Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миропільська, 15-А, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 245 904,00 UAH
UA-2020-08-10-003041-b 58666bae393646d6915468058727220a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:13
Очікувана вартість: 3 245 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 229,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Миропільська, 15-А, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Миропільська, 15-А, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Миропільська, 15-А, під'їзд 1 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення параметрів ліфта
Дата подання: 15 серпня 2020 13:56
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:47
Просимо вказати який привід лебідки ліфта, двохшвидкісний чи одношвидкісний частотного регулювання, а також наявність дзеркала в кабіні, поручня, інших параметрів оздоблення та комплектації ліфта, тощо.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог п.12 ТЗ додатку 7 до тендерної документації обладнання призначене для реконструкції ліфтів повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438, ДСТУ 7309:2019, ДСТУ ЕN 81-21:2016, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЕ, ДСТУ ЕN 81-20:2015.
Інші особливі вимоги Замовником не вимагалися.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-003041-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 13 серпня 2020 09:01
Невідповідність кваліфікаційних вимог законодавством
Згідно із постановою Кабінету Міністрів № 438 від 21 червня 2017 року вимагаємо додати до кваліфікаційних вимог наступні документи:
• Сертифікат відповідності на ліфт, згідно з чинними стандартами в Україні (за виключенням, якщо відповідність ліфта буде підтверджуватись згідно модуля G) ;
• Сертифікати відповідності та Декларації відповідності на компоненти безпеки для ліфтів, згідно з чинними стандартами в Україні. Затверджений перелік компонентів безпеки для ліфтів вказаний в Додатку 3 до Технічного регламенту (Постанова КМУ № 438 від 21 червня 2017 р.).
• Сертифікат відповідності, що підтверджує можливість виконання кінцевої/остаточної перевірки змонтованого ліфта.
• перелік інструкцій, якими повинен супроводжуватись ліфт: Інструкція по монтажу ліфта, Інструкція по обслуговуванню ліфта, Інструкція по евакуації пасажирів.
Всі документи мають бути оформлені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:47
Відповідно до п.13 ТЗ додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання у складі пропозиції Сертифікату (Модуль Н1).
Отримання учасником цього сертифікату передбачає наявність у нього зазначених у запиті сертифікатів та інструкцій. Зазначені сертифікати будуть вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання будівельно-монтажних робіт.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-003041-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 13 серпня 2020 11:19
Наявність дискримінаційної вимоги
Повідомляємо, що згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р, ліфт повинен пройти одну з таких процедур оцінки відповідності:
Процедури оцінки відповідності ліфтів:
53. Ліфти повинні пройти одну з таких процедур оцінки відповідності:
1) якщо ліфти розроблені та виготовлені відповідно до типового зразка ліфта, що пройшов експертизу типу, зазначену в пунктах 12-23 додатка 4: (модуль B)
- кінцеву перевірку ліфтів відповідно до додатка 5;
- відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів відповідно до додатка 10; (модуль Е)
- відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів відповідно до додатка 12; (модуль D)
2) якщо ліфти розроблені та виготовлені відповідно до системи цілковитого забезпечення якості, схваленої згідно з додатком 11: (модуль H1)
- кінцеву перевірку ліфтів відповідно до додатка 5;
- відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів відповідно до додатка 10; (модуль E)
- відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів відповідно до додатка 12; (модуль D)
3) відповідність на основі перевірки одиниці продукції для ліфтів відповідно до додатка 8; (модуль G)
4) відповідність на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту відповідно до додатка 11. (модуль H1)

Тобто вимога замовника надати тільки Сертифікат (Модуль Н1) на підтвердження застосування системи управління якістю стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів є дискримінаційною та упередженою, оскільки законодавство дозволяє провести будь-яку з чотирьох процедур оцінки відповідності ліфтів.
Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вказати, що учасники повинні надати копії документів, (сертифікатів) які підтверджують можливість проведення процедури оцінки відповідності ліфтів, відповідно до Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:48
Згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р, ліфт повинен пройти одну з процедур оцінки відповідності . Замовник обрав одну з переліку процедур оцінки відповідності (модуль Н-1) який підтверджує відповідність повного циклу від проектування ліфта до введення в експлуатацію (розробка, виготовлення, складання, монтаж, кінцева перевірка та випробування ліфтів). В такому випадку у Замовника відсутні ризики щодо придбання невідповідного обладнання та подальшого введення в експлуатацію.
Тому вимога Замовника щодо надання Сертифікату (Модуль Н1) не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-003041-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 15 серпня 2020 14:12
Документальне підтвердження параметрів ліфта уточнення вимог до учасників
1.В Технічних, якісних та кількісних вимогах до обладнання вказано вогнестійкість дверей шахти ЕІ-30, вимагаємо в Замовника внести зміни в документацію, вказавши, що учасники повинні надати сертифікати відповідності вогнестійких двері шахти вимогам п.16 ДСТУ prEN 81-8:2002 Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Частина 8. Двері шахти ліфта. Випробування на вогнестійкість, п.6.4 ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги п. 6.3.1.3.5.6 ДБН В.1.2-7-2008 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека.

