Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального гоподарства |
Код ЄДРПОУ: | 05451233 |
Вебсайт: | http://rmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 93011, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, площа Володимирська, 2 |
Контактна особа: |
Ладиченко Ганна Миколаївна +380645371169 uzhkh@rmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 36 104 180,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 520,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 111324.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно акту виконаних робіт | Аванс | 45 | Робочі | 10 |
Виконання робіт | Згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 14:52 |
300-2.rar | |
10 серпня 2020 14:52 |
300 -1 очисніе измененніе 18.03.2020.rar | |
10 серпня 2020 14:52 |
ЭМ 3.rar | |
10 серпня 2020 14:52 |
ЭМ 2.rar | |
10 серпня 2020 14:52 |
ЭМ 1.rar | |
10 серпня 2020 14:52 |
ПЗ изм 1.pdf | |
10 серпня 2020 14:52 |
300-ПЗ_ОВОС.pdf | |
10 серпня 2020 14:52 |
Экспертиза очистные.pdf | |
10 серпня 2020 14:52 |
ТД БХО в ПДФ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасником в складі пропозиції надано Витяг з реєстру платників ПДВ. В складі пропозиції інші документи та пояснення з підставами ненадання документів - відсутні.
2. відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова) згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
Учасником в складі пропозиції надано «Тендерну пропозицію (цінову), в якій не зазначено розмір ПДВ.
3. Відповідно до п.2 Розділу 6 тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону
Учасником в складі пропозиції зазначеної довідки не надано.
4. Відповідно до пп.5.3 п.5 Розділу 3 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо).
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях).
Учасником в складі пропозиції надано договір, який відповідно до умов тендерної документації не є аналогічним, оскільки предметом договору є: «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації»
До п. 1 щодо ненадання свідоцтва платника ПДВ зазначаємо, що учасником завантажено довідку про взяття на облік платника податку та витяг з реєстру податку на додану вартість. Враховуючи той факт, що надання зазначених довідок передбачають наявність ідентичної інформації, відповідне зауваження не є підтвердженням суттєвої помилки Учасника, оскільки не впливає на його кваліфікаційні критерії. Більш того, на сьогоднішній день реєстрація платників ПДВ здійснюється на підставі розділу V Податкового кодексу України (http://sfs.gov.ua/nk/rozdil-v--podatok-na-dodanu-vartist/) та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html).
Особі, що реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати ПДВ, який є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Особа є зареєстрованою платником ПДВ з відповідної дати реєстрації, внесеної до Реєстру платників податку на додану вартість.
Видача суб’єкту підприємницької діяльності свідоцтва платника ПДВ не передбачена у зв’язку зі скасуванням вказаного документа.
До п. 2 щодо подання Учасником в складі пропозиції «Тендерної пропозиції (цінової)», в якій не зазначено розмір ПДВ:
Згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Наведена сума пропозиції з ПДВ та без ПДВ. Розмір ПДВ вираховується як різниця між вартістю пропозиції без ПДВ та вартістю пропозиції з ПДВ. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.
До. п. 3 щодо необхідності подання учасником довідки про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника зазначаємо, що відповідна вимога тендерної документації врахована у розділі VІ, де описується процедура результатів торгів та укладання договору, а не підготовка, подання та розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, згідно вимог Податкового кодексу України у вартості товарів, робіт і послуг встановлена необхідність нарахування податкових зобов’язань.
До п. 4 щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Тендерною документацією на закупівлю робіт за Об’єктом «передбачено, що «Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях)».
Учасником у складі тендерної документації для підтвердження досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, наданий договір підряду на виконання робіт «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації». Даним договором передбачено виконання комплексу робіт, серед яких є співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі. За даними роботами надані акти виконаних робіт та лист-відгук замовника щодо їх завершення та виконання, що свідчить про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Інші роботи, що не співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі, не враховувались, оскільки не є підтвердженням досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Щодо терміну видачі довідки з банку про відкриття рахунку зазначаємо, що тендерним комітетом дана довідка врахована, оскільки процедура закупівлі за Об’єктом оголошується вдруге за тих же умов, що і вперше. Учасник ТОВ «КСМ-ГРУП» також вдруге бере участь у тій самій закупівлі. Тендерним комітетом враховане відповідність обсягів матеріалів та робіт у пропозиції учасника технічному завданню, чого не було у пропозиції ТОВ «Енергозберігаючі технології». У зв’язку зі стислими термінами реалізації проекту по даному Об’єкту дана невідповідність врахована як несуттєва.
Щодо гарантійного строку на виконані роботи зазначаємо, що тендерною документацією не визначено вимоги щодо конкретної тривалості гарантійних зобов’язань за виконані роботи.
Щодо врахування всіх витрат в ціну пропозиції роз’яснюємо наступне: згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.
Щодо довідки про необхідність нарахування ПДВ роз’яснюємо: згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Наведена сума пропозиції з ПДВ та без ПДВ. Розмір ПДВ вираховується як різниця між вартістю пропозиції без ПДВ та вартістю пропозиції з ПДВ. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.
Щодо надання окремої довідки повноваження посадової особи учаника на підписання договору зазначаємо, що у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» подані всі необхідні документи, що уповноважують посадову особу на підписання договору. Більш того, відповідна вимога тендерної документації врахована у розділі VІ, де описується процедура результатів торгів та укладання договору, а не підготовка, подання та розгляд тендерних пропозицій.
Щодо ненадання свідоцтва платника ПДВ зазначаємо, що учасником завантажено довідку про взяття на облік платника податку та витяг з реєстру податку на додану вартість. Враховуючи той факт, що надання зазначених довідок передбачають наявність ідентичної інформації, відповідне зауваження не є підтвердженням суттєвої помилки Учасника, оскільки не впливає на його кваліфікаційні критерії. Більш того, на сьогоднішній день реєстрація платників ПДВ здійснюється на підставі розділу V Податкового кодексу України (http://sfs.gov.ua/nk/rozdil-v--podatok-na-dodanu-vartist/) та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html).
Особі, що реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати ПДВ, який є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Особа є зареєстрованою платником ПДВ з відповідної дати реєстрації, внесеної до Реєстру платників податку на додану вартість.
Видача суб’єкту підприємницької діяльності свідоцтва платника ПДВ не передбачена у зв’язку зі скасуванням вказаного документа.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Тендерною документацією на закупівлю робіт за Об’єктом «передбачено, що «Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях)».
Учасником у складі тендерної документації для підтвердження досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, наданий договір підряду на виконання робіт «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації». Даним договором передбачено виконання комплексу робіт, серед яких є співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі. За даними роботами надані акти виконаних робіт та лист-відгук замовника щодо їх завершення та виконання, що свідчить про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Інші роботи, що не співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі, не враховувались, оскільки не є підтвердженням досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 вересня 2020 15:31
Дата подання: 05 листопада 2020 16:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-01-000025 ● dab4909b43584e8184278c0048f2b93a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2021 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2021 № 143
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.04.2021 №143
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-10-002787-b 10.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника установлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
34 494 998,70
UAH з ПДВ
|
33 228 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
35 300 000,00
UAH з ПДВ
|
33 229 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КСМ-ГРУП |
36 054 650,52
UAH з ПДВ
|
33 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Рішення скасоване |
33 228 999,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 15:22
|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Рішення скасоване |
33 229 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 15:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Відхилено |
33 228 999,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 09:11
|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
33 229 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 10:17
|
ТОВ КСМ-ГРУП #35508002 |
Переможець |
33 330 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 08:26
|
Допка по БХО.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 15:32
|
Договір | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії договору |
Номер договору про закупівлю: | LG03_08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |