38
Додаток №1-3_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:38
Додаток №2_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:38
Додаток №1-1_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:38
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 13:26
Додаток №1_0001.pdf укладений
10 вересня 2020 13:24
Додаток №2_0001.pdf укладений
10 вересня 2020 13:24
Додаток №3_0001.pdf укладений
10 вересня 2020 13:24
Додаток №4_0001.pdf укладений
10 вересня 2020 13:24
Договір №641-б_0001.pdf укладений
10 вересня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною системи оподаткування Підрядника, Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме: зменшити суму фінансування на 2020 рік на 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп., без ПДВ та збільшити суму фінансування на 2020 рік на 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. з ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:«3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) визначена на основі тендерної пропозиції і становить 13 990 092 (тринадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’яносто дві) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 1 918 348 (один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста сорок вісім) грн. 67 коп. В тому числі сума 2 480 000 (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. без ПДВ та сума 11 510 092 (одинадцять мільйонів п’ятсот десять тисяч дев’яносто дві) грн. 00 коп. з ПДВ - 1 918 348 (один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста сорок вісім) грн. 67 коп. Сума фінансування на 2020 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору) становить 4 760 000 (чотири мільйони сімсот шістдесят тисяч) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) 00 коп.В тому числі сума 2 480 000 (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. без ПДВ та сума 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. з ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп.» Викласти Додатки №1 та №2 до Договору в новій редакції .
Номер договору про закупівлю: 641-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 641-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зменшенням фінансування за Договором №641-б від 10.09.2020 р. ціна Договору зменшена на 2 181 698 грн. 80 коп. та становить 11 808 393 грн. 20 коп.
Номер договору про закупівлю: 641-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 808 393,20
UAH