2.В тендерній документації вказано надати гарантійний лист щодо можливості виконання підрядником електровимірювальних робіт та відповідних робіт для здачі ліфта в експлуатацію, однак електротехнічна лабораторія повинна бути сертифікована, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності електротехнічної лабораторії Національному стандарту України ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ISO 10012:2003, IDT) та СОУ 74.9-02568294-001:2016.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:49
1) Зазначені сертифікати відповідності вогнестійких дверей будуть вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання будівельно-монтажних робіт.
Відповідно до п.9 ТЗ додатку 7 до тендерної документації Підрядник повинен здійснювати замовлення, постачання, приймання, розвантажування, складування, збереження та подачу на будівельний майданчик будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, виконувати контроль за їх якістю та комплектацією. Всі матеріали та конструкції, які застосовуються при будівництві, повинні відповідати вимогам, діючим на території України.
2) Зазначений сертифікат від електротехнічної лабораторії буде вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання підрядником електровимірювальних робіт та відповідних робіт для здачі ліфта в експлуатацію.
Підрядник своїм листом гарантує проведення електровимірювальних робіт відповідно вимогам до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ISO 10012:2003, IDT) та СОУ 74.9-02568294-001:2016.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СРБК "Портал" 3 196 421,36
UAH з ПДВ
3 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 3 245 870,40
UAH з ПДВ
3 177 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 3 245 904,00
UAH з ПДВ
3 194 999,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 3 243 381,60
UAH з ПДВ
3 243 381,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:28
Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 16:28
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 16:28
Кошторис.pdf
21 серпня 2020 16:28
10.7 Оренда механізмів.pdf
21 серпня 2020 16:28
10.6 ВН на матеріали.pdf
21 серпня 2020 16:28
10.2 ВН на мат. тех. базу.pdf
21 серпня 2020 16:28
8.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
21 серпня 2020 16:28
8 Статут.pdf
21 серпня 2020 16:28
5.16 Акт БХ 267 на 587 088_43.pdf
21 серпня 2020 16:28
5.15 Акт БХ 267 на 269 422_26.pdf
21 серпня 2020 16:28
5.14 Акт БХ 267 на 252 493_62.pdf
21 серпня 2020 16:27
2 дозвіл.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:58
Документи переможця.rar
07 вересня 2020 17:36
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:12
Документи переожця.rar
21 серпня 2020 08:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:14
12. Кошторис.rar
20 серпня 2020 18:14
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:19
62_Лист зобовязання.pdf
25 серпня 2020 14:19
61_Довідка МВС.pdf
25 серпня 2020 14:19
60_Відповідність ТЕСКО.pdf
25 серпня 2020 14:18
58_Згода ПД 3.pdf
25 серпня 2020 14:18
57_Згода ПД заг.pdf
25 серпня 2020 14:18
54_Календарний план.pdf
25 серпня 2020 14:18
49_Довідка довкілля.pdf
25 серпня 2020 14:18
48_Форма пропозиції.pdf
25 серпня 2020 14:18
47_Проeкт_договору.pdf
25 серпня 2020 14:18
45_Інститут_Дозвіл.pdf
25 серпня 2020 14:17
42_Декларація ЕМС.pdf
25 серпня 2020 14:17
38_Серт._UA.TR.006.H.59001-18_Н1.pdf
25 серпня 2020 14:17
36_Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 14:17
34_Відгук Львівсвітло.pdf
25 серпня 2020 14:17
33_Відгук ДЦРЛ.pdf
25 серпня 2020 14:17
28_Звіт 1ДФ.pdf
25 серпня 2020 14:17
26_Штатний_Арм-Еко.pdf
25 серпня 2020 14:17
22_Видаткові накладні.pdf
25 серпня 2020 14:17
21_1_Договiр_транспорт.pdf
25 серпня 2020 14:17
18_Техпаспорти позичка.pdf
25 серпня 2020 14:17
17_Техпаспорти власне.pdf
25 серпня 2020 14:17
16_Довідка О та МТБ нове.pdf
25 серпня 2020 14:17
13_Лист від виробника.pdf
25 серпня 2020 14:17
11_Сертифікат диллер.pdf
25 серпня 2020 14:16
06_Декларацiя_висота.pdf
25 серпня 2020 14:16
05_Дозвiл_Арм-Еко_монтаж.pdf
25 серпня 2020 14:16
04_Лiцензiя_.pdf
25 серпня 2020 14:16
03_Статут.pdf
25 серпня 2020 14:16
02_Витяг_ПДВ_.pdf
25 серпня 2020 14:16
01_Витяг_ ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СРБК "Портал"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

ТОВ АРМ-ЕКО

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП СРБК "Портал"
#33860532
Відхилено 3 156 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:57
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 3 177 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. На підтвердження відповідності Учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону від Учасника вимагалося надати документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, а на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – документи відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Учасник - ПП «СРБК «ПОРТАЛ» надав: - на вимогу пп. 1.4. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації довідку про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази вих. № 116/1 від 21.08.2020р., складену не за встановленою формою, всупереч вимогам Примітки пп. 1.1. п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, у якій зазначено: «якщо замовник у тендерній документації та додатках до неї встановив відповідні форми - це означає, що Учасник при складанні документів не повинен відступати від вказаних форм»; - на вимогу пп. 2.1. та пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації довідку вих. № 116/10.1 від 21.08.2020р про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену не за встановленою формою, всупереч вимогам Примітки пп. 1.1. п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, у якій зазначено: «якщо замовник у тендерній документації та додатках до неї встановив відповідні форми - це означає, що Учасник при складанні документів не повинен відступати від вказаних форм»; - cеред переліку інженерно – технічних працівників, вказаних у довідці вих. № 116/10.1 від 21.08.2020р відсутній працівник (інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженер - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, що не відповідає вимогам абз 3 пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - на вимогу пп. 3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації довідку про досвід виконання аналогічного договору вих. № 116/12 від 21.08.2020р., складену не за встановленою формою, всупереч вимогам Примітки пп. 1.1. п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, у якій зазначено: «якщо замовник у тендерній документації та додатках до неї встановив відповідні форми - це означає, що Учасник при складанні документів не повинен відступати від вказаних форм»; - договори на капітальний ремонт та модернізацію ліфтів, які зазначені у довідці вих. № 116/12 від 21.08.2020р та надані Учасником на підтвердження факту виконання аналогічних договорів, не відповідають вимогам пп. 3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки відповідно до даного пункту «Під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі». Учасник - ПП «СРБК «ПОРТАЛ» не надав: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії, чим не виконано вимогу пп. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку у довільній формі про те, що технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів будуть відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даного виду робіт, чим не виконано вимогу пп. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації; - дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації, чим не виконав вимогу абз. 3 пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, чим не виконано вимогу пп. 2.1.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - оригінали або копії документів, які підтверджують наявність працівників зазначених у Довідках складених відповідно до пп.2.1.та пп.2.2. п.2 цього Додатку (накази або оригінали першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (цивільно-правові угоди тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ, чим не виконано вимогу пп. 2.3. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2019 рік та за І півріччя 2020 року з відміткою (-ами) про прийняття їх органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, чим не виконано вимогу пп. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці), чим не виконано вимогу пп. 1.1 п.1 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах Учасник має надати: - довідку, у довільній формі, про наявність у нього матеріально-технічної бази відповідно до пп.1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, приведену у відповідність до форми передбаченої пп.1.4. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність у нього працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт приведену у відповідність до форми передбаченої пп.2.1. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність у нього інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт приведену у відповідність до форми передбаченої пп.2.1. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - cеред переліку інженерно – технічних працівників зазначити працівника (інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації з наданням дійсного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - оригінали або копії документів, які підтверджують наявність працівників зазначених у Довідках складених відповідно до пп.2.1.та пп.2.2. п.2 цього Додатку (накази або оригінали першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (цивільно-правові угоди тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ, на виконання вимог пп. 2.3. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про виконання аналогічного договору приведену у відповідність до форми та з інформацією передбаченою пп.3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії, відповідно пп. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку у довільній формі про те, що технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів будуть відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даного виду робіт, відповідно до пп. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації; - оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, відповідно до пп. 2.1.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2019 рік та за І півріччя 2020 року з відміткою (-ами) про прийняття їх органом Держстату або документом(-ами) про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, відповідно до пп. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку(-ів) підпису щодо кожної особи, зазначеної у довідці), відповідно до пп. 1.1 п.1 Додатку 3 до тендерної документації.

Документи

02 вересня 2020 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
3 177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:28
Договір № 47-20-КТ від 18.09.2020 вул. Миропільська, 15-А, п.1.pdf укладений
18 вересня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:24
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 47_20-КТ вул. Миропільська, 15-А.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 47/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 176 920,80
UAH (в тому числі ПДВ 529 486,80 UAH)